چگونه در مدت کوتاهی سایزمان را کاهش دهیم؟

شاید کاهش سایز لباس در مدت زمان کوتاه برای شما کمی مشکل به نظر برسد اما باید بگوییم با کاهش 4 کیلو  از وزنتان می توانید یک سایز کم کنید در این مقاله به معرفی روش های علمی و سالم جهت کم کردن سایز لباس در مدت زمان کوتاه می پردازیم .

چگونه در مدت کوتاهی سایزمان را کاهش دهیم؟

1-خوردن غذاهای سالم

برای کاهش سایزتان در مدت کوتاه  به جای گرسنگی دادن به خود، از غذاهای سالم استفاده کنید و  مصرف تمام غذاهای بی ارزش مانند چیپس، پفک، و انواع غذاها و میان وعده های فرآوری شده  و فست فود ها و نوشیدنی های حاوی مواد نگهدارنده و قند ها را به صفر برسانید.اگر می خواهید در کاهش وزن سریع و کاهش سایزتان موفق باشید مصرف  میوه، سبزیجات، حبوبات و پروتئین های بدون چربی  ( گوشت های کم چرب، لبنیات کم چرب )را افزایش دهید . چربی های سالم  مانند آجیل ها را نیز فراموش نکنید.

2- کاهش وعده های غذایی

با کاهش دادن مقدار وعده های غذایی هنگام کاهش وزن و مصرف  غذاهای سرشار از مواد مغذی و کم کالری انرژی مورد نیاز بدنتان را تامین کنید   مقدار وعده های خود را به گونه ای کاهش دهید که در کل روز احساس گرسنگی نداشته باشید.با کاهش 20 درصد از مقدار وعده های غذایی خود می توانید به خوبی در مدت زمان کوتاهی سایزتان را کم کنید .

3- ورزش کنید

برای تسریع کاهش سایزتان در مدت کوتاه  در کنار برنامه غذایی  خود ورزش کنید .انجام روزانه 60 دقیقه ورزش  سبب افزایش  مصرف کالری های بدن می شود . البته میزان زمان ورزش بستگی به جثه ،جنس و وضعیت سلامت فرد دارد .

4- تا می توانید آب بنوشید

نوشیدن آب فراوان در کاهش سریع سایز  بسیار مهم است. آنقدر در طول روز آب بنوشید که رنگ ادرارتان زرد بسیار کم رنگ شود. در نوشیدن مایعات همیشه اولویتتان آب باشد و از مصرف نوشابه ها و آب میوه های صنعتی خودداری کنید .

5- مصرف قرص های لاغری ممنوع

مطمئن باشید  قرص ها و دارو های لاغری  که قول کاهش وزنی چشم گیر را در مدت زمان کوتاهی به شما می دهند تبلیغات جذابی بیش نبوده  و فقط با خرید این دارو ها پولتان را دور ریخته اید  چرا که مهمترین عامل در راه کم کردن وزن و کاهش سایز شما داشتن تغذیه مناسب به همراه ورزش می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *