راه های کوچک کردن و آب کردن چربی های شکم

1-داشتن رژیم غذایی سالم 

مصرف غذاهای سرخ کردنی را  فراموش کنید و غذاهایتان را به صورت بخارپز یا آب پز مصرف کنید .و ازمصرف  هر گونه  مواد قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.مصرف مواد نشاسته ای مثل نان، برنج، سیب زمینی و… را  به حداقل رسانده و آب بیشتری در طی روز بنوشید . از میوه و سبزیجات تازه به عنوان میان وعده در طی روز  استفاده کنید.

2-انجام دادن ورزش های هوازی 

انجام ورزشهای هوازی برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است  و همچنین در از بین بردن چربی های شکم نقش موثری دارند . شما باید در  هفته 5  ساعت ورزش های هوازی را انجام دهید. انجام این کار در ابتدا شاید کمی سخت به نظر برسد  ولی انجام این ورزش ها در آب کردن چربی های شکمی تاثیر به سزایی دارد .
ورزش هایی که کارایی بهتری برای چربی سوزی شما دارد عبارتند از :پیاده روی خیلی تند، دویدن آرام،تردمیل و دوچرخه ثابت

راه های آب کردن شکم چیست؟

3- داشتن خواب کافی 

برای داشتن شکمی تخت ، علاوه بر ورزش و داشتن تغذیه سالم باید خوابی  نیز داشته باشید .  کاهش ساعات خواب شبانه باعث افزایش اشتهایتان  در طی روز خواهد شد.شب ها  قبل از ساعت 11 بخوابید و هر روز صبح سر ساعت مشخصی بیدار شوید. از نوشیدن چای یا قهوه که باعث بی خوابی می شوند قبل از خواب شبانه بپرهیزید. شام را حداقل یک ساعت و نیم قبل از خوابتان میل کنید و قبل از خواب به جای تماشای تلویزیون، فعالیت های آرامش بخش انجام دهید.

4-انجام حرکت ورزشی دراز و نشست 

انجام دادن دراز و نشست یکی دیگر از رازهای آب کردن چربی های شکم و کوچکتر کردن آن است بدین منظور روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکترا هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *