پاکسازی پوست صورت به همین سادگی

 پوست خود را به وسیله میوه های زیر پاک سازی کنید

محصولات مراقبت از پوست  حاوی مقدار زیادی از مواد شیمیایی است که ممکن است عوارض جانبی داشته باشند . از این رو بهترین گزینه  برای مراقبت از پوست استفاده از مواد طبیعی مانند میوه ها است.   پوست روشن و بدون لکی  با استفاده از میوه ها ارمغان این مطلب برای شماست.

1 – پرتقال

پرتقال سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها است و این مواد مغذی  با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و به حفظ سلامت پوست  ،بهبود بافت پوست و جوان ماندن آن کمک می کند . مالش داخل پرتقال روی پوست، افتادگی پوست را کاهش می دهد،و موجب لیفت صورت میشود. لکه را از بین می برد و روند پیری پوست را کند می کند. همچنین پرتقال را می تواند خشک کرده و پودر کنید و به عنوان یک اسکراب طبیعی استفاده کنید.

2 – موز

موز دارای ویتامین های A، B و E است که یک عامل ضد پیری شگفت انگیز را تشکیل می دهد .موز سرشار از آهن ، منیزیم و پتاسیم است . علاوه بر این، برای پوست بسیار خوب است . همچنین  به سادگی موز تازه و رسیده را له کنید و به عنوان ماسک روی صورت بزنید.

 

پوست شاداب با استفاده از میوه ها

3 – کیوی

با کیوی می توانید همیشه پوست تان را سالم , زیبا و شفاف نگه دارید.کیوی سرشار از پکتین و فیبر است و برای جلوگیری از چین و چروک و لکه های پوست کمک می کند .

4– لیمو

لیمو سرشار از ویتامین C است ، که برای  پاک سازی پوست عالی است .لیمو  در هر خانه ای جای دارد  . اضافه کردن لیمو به یک لیوان آب گرم مخلوط با یک قاشق غذاخوری عسل و نوشیدن آن هر روز صبح ناشتا وقبل از صبحانه  به عنوان یک پاک کننده پوست عالی است. مالش دادن داخل پوست لیمو نیز برای روشن کردن پوست و از بین بردن آثار آکنه خوب است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *