راه های تشخیص گرم یا سرد بودن افراد در روابط جنسی

در رابطه زناشویی داشتن شریکی که از نظر طبع جنسی همانند ما باشد نکته حائز اهمیتی می باشد چرا که در غیر این صورت همسران از نظر عاطفی و تامین نیازهای جنسی دچار مشکلات فراوانی می شوند .رضایت جنسی دو جزء اصلی دارد: بعد جسمی که به  این معنی  است که هرچه تعداد رابطه های جنسی زن و شوهر در یک دوره زمانی، مثلا یک ماه یا یک هفته، بیشتر باشد؛ و هرچه میزان رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم بیشتر باشد، زوجین رابطه رضایت بخش تری خواهندداشت. و در بعد عاطفی و هیجانی بر اهمیت احساس ها و هیجان های مثبت، در حین و بعد از رابطه، به خصوص ایجاد شادی تاکید می شود؛ همچنین داشتن گفت و گویی خصوصی و صمیمانه درباره میزان علایق و انتظارات طرفین از رابطه، در بعد عاطفی و هیجانی گنجانده می شود.پس برای این که هر دو جنبه رضایت جنسی را به دست آورید باید خواسته های جنسی شما با خواسته های جنسی با تمایلات همسرتان در یک راستا قرار بگیرد در این مقاله برخی از روش های شناخت طبع گرم و سرد در روابط جنسی را برای شما بازگو می کنیم.

راه های شناخت افراد در سرد بودن یا گرم بودن در روابط جنسی

 

1- رنگ پوست :

افرادی که  رنگ پوست بدن سفید تری داشته  باشند دارای  میل جنسی کمتری بوده و در این زمینه سردترند اما هر مقدار رنگ پوست به طرف سبزه شدن و سیاه شدن برود از وجود  میل جنسی زیاد و طبع گرم او در امیال جنسی حکایت می کند.

2- عادات غذایی :

افرادی که دارای میل جنسی سرد می باشند تمایل بیشتری برای خوردن مواد غذایی شیرین و چرب داشته  و در عوض افرادی که میل جنسی گرم  تری دارند  تمایل بیشتری به  خوردن مواد غذایی ترش و شور نشان می دهند.

3- وضعیت بدنی :

افرادی که دچار  چاقی و اضافه  وزن هستند دارای  میل جنسی کمتری  بوده و در عوض افرادی که اندام لاغر و کشیده ای دارند دارای میل جنسی بیشتر بوده و طبع گرمی دارند .

4- منطقه محل زندگی  :

افرادی  که در مناطق سردسیر و بسیار مرطوب  زندگی میکنند دارای  میل جنسی کمتری بوده و افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی میکنن  میل جنسی بیشتر و طبع گرمتری در این زمینه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *