دم نوش هویج و درمان درد های استخوانی

اگر به بیماری هایی چون آرتروز مفاصل و آرتریت روماتوئید  مبتلا هستید و  درد های عضلانی و درد استخوان امانتان را بریده است ما دم نوش هویج را به شما پیشنهاد می کنیم .نوشیدن این دم نوش نه تنها می تواند مسکنی قوی برای درد های استخوانی شما باشد بلکه عوارض جانبی داروهایی که در درمان درد های روماتیسمی استفاده می شود را نیز ندارد.بنابراین این دم نوش را تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

 

دم نوش هویج تسکین دهنده درد های استخوانی

روش تهیه دم نوش هویج

جهت تهیه این دم نوش پنج الی شش عدد هویج، یک دوم قاشق چایخوری فلفل سیاه، حدود 2 سانتی متر ریشه زنجبیل تازه و یک سانتی متر ریشه زردچوبه نیاز دارید تمامی مواد ذکر شده  را با هم دیگر در مخلوط کن بریزید و تا زمان به دست آمدن یک ترکیب یک دست، آن ها را با هم مخلوط کنید .ترکیب به دست آمده را باید قبل از وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام مصرف کرد. در این داروی خانگی انواع مواد مغذی برای حفظ سلامت بدن نهفته است؛ موادی که التیام دهنده دردهای عضلانی در اندام های مختلف بدن است.

توصیه های مراقبتی درمورد استفاده از دم نوش هویج

اگر مبتلا به  بیماری مزمن مقاوم به درمان،هستید فراموش نکنید که  قبل از استفاده از درمان های خانگی حتماً با پزشک متخصص مشاوره انجام دهید چرا که ممکن است ترکیبات تشکیل دهنده این دم نوش  سبب  اختلال در عملکرد دارو های شیمیایی مصرفی  و یا شدت یافتن علائم بیماری شود .

از مصرف لبنیات غافل نشوید

بیماری روماتیسم بیماری التهابی است که سبب سفتی و سختی استخوان ها و مفاصل می شود .مصرف  مواد لبنی و مواد خوراکی حاوی عناصر غضروف‌ ساز نظیر لبنیات (شیر ،کشک ،ماست ،پنیر )  می تواند منجر به تحریک استخوان سازی و رشد سلول های مولد استخوان و غضروف در بدن و کاهش علائم بیماری شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *