از بین بردن موهای سفید

سلامت وب: همه افراد با بالا رفتن سن شان موهایشان سفید می شود. ولی شما هم حتما افرادی را دیده اید که با وجود بالا بودن سن شان موهای سفید ندارند. همینطور افراد چینی اکثرا خیلی دیر موهایشان سفید می شود. شاید علت این امر تغذیه آن ها و نوع پخت برنج باشد.

جلوگیری از سفید شدن موی سر

اگر مو های سر شما سفید است هم اکنون مشغول کار شوید و دستور دهید آشپز شما از امروز به بعد برنج را به این صورت برای شما تهیه کند و روز هایی که برنج ندارید با غذا سوپ پوست برنج میل کنید.

در موقع خوردن غذا برنج را فراموش نکنید زیرا ماست کمک خوبی است مشروط بر اینکه ماست شما تقلبی و ساختگی نباشد.

اگر می توانید خودتان در خانه ماست درست کنید،  شیر را حرارت دهید و کمی ماست به آن اضافه کنید و در جای خنک بگذارید پس از دو ساعت ماست شما درست می شود.

دستور تهیه کته سالم

پختن این کته با کته های معمولی چندان فرقی ندارد،  با این دستور ساده می توانیم برنج را طبق سلیقه خودمان پوست کنده،  بخوریم و مثل چینی ها موی سرمان سفید نشود و هرگز نریزد.

برای هر نفر نیم سیر گرد پوست چلتوک را بر میداریم و آن را در آب ریخته با کمی ترشی ده دقیقه می جوشانیم و آن را صاف کرد. آب صاف شده را روی برنج ریخته آن را کته می کنیم. این کته بسیار مفید ، لذیذ و خوش گوار است و ضرر های کته های معمولی را ندارد. زود هضم می شود،  شخص را چاق نمی کند شکم را بزرگ نمی کند و ایجاد نفخ نمی کند.

کسانی که برنج را به این صورت بخورند پیر نمی شوند،  موی سرشان نمی ریزد و مو های سرشان سفید نمی شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *