روش های زیر را در رژیم های کاهش وزن امتحان کنید

راه کار های زیر به همراه رعایت سایر نکات تغذیه ای در راه رسیدن به لاغری تناسب اندام می تواند موثر باشد.

۱) با دستی خلاف دستی که کار های روزمره تان را با انجام می دهید غذا بخورید . این کار سبب می شود تا  غذای کمتری بخورید.

۲) موقع غذا خوردن آینه ای را مقابل خود قرار دهید . تماشای خود  در آینه  مصرف غذاهای پرکالری سبب یاد آوری داشتن رژیم جهت کاهش وزن و کاهش مصرف غذا های پر کالری خواهد شد

3)  بو کشیدن میوه هایی  مانند موز و سیب در کم کردن وزن موثر است . بو کشیدن مکرر، سبب فریب  مغز و ایجاد احساس سیری می شود .

4) محل ساکت و مشخصی را برای غذا خوردنتان انتخاب کنید . سر و صدا سبب سریع تر خوردن  و بیش از حد خوردن غذا می شود .  پس هنگام غذا خوردنتان هرگز مقابل تلویزیون ننشینید.

راه های مفید در کاهش وزن

5) بعد از غذا، به جای استفاده از مواد شیرین دندان هایتان را با خمیردندان های  نعناعی  مسواک کنید. نعناع حس تازگی را به شما القا می کند و معمولا احساس تمیزی در دندان ها میل به خوردن غذا را در شما از بین می برد .

6) هرشب  قبل از شام خوردن خودتان را وزن کنید. میزان وزن خود را بر روی برگه ای بنویسید و بر روی دیوار مقابلتان نصب کنید . تا هنگام خوردن غذا با دیدن وزنتان از خوردن غذاهای چرب و پر کالری صرف نظر کنید و زود تر از خوردن غذا دست بکشید .
7) هر روز خود را وزن کنید کاهش حتی صد گرم از وزن در طی روز گذشته شما را به ادامه راه و پایبندی به رژیمتان ترغیب می کند.

8)هنگام صرف غذا از قاشق های چای خوری یا مربا خوری و یا چنگال جهت خوردن غذا استفاده کنید چرا که سبب خستگی و از بین بردن اشتها و کم خوردن غذا توسط شما می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *