Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h182383/public_html/wp-content/plugins/disto-function/functions.php on line 94

بهترين قرص افزايش سايز سينه کدام است؟ معایب و مزایا قرص افزايش سايز سينه

ناامنی زنان در مورد سایز سینه می تواند یک کشمش درونی ایجاد کند که نشان دهنده  اعتماد به نفس زنان است . به خصوص با دیدن تصاویر زنان با اندامهایی برجسته در هر رسانه ها و فضای مجازی.

در این مقاله  محصولات طبیعی افزایش دهنده سینه در بازار وجود دارد که می تواند کمک کند. اما با این همه‌ تقویت‌کننده سینه‌ برای انتخاب، انتخاب مناسب می‌تواند به نظر برسد. اما نگران نباشید، ما شما را برای انتخاب بهترین البته با نظر پزشک راهنمایی میکنیم!

ما همه بهترین قرص‌های بزرگ‌کننده سینه را در بازار بررسی کرده‌ایم تا ببینیم کدام یک واقعاً کار می‌کنند و کدام یک هدر دادن پول هستند. در حالی که اکثر محصولاتی که مورد بررسی قرار می‌گیرند، آنطور که شرکت‌ها ادعا می‌کنند کار نمی‌کنند، چند محصول بودند که نتایج شگفت‌انگیز را به کاربران ارائه کردند.

شما میتوانید سینه‌هایتان را به‌طور طبیعی بزرگ‌تر کنید و بیشتر از همیشه احساس اعتماد کنید، در اینجا بهترین گیاهان قرص‌ها و کرم‌های تقویت‌کننده سینه در سال 2024 ارائه شده است.قرص سینه سفت کننده لیفت کننده محکم و رو به بالا برنده

بهترین قرص و کرم تقویت سینه در سال 2024

  1. شینگایا : به طور کلی بهترین
  2. پیوراریا میریفیکیا آلتر: سریعترین نتایج
  3. ارگانیک میریفیکیا : بهترین ارزش

شماره 1: شینگایا

کپسول شینگایا سیستم دو مرحله‌ای بزرگ‌کردن سینه است که هم به صورت داخلی و هم از بیرون فشرده می‌شود تا به تقویت و تغییر شکل سینه‌ها برای ظاهری جوان‌تر کمک کند. سیستم شینگایا شامل یک مکمل روزانه و یک ژل لیفت کننده و سفت کننده است. در اینجا نحوه عملکرد هر یک از آنها آمده است:

مکمل روزانه شینگایا  – اندازه سینه های شما مستقیماً تحت تأثیر وجود هورمون هایی مانند استروژن است. قرص توتال کرور حاوی ترکیبی از فیتواستروژن های بی خطر است که به طور طبیعی عملکرد استروژن را برای بلند کردن و سفت کردن بافت سینه به طور طبیعی تقلید می کند.

قرص رشد سینه همچنین حاوی مجموعه‌ای از گیاهان، مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عوامل متعادل‌کننده هورمون است که سلامت کلی پستان را تقویت می‌کند و در عین حال علائمی مانند یائسگی، کاهش میل جنسی، خشکی واژن و PMS را به حداقل می‌رساند. در اینجا مواد تشکیل دهنده مکمل روزانه قرص شینگایا آمده است.

  • برگ/گل گندم سیاه
  • دانه رازیانه
  • ریشه دونگ کوای
  • برگ دامیانا
  • خار خجسته
  • رازک
  • برگ ها/شاخه های شاهی آبی
  • ریشه کوهوش سیاه
  • ریشه یام وحشی

ژل سفت کننده و حجم دهنده  – ژل شینگایا از یک ماده کلیدی به نام Volufiline استفاده می کند که نشان داده است اندازه سینه را در کمتر از 2 ماه افزایش می دهد. ولوفیلین از طریق تعامل با بافت چربی داخل سینه عمل می کند و باعث می شود که سلول های چربی در حجم و کمیت افزایش پیدا کنند. کافی است ژل Total Curve را دو بار در روز روی سینه های خود بمالید تا نتایج مطلوبی داشته باشید. در اینجا لیست کاملی از مواد داخل این کرم  آمده است.

  • ولوفیلین
  • عصاره آلوئه ورا
  • عصاره خرس
  • عصاره جلبک
  • کره انبه
  • ویتامین سی
  • کافئین

اگرچه بدن هر زنی متفاوت است، اما بیشتر زنان در کمتر از 4 هفته متوجه نتایج شینگایا می شوند و بهترین نتایج در روز 90 مشاهده می شود.

این سیستم طبیعی بزرگ کردن سینه برای زنانی که به دنبال افزایش سایز سینه بدون جراحی گران قیمت هستند، بهترین استفاده است. این یک شبه سایز سینه‌های شما را بهبود نمی‌بخشد، اما با استفاده مداوم، با سینه‌هایی پرتر و جوان‌تر، باید در عرض یک ماه نتایج قابل‌توجهی ببینید.

  • ترکیبی از قرص های بزرگ کننده سینه و کرم برای رویکرد دو طرفه
  • ماده اصلی بالینی ثابت شده برای افزایش حجم بافت چربی در سینه ها
  • 67 روز ضمانت بازگشت وجه
  • ارسال رایگان در بسته های منتخب
  • تخفیف های ویژه برای تامین 3 و 6 ماهه

شماره 2: پیوراریا میریفیکیا التر

 

کپسول بزرگ کننده سینه پیوراریا میریفیکیا یک قرص سیستم رشد سینه است که مورد اعتماد هزاران زن در سراسر جهان است. مشابه شینگایا، قرص و کرم تقویت کننده سینه را ترکیب می کند. سازنده این محصول ادعا می کند که می تواند اندازه سینه شما را تا دو کاپ در عرض چند هفته افزایش دهد که واقعاً چشمگیر است.

همچنین Breast Actives که برای زنان مدرن و فعال طراحی شده است، بر مبارزه با افتادگی سینه ها و بهبود استحکام و خوش فرم بودن سینه ها تمرکز دارد تا اعتماد به نفس شما را در هر لباسی افزایش دهد. علاوه بر یک رژیم قرص و کرم 60 روزه، Breast Actives شامل یک برنامه ورزشی همزمان است که به طور خاص برای حمایت از بزرگ شدن سینه و سفت شدن بافت سینه شما طراحی شده است.

Breast Actives دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌کند که به راحتی قابل اجرا هستند. مکمل روزانه باید یک بار در روز مصرف شود، در حالی که کرم باید دو بار در روز روی سینه‌ها ماساژ داده شود، ایده‌آل اول صبح بعد از دوش گرفتن و درست قبل از خواب.

  • در عرض چند هفته تا دو فنجان افزایش دهید
  • فقط مواد طبیعی
  • راهنمای بزرگ کردن سینه رایگان با هر خرید
  • 60 روز ضمانت بازگشت وجه

شماره 3: میریفیکیا ارگانیک

 

قرص سینه سفت کننده لیفت کننده محکم و رو به بالا برنده برند محبوب تقویت کننده سینه است که از گیاهان و ترکیبات کاملاً طبیعی برای افزایش سایز استفاده می کند و در عین حال از سلامت کلی سینه نیز حمایت می کند. منحصربه‌فردترین ویژگی Naturaful پچ تقویتی ثبت شده آن‌ها است، یک پچ مغناطیسی که همراه با کرم تقویتی آن‌ها استفاده می‌شود و برای افزایش گردش خون در سراسر بافت سینه شما طراحی شده است.

پچ تقویتی حاوی 7 آهنربا فعال و اسانس های متعدد از جمله خار مریم و جینسینگ است. اینها باعث افزایش گردش خون و فعال کردن غدد درون ریز، افزایش تولید سلول های سینه و در نتیجه سفت تر شدن بافت سینه می شوند. Naturaful ضمانت بازگشت کامل وجه را ظرف 60 روز پس از خرید و همچنین ارسال رایگان ارائه می دهد.

ترکیب کرم و پچ Naturaful از طیف گسترده ای از فیتواستروژن های طبیعی از جمله یام وحشی مکزیکی، دونگ کوای و خار مریم استفاده می کند. این مواد برای تحریک رشد سینه، بهبود میل جنسی، مدیریت استرس، کاهش علائم PMS و یائسگی و حتی کمک به هضم شناخته شده اند. مواد فعال Naturaful همگی مطابق با GMP و FDA و همچنین مبتنی بر گیاه هستند.

پچ تقویت کننده طبیعی برای استفاده روزانه در ارتباط با کرم تقویت کننده طبیعی طراحی شده است. این چسب مستقیماً روی یک لایه کرم روی مرکز سینه‌ها اعمال می‌شود، به طور محتاطانه جریان خون را افزایش می‌دهد و اندازه سینه‌ها را در حین انجام برنامه‌های معمول روزانه‌تان افزایش می‌دهد. این وصله را می توان به راحتی تا 8 ساعت در یک زمان با خود چسب غیر دردناک همراه خود پوشید.

اگرچه Naturaful می‌تواند به همه نوع زنان کمک کند تا با افزایش اندازه سینه، اعتماد به نفس و تصویر خود را بهبود بخشند، اما به ویژه برای مادران پس از زایمان که می‌خواهند سینه‌های خود را به حالت قبل از بارداری، استحکام و ظاهر قبل از شیردهی بازگردانند، خوب عمل می‌کند. Naturaful می‌داند که مادران تازه وارد اغلب از احساس بادکردگی سینه‌های خود پس از بارداری و شیردهی شکایت دارند، به همین دلیل است که به مادران کمک می‌کنند تا به بدن قبل از تولد خود بازگردند و اعتماد به نفس خود را بازگردانند.

آیا قرص های طبیعی بزرگ کننده سینه واقعا کار می کنند؟

شکی نیست که جراحی تهاجمی بزرگ کردن سینه نتایج سریع و قابل مشاهده ای را به همراه خواهد داشت. با این حال، این جراحی‌ها می‌توانند خطرناک و پرهزینه باشند، بدون اینکه به زمان طولانی و طولانی بهبودی مورد نیاز اشاره کنیم. اگرچه قرص‌ها، کرم‌ها و سایر محصولات طبیعی ممکن است بین 30 تا 60 روز طول بکشد تا نتایج ملموس را به همراه داشته باشند، هزاران مشتری راضی هستند که به مکمل‌های کاملاً طبیعی و عوامل موضعی که برای بزرگ‌کردن بافت سینه استفاده کرده‌اند سوگند یاد می‌کنند.

اگرچه بسیاری از قرص‌های طبیعی بزرگ‌کننده سینه به‌عنوان نتایج واقعی شناخته شده‌اند، مهم است که انتظارات خود را مدیریت کنید. جراحی بزرگ کردن سینه باعث افزایش بزرگی در اندازه سینه در یک بازه زمانی فوق‌العاده کوتاه می‌شود، زیرا جراح مواد خارجی را در بافت سینه شما کاشت می‌کند.

قرص‌ها و کرم‌هایی که برای تقویت سینه طراحی شده‌اند، مواد غیرطبیعی را به بدن شما اضافه نمی‌کنند، بلکه از بازسازی سلولی و بافتی در فرآیندهای طبیعی بدن شما حمایت می‌کنند. بنابراین، اگرچه احتمالاً با محصولات طبیعی و غیرجراحی بزرگ شدن سینه‌های قابل لمس را مشاهده خواهید کرد، اما ممکن است به اندازه یک روش جراحی نبینید.

علاوه بر این، برخی از سازمان ها مانندکلینیک مایو معتقد استاستفاده طولانی مدت از محصولات بزرگ کردن سینه بدون جراحی می تواند در طول زمان اثرات نامطلوبی بر سلامت مصرف کننده داشته باشد. تحقیقات حداقلی در مورد اثرات بلندمدت فیتواستروژن‌ها در دسترس است و یافتن مطالعاتی که ارتباط بین فیتواستروژن‌ها را برای افزایش رشد سینه تایید می‌کند، دشوار است.

آیا کرم های تقویت کننده سینه عوارض جانبی دارند؟

اگرچه برخی از قرص های طبیعی بزرگ کننده سینه فاقد عوارض جانبی محصولات خود هستند، اما اطلاعات کمی در مورد عوارض جانبی طولانی مدت استفاده منظم وجود دارد. بسیاری از مصرف کنندگان به اشتباه بر این باورند که محصولات ساخته شده با مواد کاملاً طبیعی هیچ عارضه جانبی ایجاد نمی کنند و عوارض جانبی بسته به لیست طولانی از عوامل می تواند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد. برخی از عوارض جانبی مشکوک مکمل های افزایش دهنده سینه غیر جراحی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ترکیب خون تغییر می کند. بسیاری از مواد فعال موجود در مکمل ها و کرم های بزرگ کننده سینه باعث کم خونی در مصرف کنندگان می شوند یا حتی از لخته شدن خون به طور طبیعی جلوگیری می کنند. این می تواند برای بسیاری از زنان خطرناک باشد، به ویژه آنهایی که از شرایط قبلی مانند فشار خون بالا رنج می برند. علاوه بر این، ترکیب رقیق‌کننده‌های خون و قرص‌های تقویت سینه می‌تواند آسیب جدی به قلب شما وارد کند و حتی منجر به افزایش خطر سکته شود.

مسائل باروری به دلیل وجود فیتواستروژن ها در اکثر کرم های طبیعی تقویت کننده سینه، کاربران می توانند علائم مربوط به عدم تعادل استروژن از جمله ناباروری، دوره های نامنظم یا از دست دادن کامل قاعدگی، کاهش میل جنسی و رشد شیر در سینه ها را در خارج از بارداری تجربه کنند.

آیا ویتامین ها و گیاهان می توانند سینه های شما را بزرگتر کنند؟

اکثر برندهای طبیعی بزرگ کننده سینه دارای ویتامین ها و گیاهان دارویی در فرمول های مکمل و کرم موضعی خود هستند. تحقیقات بسیار کمی برای نشان دادن اثرات بزرگ شدن سینه این مواد به تنهایی انجام شده است. با این حال، هنگامی که همراه با فیتواستروژن ها و سایر ترکیبات موثر بر هورمون استفاده می شود، می تواند ظاهر سینه و سلامت کلی سینه را بهبود بخشد.

بسیاری از گیاهان و ویتامین ها برای افزایش سایز سینه ها شناخته شده اند، از جمله:

تخم رازیانه و خار مرموز – تخم رازیانه و خار مبارک برای قرن ها برای افزایش جریان شیر مادر در مادران شیرده، افزایش میل جنسی و تنظیم جریان قاعدگی استفاده می شود. علاوه بر این، دانه رازیانه به رشد فیتواستروژن کمک می کند.

Dong quai – این گیاه چینی برای چندین نسل برای بهبود علائم یائسگی و PMS استفاده می شود و در عین حال به تنظیم چرخه قاعدگی نیز کمک می کند.

ویتامین E – ویتامین E که در انواع غذاها مانند آجیل و سبزی‌های برگ‌دار تیره یافت می‌شود، برای تنظیم هورمون‌ها شناخته می‌شود و به آسانی بدن در روند رشد طبیعی سینه کمک می‌کند.

ویتامین C – بسیاری از سیستم‌های طبیعی تقویت سینه شامل ویتامین C برای افزایش تولید کلاژن و جریان خون سالم است. این ویتامین به راحتی در بسیاری از سبزیجات و مرکبات یافت می شود.

رازک – رازک فقط هنگام دم کردن آبجو استفاده نمی شود، بلکه حاوی سطوح بالایی از استروژن است و اغلب برای درمان بی خوابی و اضطراب استفاده می شود.

یام وحشی – شبیه به دونگ کوای، یام وحشی نوعی انگور غده‌دار بومی آمریکای شمالی است کهمی تواند یائسگی را کاهش دهدو علائم PMS را کاهش دهد.

ویتامین A – این ویتامین تغذیه پوست را افزایش می دهد و در کنار ویتامین های C و E برای جوانسازی سلامت پوست و بافت پوست سفت عمل می کند. ویتامین A در انواع غذاها از جمله سبزیجات، سبزیجات برگ دار، انبه، ماهی و شیر یافت می شود.

چه مدت طول می کشد تا مکمل های تقویت سینه عمل کنند؟

وقتی صحبت از اثربخشی قرص‌های بزرگ‌کردن سینه‌های غیرجراحی می‌شود، عوامل زیادی در بازی وجود دارد. سن، سلامتی، رژیم غذایی، سطح فعالیت و تداوم استفاده شما ممکن است در نتایج شما نقش داشته باشد، البته ناگفته نماند که آیا محصولاتی که انتخاب می کنید واقعاً مؤثر هستند یا خیر.

هنگام خرید قرص های طبیعی تقویت سینه، حتما نظرات قبلی مشتریان را بخوانید تا اطلاعات دقیق تری در مورد اثربخشی محصولات هر شرکت و مدت زمانی که طول کشید تا اکثر مشتریان نتایج را ببینند، به دست آورید.

تا زمانی که با جدیت مکمل های خود را مصرف می کنید و کرم موضعی خود را روزانه استفاده می کنید، اکثر قرص های طبیعی بزرگ کننده سینه نتایج ملموسی را در عرض 5 تا 6 ماه و گاهی حتی 1 تا 2 ماه پس از شروع رژیم به دست خواهند آورد.

چگونه بدون جراحی سینه های بزرگتر داشته باشیم؟

قرص‌ها و کرم‌های بزرگ‌کننده سینه به‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای بزرگ‌کردن سایز سینه بدون جراحی زیبایی تهاجمی شناخته می‌شوند. با این حال، بیشتر این مکمل ها حاوی فیتواستروژن، پروژسترون و هورمون های رشد هستند. وجود هورمون‌های اضافی در سیستم شما می‌تواند بدن شما را در عدم تعادل هورمونی قرار دهد و باعث ایجاد مشکلات بالقوه سلامتی شود.

اگر می خواهید علاوه بر اجتناب از جراحی از محصولات حاوی هورمون های مصنوعی اجتناب کنید، هنوز گزینه های مختلفی در اختیار دارید. در اینجا برخی از رایج‌ترین روش‌هایی که زنان برای رشد سینه‌های خود و افزایش اعتماد به نفس بدون هورمون یا جراحی در پیش می‌گیرند آورده شده است:

داروهای گیاهی

اگرچه شواهد علمی کمی وجود دارد که ثابت کند برخی گیاهان خاص اندازه سینه شما را بهبود می بخشد، بسیاری از فرهنگ ها از عصاره های گیاهی برای حمایت از سلامت و استحکام سینه برای نسل ها استفاده کرده اند. اعتقاد بر این است که گیاهان رایج مانند دانه های رازیانه، دونگ کوای و شنبلیله اندازه سینه را افزایش می دهند و در عین حال میل جنسی و میل جنسی را افزایش می دهند.

ماساژ سینه

تکنیک های ماساژ زیادی وجود دارد که برای افزایش جریان خون در بافت سینه شناخته شده است. علاوه بر تکنیک‌های ماساژ مناسب، ترکیب کرم‌ها و روغن‌های رشد سینه کاملاً طبیعی و غیر هورمونی می‌تواند احتمال بزرگ‌کردن سینه را افزایش دهد.

تمرین منظم

ایجاد یک رژیم ورزشی برای همه زنان توصیه می شود، خواه بزرگ کردن سینه هدف باشد یا خیر. با این حال، انواع خاصی از تمرینات قدرتی می‌تواند به ساخت بافت عضلانی در اطراف سینه‌ها کمک کند و باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن سینه‌ها شود و در عین حال استحکام و لطافت را نیز بهبود بخشد. ورزش هایی که برای هدف قرار دادن سینه و بازوهای شما طراحی شده اند مانند فشار دادن عضلات دوسر بازو، پرس دوسر بازو و پلانک همگی راه های سالمی برای افزایش اندازه و استحکام فنجان هستند و در عین حال بدن شما را نیز بهبود می بخشند.

اندازه سوتین مناسب

اگر از اندازه و ظاهر سینه های خود ناراضی هستید، سینه بند شما ممکن است مقصر باشد. اگر سینه بند شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، سینه های شما کوچکتر از آنچه هستند ظاهر می شوند. بسیاری از فروشگاه های لباس زیر، سایز سینه بند را رایگان ارائه می دهند، بنابراین شما دقیقاً می دانید که چه اندازه ای برای شما و ظاهر دلخواه شما مناسب است.

آیا قرص های رشد سینه برای شما مناسب هستند؟

اگر اندازه و ظاهر سینه های شما مانع اعتماد به نفس شما شده و به ارزش خود آسیب وارد کرده است، به احتمال زیاد چندین گزینه مختلف برای افزایش سینه ها بررسی کرده اید. اگر می‌خواهید از خطرات و هزینه‌های جراحی بزرگ کردن سینه اجتناب کنید و در عوض روشی غیرتهاجمی را انتخاب کنید، قرص‌ها و کرم‌هایی که برای افزایش طبیعی سینه‌ها طراحی شده‌اند، ممکن است بهترین گزینه برای شما باشند.

حتی اگر قرص‌های بزرگ‌کننده سینه‌ای که در نظر دارید به‌عنوان «کاملاً طبیعی» تبلیغ می‌شوند، مهم است که قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما می‌تواند تأثیرات خاصی را که مواد فعال یک محصول بر سلامتی شما خواهد داشت را تعیین کند و به شما توصیه کند که کدام فرمول‌های تقویت سینه را امتحان کنید.

علاوه بر این، مطمئن شوید که از نظرات و توصیفات مشتری که در وب سایت های مارک های رشد سینه نمایش داده می شود، استفاده کنید. شما می توانید بر اساس تجربیات زنان دیگر با مشکلات، ترس ها و خواسته های مشابه، تعیین کنید که آیا یک محصول مناسب است یا خیر.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *