با بادمجان به تناسب اندام برسید

بادمجان  در جهت کاهش وزن و به خصوص کاهش چربي‌ هاي شکمي  نقش موثری دارد. بادمجان  حاوي آنتي‌اکسيدان‌ ها و مواد معدني مختلف مانند پتاسيم و ويتامين‌هاست. و به علت کالری کمی که دارد یک  هميار لاغري محسوب مي‌شود.بادمجان جريان خون را بهبود بخشیده و فیبر موجود در آن   ميزان قند و کلسترول خون را کاهش مي‌دهد. بادمجان مدر بوده وسبب  ترشح صفرا و معالجه  کم خوني می شود . بادمجان با دارا بودن خواص تغذیه ای بی شمار در  رژیم های لاغری وکاهش وزن به کمکتان می آید ومصرف آن بسیار سودمند خواهد بود. این نوشتار قصد دارد تا برای کاهش چربی های دور شکم تهیه معجونی از بادنجان را به شما معرفی کند .

 

معجون بادمجان چربی های شکم را از بین می برد

طرز تهیه معجون بادنجان :

يک عدد بادمجان بزرگ را بشویید سپس بادمجان را به اندازه  مکعب‌هاي کوچکی خرد کنيد. بادمجان‌هاي خرد شده را داخل قابلمه ریخته  و مقداري آب به آن اضافه کنيد به طوري که تا نصف بادمجان‌ها را بپوشاند. سپس 5 دقیقه آن را بجوشانید وبگذارید تا خنک شود حال  محتویات درون قابلمه را درون صافی ریخته و صاف کنيد و آب آن را در يک  شيشه  بريزيد و داخل يخچال بگذارید.روزانه مصرف ۳ تا ۴ ليوان از آب بادمجان به دست آمده برای تناسب اندام به شما توصیه می شود . هر روز آب بادمجان تازه تهيه کنيد و ليوان اول را صبح ناشتا  و ليوان آخر را قبل از خواب میل نمایید . برای اثربخشی این معجون نوشیدن آن را  تا دوهفته ادامه دهید.

طرزتهیه معجون بادمجان آب پرتقال جهت کوچک کردن شکم:

يک عدد بادمجان بزرگ را به ۷ قسمت مساوي تقسيم کنيد و با آب حاصل از دو عدد پرتقال  ترکيب کنيد و  صبح ناشتا  به مدت دو هفته آن را بنوشید . البته اثربخشی آب بادمجان  در اين است که به همراه  يک رژيم غذايي کم کالري وانجام  ورزش(۳ جلسه در هفته) مصرف شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *