چگونه در زمان کمتری کاهش وزن بیشتری داشته باشیم؟

رسیدن به وزن ایده‌آل نیازمند داشتن اراده ای قوی و  پولادین و پایبندی صد در صد به رژیم غذایی و انجام ورزش در کنار این رژیم می باشد  ، اما با رعایت این نکات ساده می توانید در تسریع کاهش وزنتان موفق تر بوده و زودتر رویای داشتن اندام متناسب برایتان محقق شود .

1 – با خوردن عرق نعنا یا جویدن آدامس اکالیپتوس به علت طعم تند  اشتهایتان کاهش پیدا می کند و کاهش اشتها از پر خوری بیش از حد جلوگیری کرده  و باعث سرعت در راه رسیدن به  لاغری می شود.

2- با مصرف روزانه چای سبز  راحت‌تر چربی بسوزانید. پلی فنل موجود در چای سبز  سبب  افزایش فعالیت متابولیسم بدن  می‌شود و در نتیجه به لاغر شدن سریع شما کمک می کند.

کاهش وزن سریع با استفاده از راهکارهای زیر

3 – استفاده از روغن زیتون در برنامه غذایی سبب کم شده میزان غذای مصرفی و رسیدن سریع به وزن ایده آل می شود .

4– یکی از تکنیکهای ساده برای لاغری نوشیدن مقادیر کافی آب در طی روز می باشد مصرف 8 تا 10 لیوان اب در طی روز سبب تسریع کاهش وزن در شما می شود .

5–از میان وعده هایی مانند  هویج، کرفس، خیار ،کلم بروکلی ،گریپ فروت و  گوجه فرنگی زیاد استفاده کنید تا با پر کردن حجم معده توسط این گیاهان کم کالری اشتهایتان کمتر شده وسریع تر به لاغری  وتناسب اندام دست یابید .

6- برنامه  غذایی و کالری مواد مصرفی  جهت کاهش وزن و لاغری سریع را بر روی برگه های کوچکی بنویسید و کاغذ ها را در جایی که در دیدتان باشد مانند درب کمد شخصی  یخچال و  روی آینه بچسبانید.

7– برای لاغری سریع بهتر است فعالیت بدنیتان را افزایش داده وتحرک داشته باشید یکجا نشستن سبب چاقی و افزایش وزن می شود .در کنار برنامه غذاییتان و رعایت رژیم غذایی ورزشی سبک را هر روز انجام دهید نیم ساعت پیاده روی در هر روز ،کشیدن جارو در منزل ،رانندگی و آشپزی می توانند به شما در  تحقق رسیدن به تناسب اندام کمک نمایند .

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

نظری بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *