راه های جلوگیری از شل شدن پوست در رژیم های کاهش وزن

سفت بودن پوست باعث خواهد شد تا بگوییم کاهش وزن موفق و بدون عوارضی بر روی پوست  داشته اید . اگر می‌خواهید پوستتان سفت باشد به توصیه های زیر عمل کنید:

راه های سفت کردن پوست

1-نوشیدن آب  زیاد

پوست سالم  پوستی است که هیدراته باشد. به همین دلیل همیشه باید یک بطری آب در دسترستان باشد تا بتوانید همیشه از آن بنوشید. مصرف روزانه 8 تا 10 لیوان آب سبب آبرسانی به پوست شما شده و از استحکام پوستتان محافظت می کند.

2-افزایش سن و رژیم کاهش وزن

افزایش سن باعث می شود تا  پوست قابلیت ارتجاعی طبیعی‌اش را از دست می دهد.  اگر هنگام جوانی از شر وزن اضافه‌تان خلاص شوید، پوستتان بجای اولش باز خواهد گشت. هر چه زودتر وزنتان را کم کنید، شانس بیشتری خواهید داشت که پوستتان خودش سفت شود.

3-گرفتن رژیم یو یو ممنوع است 

رژیم  یویو گرفتن نه تنها برای بدنتان بلکه برای پوستتان هم خوب نیست. دائما فربه شدن و دوباره آب رفتن، پوست شما را تحت استرس قرار میدهد، پس باید بیشترین تلاشتان را بنمایید تا از رژیم یو یو دوری کنید.

4- کاهش وزن به طور تدریجی

فرایند سفت شدن پوست کند است، به همین دلیل ریتمی که وزنتان را کم می‌کنید هم باید تدریجی باشد. از این گذشته، کاهش وزن واقعی، زمانی رخ خواهد داد که تغییرات مهمی در سبک زندگیتان ایجاد کنید. این تغییرات، زمان برند اما از رژیم یو یو جلوگیری کرده و احتمال شل و افتاده شدن پوست بدنتان را کم می‌کند.

5-ورزش را فراموش نکنید

ورزش منظم، قابلیت ارتجاعی طبیعی پوست را افزایش خواهد داد، و آنرا صاف‌ تر و نرم  تر و سالم‌تر خواهد کرد. ورزش کردن، نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر وزن کم کنید، بلکه باعث خواهد شد تا پوست شما ظاهر بهتری پیدا کند.پس حتما در کنار رژیم غذایی خود زمانی را نیز به ورزش کردن اختصاص دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *