منشاء جوش های صورت شما در کجای بدنتان است؟

وجود جوش بر روی صورت نشان دهنده کارکرد نادرست  قسمت مشخصی از بدن است. در این مطلب در خصوص جوش‌های صورت و ارتباط آن با عملکرد دستگاه های مختلف بدن پرداخته ایم.

علت جوش های صورت چیست؟

1- وجود جوش در قسمت بالایی پیشانی:

جوش‌هایی که در بالای پیشانی هستند، نشانه تغییرات رژیم غذایی  و مرتبط با سیستم گوارشی و عملکرد مثانه می باشند برای رفع این جوش ها نوشیدن   آب کافی جهت از بین بردن  سم های جمع شده در روده مفید محسوب می شود.

2- وجود جوش در قسمت پایینی پیشانی: 

وجود  جوش در قسمت پایین پیشانی نشانه وجود مشکلاتی در  سیستم گردش خون می باشد .انجام ورزش به طور منظم و داشتن رژیم غذایی کم چربی و سرشار از میوه و سبزیجات شما را از شر این جوش ها نجات می دهد.

3-وجود جوش در اطراف و بین چشم ها و ابروها:

وجود جوش روی محیط اطراف چشم و بین ابروها ممکن است نشان از مشکلی در کبد باشد. از مصرف غذاهای آماده (فست فود) و غذاهای شیرین و پر چرب خودداری کرده و تا می توانید میوه و سبزیجات حاوی ویتامین C مصرف کنید.

4-وجود جوش در بالای گونه: 

جوش در قسمت بالای چانه و در قسمت گونه ها  نشانه کارکرد نادرست شش هاست . سیگار را ترک کرده و از فضای باز و اکسیژن خالص موجود در فضاهای سبز استفاده کنید.

 

5- وجود جوش در اطراف چانه: 

جوش‌های صورت که در اطراف چانه هستند، نشانه عدم تعادل در ترشح هورمون های بدن است .داشتن رژیم  غذایی مناسب و دوری از استرس در  تعادل و تنظیم هورمون‌ها موثر بوده و این جوش ها را رفع می کند.

6-وجود جوش در وسط چانه:

وجود جوش در وسط چانه نشانه کارکرد نادرست معده  و روده بوده و برای رفع این مشکل از غذاهای حاوی فیبر زیاد و مقدار زیاد آب استفاده کنید تا آلودگی های جمع شده در مسیر روده را از بدن بیرون بریزد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *