لاغری با لیمو و عسل

استفاده از عسل و لیمو ترش در راه رسیدن به تناسب اندام

استفاده از عسل و ليموترش يک راه خانگي مؤثر براي کاهش وزن می باشد. بههمین  منظور درون  يک ليوان آب گرم  يک قاشق غذاخوري  عسل و  یک قاشق غذا خوری آبليموي  تازه  ریخته و هر روز صبح ناشتا از آن بنوشید .البته برای رسیدن به تناسب اندام همراهی این روش با ورزش و تغذیه صحیح وکم  وپرهیز از مصرف مواد چرب شیرینی ها و شکر به شما توصیه می شود .

 

رژیم لیموترش وعسل واب

نقش عسل در کاهش وزن 

عسل سرشار از ويتامين B6،  کلسیم، پتاسیم، سدیم، منگنز، آهن، مس، فسفر، منیزیم و آنتي‌اکسيدان های قوی می باشد . مصرف روزانه عسل سبب  حل کردن سلول‌ هاي چربي  بدن شده  و بدین طریق ، به کاهش وزن کمک مي‌کند.

نقش لیمو ترش در کاهش وزن

لیمو ترش مصرفی در این ترکیب یک پاک کننده عالی به شمار می رود و سبب پاکسازی معده وروده های شما می شود .مصرف روزانه ۴ قاشق غذاخوري آبليموی تازه ، سبب تامین  نيمي از ويتامين ث مورد نياز شما در روز می شود . ويتامين ث  به عنوان يک آنتي‌اکسيدان، از بدن شما در سرطان ها و سکته های قلبی و مغزی محافظت می کند .ويتامين ث، در  توليد کلاژن، نیز نقش دارد . آبليمو،به علت دارا بودن اسيد سيتريک  می تواند خطر ابتلا به  سنگ کليه را کاهش دهد.

نقش آب در کاهش وزن 

در تمام دنیا  نوشیدن 8 تا 12 لیوان آب طی روز سبب تناسب اندام ،از بین رفتن چربی های اضافه ،کاهش استرس وجلوگیری از پرخوری های عصبی ،احساس سیری وپری در معده می شود .

آبسبب تسهیل عمل  هضم غذا شده و به قلب در رساندن مواد غذایی به  سراسر بدن نيز کمک مي‌کند. مصرف کافی آب از بروز سرگیجه و یبوست در شما پیشگیری خواهد کرد .نوشیدن اب گرم صبح ناشتا در این دستور سبب تمیزی روده های شما می شود وفعالیت کلیه ها را در دفع سموم و مواد زائد از بدنتان افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *