آیا شما هم می خواهید موهای زیبایی داشته باشید؟

 

اگر می خواهید  موهایی زیبا داشته باشید باید نحوه مراقبت صحیح از موها رابدانید و از آن استفاده کنید.اغلب افراد نحوه صحیح مراقبت از موها را بلد نبوده وبا انجام اشتباهاتی در مراقبت به موهایشا آسیب وارد می نمایند. به توصیه های سودمند این نوشته اگر توجه نمایید صاحب موهای زیبا خواهید شد.
چگونه موهای زیبایی داشته باشیم؟

1-شیوه نامناسب شست وشوی موها

شست و شوی موها امری مهم بوده و در زیبایی موها نقش موثری دارد.برای شست وشوی مو هایتان از شامپوهای مناسب موی خود استفاده نمایید واز مارک های معتبر ودارای استاندارد استفاده کنید.پس از شامپو زدن موهایتان را خوب آبکشی کنید تا اثری از شامپو در داخل مو هایتان نماند تا سبب زود چرب شدن موهایتان نشود. و موهایتان را زیاد نشویید چون در اثرشست وشوی زیاد زیباییش را از دست می دهد.

2-استفاده از سشوار آری یا خیر

استفاده مکرر از سشوار با دمای بالا برای موها ممنوع می باشد انواع اتو های مو وبابلیس ها زمانی که با دمای بالا از آن ها استفاده می کنید سبب سوختگی موها وتولید موخوره می شود.اگر نیاز به استفاده از این دستگاه ها دارید حتما از دمای کم استفاده نموده وترجیحا آب اضافی موها را با حوله گرفته بطوری که موها فقط نمدار باشد و پس از استفاده از این وسایل از ماسک های تقویتی مو که دیگر نیاز به آبکشی ندارد استفاده کنید.

نکته پایانی 

در اخر لازم به ذکر است که برای مراقبت از مو ها هرچند وقت یکبار سری به آرایشگرتان بزنید و از او بخواهید برای رفع موخوره های بوجود امده نوک موهایتان را کوتاه کند از ویتامین ها ومواد غذایی مفید که برای رشد وزیبایی موها موثرند استفاده کنید و موهایتان را به آرامی برس بکشید.از رنگ کردن مداوم مو ها بپرهیزید و موهایتان را هرگز سفت نبندید و شب ها قبل از خواب موهایتان را با روغن نارگیل ویا روغن زیتون ماساژ دهید و صبح روز بعد بشویید تا سبب تقویت موهایتان شود وعامل ارث را در زیبایی موهایتان فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *