چگونه چربی های شکممان را از بین ببریم؟

داشتن شکمی صاف و بدون چربی و همچنین اندامی متناسب آرزویی نیست که یک شبه تحقق پیدا کند .این امر مستلزم صرف زمان زیادی است اما مصرف برخی مواد می تواند راه میانبر این مسیر باشد .این مطلب را بخوانید تا با موادی که سبب حذف چربی های شکمی و رسیدن به تناسب اندام می شوند آشنا شوید.

1- زنجبیل

زنجبیل  باعث بهبود فعالیت دستگاه گوارش و صاف شدن شکمتان می شوذ .هر روز صبح چند گرم زنجبیل به چایتان اضافه کرده و نوش جان کنید. یادتان باشد که زنجبیل سوخت و ساز بدن را بالا می برد و شما را به هدف تناسب اندام نزدیک تر می کند.

زنجبیل و کوچک کردن شکم

2-سرکه سیب

سرکه سیب غنی از باکتری های مفید برای فلور روده بوده و با حفظ سلامت دستگاه گوارش به هضم چربی ها و رسیدن به شکمی صاف تر به شما کمک می کند. پس من بعد سالادهایتان را با سرکه سیب میل کنید.

سرکه سیب و کوچککردن شکم

3- مارچوبه

مارچوبه با دارا بوذن سطح بالایی  از آب و فیبر سبب  بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کلیه ها می شود مارچوبه چون حاوی ترکیبات ادرارآور است می تواند به خوبی مواد زائد را از بدن شما دفع کرده و در حذف چربی های شکمتان مفید محسوب شود.

مارچوبه و کوچک کردن شکم

4- گلابی

این  میوه ی پاییزه حاوی سوربیتول فیبرها و آب بوده و با  بهبود عملکرد روده ها در داشتن شکمی صاف میوه مفیدی یه شمار می آید .این میوه کالری بسیار کمی نیز دارد و در راه رسیدن به تناسب اندام می تواند کمک زیادی به شما کند.

گلابی و کوچک کردن شکم

5-نعنا فلفلی

مصرف روزانه  یک فنجان دم کرده ی این گیاه پس از صرف وعذه های اصلی غذا  راه حل مناسبی برای رفع نفخ و بهبود گوارش و کوچک کردن شکمتان باشد.

نعناع فلفلی و کوچک کردن شکم

6 -رازیانه

رازیانه  گیاهی  کم کالری است و از ۹۰ درصد آب تشکیل شده است. پس با پر کردن حجم معده شما نه تنها از پرخوری جلوگیری می کند بلکه باعث افزایش ادرار هم  شده و آب زیاد تجمع یافته در بافت ها را از بدن دفع می کند. بنابراین مصرف رازیانه در صاف کردن شکم به لاغری و تناسب اندام کلی بدن نیز کمک می کند.

رازیانه و کوچک کردن شکم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *