موهای زائد بدن را بدون درد برطرف کنید

انجام روش های  مختلفی مانند ایپلاسیون، بند انداختن  اگر چه می توانند موهای زائد بدن را برطرف نمایند ولیکن استفاده از این روش ها معمولا دردناک می باشد و  در برخی افراد می تواند سبب بروز حساسیت شود  ما در این نوشتار روش هایی بدون درد  برای زدودن موهای زائد بدن را به شما معرفی می کنیم

 

 

راه های حذف موهای زائد بدن

1-زردچوبه

این ادویه خواص  بی شماری من جمله رفع موهای زاید و شفافیت پوست  دارد. .بدین منظور  زردچوبه و شیر را به نسبت دو به یک با هم مخلوط کرده و بر  روی حرارت انقدر به هم زنید تا به شکل خمیری یک دست در آید و پس از سرد شدن مقدار کمی نمک و یک قاشق غذاخوری آرد به آن  اضافه کنید.سپس این خمیر را بر روی نواحی که دارای موی زائد می باشند در جهت رویش موبمالید پس از گذشت 15 دقیقه پوست خود را بشویید تکرار این روش دوبار درهفته در جهت زائل کردن مو های زائد موثر است.

2-آرد ذرت

یک عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چای خوری شکر و یک قاشق چای خوری آرد ذرت ترکیب کرده و خمیر به دست آمده را بر روی نواحی دارای موی زائد بمالید و پس از بیست دقیقه پوستتان را بشویید این روش نیز می تواند در رفع موهای زائد بدن شما مفید واقع شود.

3-پوست گردو

استفاده از  پوست گردو جهت  سفید کردن دندان ها و حذف موهای زائد می تواند موثر باشد . مقدار زیادی  پوست گردو را بسوزانید، تا خاکستر شود سپس  یک قاشق غذاخوری خاکستر را با یک لیتر آب مخلوط کرده وبگذارید تا این  مخلوط 12 ساعت بماند. پس از گذشت 12 ساعتپنبه ای را درون این محلول نموده  و به محل موهای زائد بمالید . تکرار این روش در روز سبب زدودن موهای زائد می شود .

4-جوی دوسر

جوی دوسر با دارا بودن خواص  آنتی اکسیدانی دوست خوبی برای پوست شما محسوب می شود . نصف قاشق چای خوری آرد جوی دوسر  را با شش تا هشت قطره آبلیمو یک قاشق و عسل مخلوط  کنید. سپس این ترکیب را  در جهت رویش موها به پوست صورتتان بمالید  و پس از گذشت 15 دقیقه صورتتان را بشویید موهای زائد شما با انجام این عمل تاحدود بسیار زیادی از بین می رود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *