روش های صحیح اصلاح ابرو

به قول آرایشگران ابرو قاب صورت است و در ظاهر افراد وزیبایی صورت شما  تأثیر بسزایی دارد.هرگونه دستکاری نابجا سبب خراب شدن شکل و ظاهر ابرو می‌شود. در این جا اشتباهاتی که در اصلاح ابرو ممکن است انجام شود رابرایتان بیان می کنیم:

1-به حالت ابرو توجه نمی کنید

اجازه بدهید ابروهایتان کاملاً پر شوند و شکل واقعی آن مشخص شود و سپس با مداد طراحی  شکل ابروی دلخواهتان را درست کنید و باقی موها را بردارید. ممکن است نتیجه اصلاً مطلوب نباشد. یک دلیل مهم این وضعیت این است که شما دقیقاً نمی‌دانید روش برداشتن ابرو چگونه است و توجهی به مدل ابروهای خودتان ندارید.پس ابروانتان را به دست آرایشگر ماهری بسپارید.

2-بیش از اندازه ابرو را برمی‌دارید

برداشتن ابروها باعث می‌شود که به مرور زمان دیگر پر نشوند. برداشتن زیاد ابرو می‌تواند باعث کم شدن ابروها شود. گاهی اوقات با برداشتن ابرو جای آن دوباره پر نمی‌شود. با افزایش سن این احتمال بیشتر می‌شود.

3-موهای نازک بالای ابرو را برمی‌دارید

خیلی‌ها عادت دارند موهای کرکی بالای ابرو را بر دارند. این یک اشتباه است که متأسفانه به مرور زمان به عادت هم تبدیل می‌شود و در نهایت باعث می‌شود بالای ابروهایتان خالی به نظر برسد.کرک‌های بالای ابروها را هیچ کس نمی‌بیند اما به طور کلی در شکل ابروها مؤثر است.

 

4-ابروها را شانه نمی‌کنید

اگر ابروهای بلندی داشته باشید ممکن است ابروهایتان افتاده و نامرتب به نظر برسند بهترین راه این است که آنها را با برس مخصوص ابرو مرتب کنید.

ابروهای زیبا با اصلاح صحیح آن ها

5-از تیغ استفاده نکنید

بهترین راه برای مرتب کردن ابروها و اطراف ابرو استفاده از بند و وکس و موچین است. درست است که تیغ برای تمیز کردن موهای زائد نواحی دیگر بدن مؤثر است اما تیغ‌ها واقعاً برای صورت خانم‌ها مناسب نیستند.پس بهتر است دیگر از تیغ استفاده نکنید.

6-استفاده از موچین مناسب

برای برداشتن ابرو باید یک جفت موچین مناسب و حرفه‌ای و خوش دست داشته باشید. موچینی که خوب موها را نمی‌گیرد یا کار با آن برای شما ساده نیست باعث می‌شود برداشتن ابرو به کار ناشیانه‌ای تبدیل شود که فقط به ابروهایتان آسیب می‌زند و اعصابتان را هم بهم می‌ریزد.

7-برداشتن ابرو از ناحیه تاج

برای برداشتن ابرو باید از وسط ابرو و در ناحیه‌ای که ابروها پرتر است شروع کنید. از وسط ابرو به سمت انتهای ابرو حرکت کنید و وقتی کاملاً پشت پلک و زیر ابرو را مرتب کردید تاج ابرو را مرتب کنید.پس برای برداشتن ابرو از تاج ابرو شروع نکنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *