لیزر سرد

لیزر سرد LLLT بهترین شیوه درمان ریزش مو

امروزه متاسفانه به دلیل عوامل وراثتی ،تغذیه نامناسب و استرس های بی شمار افراد بی شماری دچار ریزش مو می گردند .اگر چه تاکنون روش های بی شماری را جهت درمان ریزش مو در مقالات پیشین سلامت وب به شما معرفی نموده ایم اما امروز قصد داریم تا توجه شما را به شیوه ی جدید درمان ریزش مو به وسیله لیزر جلب نماییم .لیزر سرد یکی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و فناوری های روز دنیا در عرصه زیبایی و درمان ریزش مو به شمار می آید .برای آشنایی بیشتر با آن مقاله امروز را مطالعه بفرمایید .

 لیزر سرد چیست؟

لیزر سرد آخرین دستاورد پزشکی غیر جراحی برای درمان ریزش مو به شمار می آید .این روش یک روش اثبات شده جهت درمان ریزش موها و بهبود ظاهر موها می باشد که در زنان و مردان قابل استفاده می باشد .


مزایای استفاده از لیزر سرد چیست؟

  • افزایش گردش خون در سر
  • تحریک فولیکول‌های مو
  • متوقف کردن روند ریزش مو
  • افزایش استحکام و خاصیت ارتجاعی در بافت مو
  • پرپشت‌تر، درخشنده‌تر، نرمتر و ضخیم‌تر کردن موها
  • ترمیم موهای آسیب دیده در اثر استفاده از محصولات شیمیایی و…

افراد مناسب برای استفاده از لیزر سرد

  1.  افرادی که شرایط کاشت مو را ندارند
  2. بیماران مبتلا به ریزش موی اولیه
  3. افراد دارای موهای کم پشت و نازک و ….

آیا لیزر‌ سرد جهت درمان ریزش مو روش ایمنی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت این روش دارای تمامی استانداردها و تاییدیه های بین المللی می باشد و استفاده از آن جهت درمان ریزش مو روشی با خطر پایین محسوب می شود .این لیزر کم توان بوده و انرژی نوری تولید شده توسط این دستگاه، اثر گرمایشی ندارد.بنابراین می توان نتیجه گرفت که در اثر استفاده از این لیزر پوست سر دچار سوختگی نمی گردد و اشعه های این لیزر سبب تغییر در ساختار مولکولی سایر اعضا نمی شود .


عوارض ناشی از لیزر سرد چیست؟

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم این لیزر کاملا ایمن و منطبق بر استانداردهای حوزه زیبایی می باشد .تاکنون هیچ گونه عوارضی مبنی بر استفاده از این نوع لیزر در افراد مشاهده نشده است به طوری که این روش در کشور فنلاند یکی از متداول ترین درمان های ریزش مو به شمار می آید .


مکانیسم عملکرد لیزر سرد به چه صورت می باشد؟

لیزر سرد نوعی لیزر کم توان می باشد که دارای نور فشرده شده می باشد و نور ساطع شده از دستگاه لیزر سرد تنها در نقطه مورد نظر متمرک می گردند .تمامی این خصوصیات سبب می شوند تا امواج لیزر سرد بدون ایجاد اثرگرمایی و آسیب به بدن، در بافت سر نفوذ نماید .پس از نفوذ به بافت سر افزایش گردش خون در سر و رسیدن خون بیشتر به فولیکول‌های مو اتفاق می افتد و از این طریق حجم مو‌ها فزایش می یابد .


نتایج درمان چه زمانی قابل مشاهده می باشد؟

کاهش میزان ریزش مو معمولا پس از جلسه درمانی پنجم به وضوح قابل مشاهده می باشد و پس از آن سیر درمان و افزایش حجم موعا سرعت بیشتری خواهد داشت .بنابراین با خیال راحت از آخرین روش علمی غیر جراحی جهت درمان ریزش مو،کم پشت شدن مو ،طاسی و سایر مشکلات مرتبط با موهای سر استفاده نمایید .


نتیجه گیری

لیزر سرد یکی از بهترین و نوین ترین روش های غیر تهاجمی درمان ریزش مو به شمار می آید که در تمامی افراد کاربرد دارد .شما با استفاده از لیزر تراپی می توانید کیفیت رشد موهایتان را بهبود بخشید و در مدت کوتاهی صاحب موهایی درخشان و ضخیم گردید .این نوع از لیزر توسط دستگاهی اروپایی انجام می شود که دارای لیزر کم توان می باشد و با استفاده از آن می توانید صاحب موهایی ضخیم‌تر، پرپشت‌تر، درخشان‌تر و با ظاهری سالم‌تر شوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *