نبرد غذاهای طبیعی با سلول های غیر طبیعی

یکی از مهم ترین بیماری هایی که انسان امروز با آن دست و پنجه نرم می کند سرطان است.اگر به غیر از نقش وراثت عوامل محیطی را هم در بروز این بیماری موثر بدانیم می توانیم با پیروی کردن از یک رژیم غذایی سالم وساده نقش این عامل را کمرنگ نماییم .پس در این مطلب به معرفی مواد ضد سرطان می پردازیم .

1-سیر

این سبزی بد بو منبع غنی از منگنز ،سولفور ،سلنیوم ،ویتامین های گروه ب می باشد.ضد سرطان است و مصرف منظم آن نقش پر رنگی در پیشگیری از ابتلا به سرطان های دستگاه گوارش دارد.مصرف روزانه یک حبه سیر می تواند شما را از چنگ سرطان نجات دهد.

2- گردو 

گردو جزو مغز های پرطرفداری است که به صورت خام وبدون نمک مصرف می شود.گردو با داشتن امگا 3 فراوان با کاهش التهاب در بدن شانس ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.روزانه با مصرف دو عدد گردو  سرطان را از خود دور کنید.

3-لوبیا

لوبیا و انواع آن سرشار از فیبر و اسیدهای چربی هستند که باعث پیشگیری از ابتلا به سرطان و رشد تومور های سرطانی در بدن می شوند.با مصرف 4 وعده لوبیا در هفته بدنتان را ایمن کنید.

مواد غذایی ضد سرطان را بشناسید

4-زردچوبه

این ادویه به علت دارا بودن ترکیبات ضد التهابی و ضد سرطانی تا حد قابل قبولی می تواند از رشد سلول های سرطانی در مثانه و دستگاه گوارش پیشگیری نماید.فقط یادتان باشد هنگام طبخ غذا ها برای بهره بری هرچه بیشتر این ادویه را در دقایق پایانی پخت به غذایتان اضافه کنید.

5-انگور

انگور ها علاوه بر آنتی اکسیدان های فراوان سرشار از ویتامین ث می باشند.انگور نیز یک میوه ضد سرطان بوده که برای اثر بخشی بیشتر بهتر است از انواع انگور در سبد میوه تان استفاده کنید.

6-هویج

هویج یکی از سبزیجات ضد سرطان علی الخصوص در مردان به شمار می رود.حجم بالای کارو تنوئید های موجود در هویج از سرطان پروستات در مردان جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *