باید ها و نبایدهای رنگ کردن موها

چگونه رنگ موی مناسبی انتخاب کنیم؟

هنگام رنگ کردن مو ها  انتخاب رنگ موی مناسب و هماهنگی آن  با رنگ پوست‌ تان نقش مهمی در زیبا  و جوان نشان دادن شما و موهایتان دارد ، انتخاب  یك رنگ ناهماهنگ می‌تواند صورت شما را پیرتر و یا رنگ‌ پریده‌تر نشان دهد .

مساله این است رنگ دائم یا موقت؟

مقدار تغییر رنگ موها و بودجه اختصاص داده توسط شما برای خرید رنگ مو دو گزینه رنگ موی دائم و موقت را در روبروی شما قرار می دهد. اگر می خواهید موهای‌ روشن‌ تری داشته باشید و نمی خواهید دائما مو های خود را رنگ کنید انتخاب  رنگ‌های دائم  گزینه مناسبی برای شماست بروید اما اگر طرفدار مد و تنوع وتغییر رنگ موهایتان در مدت زمان های کوتاهتری هستید ما به شما خرید رنگ‌ های موقت یا نیمه‌موقت را پیشنهاد می کنیم .

های لایت چیست؟

های‌ لایت کردن موها سبب می شود  ریشه‌ های تازه رشد كرده مو ، زیاد مشخص نباشد استفاده از هایلایت  انتخابی  مناسب برای افرادیست که هر 3 ماه یك‌بار موهای‌شان را رنگ می كنند . رنگ های‌لایت را با استفاده از رنگ چشمتان می توانید انتخاب کنید و یا این که با یک آرایشگر باتجربه مشورت کنید.

راهنمای خرید رنگ موی مناسب

نحوه تشخیص پوست گرم ،پوست سرد و پوست خنثی

یك بلوز سفید بپوشید و کاملا آرایشتان را پاک کنید ، موهای‌تان را نیز با یك حوله سفید بپوشانید، حالا مقابل آینه بروید و خیلی دقیق به‌صورت‌تان نگاه كنید.اگر  رنگ پوست‌ شما به سمت قرمز یا صورتی می‌رود،  پوست شما سرد است و اگر  رنگ پوست‌تان به سمت زیتونی، طلايی و رنگ هلويی می‌رود، پوست گرم دارید  اگر هم  هیچ رنگی  نمی‌بینید، یا سایه‌هایی از هر2رنگ را می‌بینید،  تناژ پوست شما خنثی است.

رنگ موهای مناسب پوست های گرم

رنگ‌های طلایی و قرمز  که در زبان تخصصی با نام G و R شناخته می‌شود انتخاب مناسبی برای شماست .

رنگ موی مناسب برای پوست‌های خنثی

دست شما در انتخاب رنگ مو باز بوده و از تمامی رنگهای مو در طیف سرد یا گرم می توانید استفاده کنید.

رنگ موی مناسب  برای پوست‌ های سرد 

رنگ هایی که  در آن‌ ها سایه‌ های دودی و خنثی وجود دارد و به زبان تخصصی  A یا N است انتخاب خوبی برای این دسته از افراد می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *