ما می توانیم ذهن شما را بخوانیم

شاید برای شما هم پیش آمده است که با خودكاری كه در دست دارید  بی هدف و برای گذران وقت و رفع بی حوصلگی بر روی كاغذ مقابلتان  چیز هایی  را می كشید. بسیاری از  روان شناسان، بر این باورند که این خطوط و نقاشی ها  بازتابی از ذهن شما و موضوعی که به آن فکر می کنید می باشد .

اشکال شناسی و شناخت افراد از روی خطوط

1-کشیدن اشکال منظم   :

کشیدن اشکال منسجم و  منظم  نشان دهنده هدفمند بودن شما در زندگی  و پایبندی به اصول و ذهن فعال و پویای شماست  و نشان می دهد شما آدم منظم و دقیقی می باشید .

2-کشیدن  خطوط  درهم:

نشان از پراکندگی وآشفتگی فکری شما دارد و اینکه دچار تنش و اضطراب هستید و موضوعی ذهن شما را به خود مشغول کرده است .

3-کشیدن  صورتک های شاد :

خوشبین بودن یکی از خصوصیات بارز شماست  و حکایت از وجود خصوصیاتی نظیر انسانیت، نیک سرشتی، دلسوزی و همدردی در وجود شما دارد.

4-کشیدن خانه

شما به دنبال ارضای حس آرامشتان در خانه می باشید نیاز به خانواده و مهر و محبت و داشتن سرپناه عاطفی برای ارضای عواطف شما در شما دیده می شود .

نقاشی های شما بازتاب ذهن شما

5-کشیدن طبیعت و سرسبزی  گل و گیاه و درخت:

شما فردی شاد احساساتی و رویایی و اجتماعی هستید و روحیه بسیار لطیفی دارید .

6- کشیدن حیوانات:

شما از علاقمندان و حامیان  حیوانات به شمار می آیید انسانی حساس و ملاحظه کاربوده و نیاز  به  آرامش فکر دارید شما در نقش حامی می توانید موفق باشید .

7- کشیدن خطوط متقاطع:

شما ادمی درون گرا بوده و در ابراز عواطف واحساسات خود تردید دارید راز دلتان را با کسی در میان نمی گذارید و به دیگران سخت اعتماد می کنید .

8-  کشیدن پله ها:

کشیدن پله ها نمادی از جاه طلبی  و تمایل به رشد و پیشرفت در وجود شما را نشان می دهد.این که ادمی بلند پرواز بوده و بی پروا می باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *