اعجاز خوراکی ها (Miraculous food)

هرکس درهر سن وسالی هر کجای جهان که رشد کرده باشد ،حتما از بزرگترها چیزهایی در مورد خواص مواد غذایی یا گیاهان مختلف شنیده وهنوز هم در قرن بیست ویک حتی در پیشرفته ترین جوامع جهانی باز طبیعت درمانی اولویت دارد به داروهای شیمیایی وروش های پزشکی .

خواص خوراکیها و نقش آن در درمان بیماریها

مثلا وقتی تب دارید ترشی نخورید یا خوردن ترشی باماست باعث لک شدن صورت می شود یا آب هویج برای بینایی ونور چشم خوب است ….وازین دست توصیه ها که سینه به سینه ونسل به نسل از تمدن اینکاها وچین ومصر باستان (5هزار سال قبل )تا روم وایران ویونان ،بین فرهنگ ها ونسل های بشر چرخیده وامروز علم آن را ثابت کرده است .مسلما خواندن این مطلب به دردتان می خورد!

خداحافظ افسردگی

شکلات :شکلات تلخ حاوی سروتونین ،دوپامین وفنیل آمین است وبه همین دلیل خاصیت ضد افسردگی دارد.ویتامین Bشکلات برای حفظ سلامت مغز مفید است اما باید حواستان باشد تا با افراط در خوردن شکلات چاقی واحساس بی قراری را به مجموع مشکلاتتان اضافه نکنید.

اسرار خوراکی ها

سیب :این میوه بهشتی حاوی فیبر حل شدنی به نام ژلاتین گیاهی است وبه کاهش سطح کلسترول وقند خون در بدن کمک میکند .همچنین این میوه دارای ویتامین Cاست که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده وبدن را دربرابر آسیب سلولی محافظت ورگ های خونی را سالم نگه می دارد.

کلم بروکلی:این نوع کلم حاوی مقادیر زیادی از املاح ضروری نظیر اسید فولیک ،پتاسیم وکلسیم است که به ارتقا سیستم ایمنی بدن کمک می کند وهمچنین حاوی ویتامین AوCاست که از آسیب سلولی جلوگیری کرده وانرژی بدن را آزاد می کند.

عسل :اگر کمی قبل از خواب گلوکوز مصرف کنید مغز شما فرستادن پیام هوشیاری برای قسمت های مختلف بدنتان را متوقف می کند .قبل از خواب مقدار کمی عسل به یک فنجان شیر ویا یک فنجان چای بابونه اضافه کنید وآن را نوش جان کنید.تا خوابی راحت وخوب داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *