چگونه در منزل صورتمان را بوتاکس کنیم؟

بوتاکس  به منظور جوان سازی و صاف کردن پوست انجام می شود . شما می توانید درمنزل  با استفاده از مواد زیر ماسکی تهیه کنید که  برای از بین بردن چین و چروک صورت , تمیز و شفاف کردن پوست بسیار موثر می باشد.

ماسک ضد چین و چروک،سفت کننده پوست

اگر به زیبایی تان اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما این ماسک  را  امتحان کنید چرا که این ماسک خاصیت ضد پیری داشته و با  اثر جوان کنندگی فوق العاده اش تاثیر زیادی بر روی پوست شما داردو پوستتان را جوان سفت وشاداب می نماید.

بوتاکس با مواد گیاهی در منزل

بوتاکس صورت با مواد طبیعی

برای آماده کردن این ماسک به مواد زیر نیاز دارید : ۲۰۰ گرم اسفناج ،۲۰۰ گرم کلم پیچ سبز ،یک چهارم فنجان روغن زیتون ،یک چهارم فنجان خامه ترش

اسفناج و کلم پیچ را کمی بپزید به طوری که نرم شوند کمی به آن آب اضافه کنید و داخل مخلوط کن بریزید سپس به آن روغن زیتون و خامه ترش بیفزایید و مجدد مخلوط کنید تا مخلوطی یک دست حاصل شود. پوست صورت و گردن را کاملا تمیز کنید و پس از آن اجازه دهید که ماسک به مدت ۸ دقیقه روی پوست بماند تا خوب عمل کند.سپس صورت خود را یک بار با آب گرم و برای بار دوم با آب سرد بشویید, با این کار منافذ پوستی شما کاملا بسته می شود مصرف دوبار در هفته از این ماسک پوست شما را سفت و زیبا می کند.

این ماسک سرشار از ویتامین E و اسید لاکتیک می باشد  که خاصیت جوان سازی به این ماسک می بخشد. روغن زیتون  نیز به عنوان آب رسان در  تغذیه پوست و مو کاربرد فراوانی دارد همچنین حاوی اسید لاکتیک است که به زیبایی و سلامت پوست کمک می کند.ولازم به ذکر است که  به هنگام مصرف این ماسک به هیچ عنوان نباید در معرض آفتاب قرار گیرید چرا که حساسیت پوستی را افزایش می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *