کوچک کردن سینه در مردان

کوچک کردن سینه در مردان

بزرگ شدن سینه مردان یا همان ژنیکوماستی در مردان به وجود می آید. علت بزرگی سینه در مردان، به هم خوردن تعادل هورمونی است.

هورمون های جنسی که در این بیماری دخیل هستند، هورمون های استروژن وتستوسترون هستند. بهم خوردن تعادل این دو هورمون سبب ایجاد بزرگی سینه در مردان یا همان ژنیکوماستی ایجاد می شود.

در ژنیکوماستی گاه هر دو سینه و گاه تنها یک سینه درگیر است. مردانی که دارای اضافه وزن هستند، بزرگ شدن سینه در آن ها نیز طبیعی است.چربیسوزی سینه در مردان

چه دلایلی برای بزرگ شدن سینه در مردان وجود دارد؟

  • عدم تعادل در هورمون های مردانه (تستوسترونهورمون های زنانه (استروژن).
  • بیماری مزمن کبدی
  • چاقی
  • نارسایی کلیه
  • سطوح پایین تستسترون

سایر علل نادر ابتلا به ژنیکوماستی یا همان بزرگی سینه در مردان:

  • تیروئید پرکار
  • نقص ژنتیکی
  • وجود تومورهاكوچك كردن سينه با قهوه
 
Powerful weight loss cream burning cream for men , burn fat mainly for waist, abdomen, legs and other parts. It helps to tighten and lubricate the muscles, promote metabolism, strengthen muscles. Rapid and healthy weight loss, safe without any side effects. Use this product once a day. After cleaning, apply adequate amount of this product to the belly and waist, massage the waist gently from down to up and massage the belly in circular motions for 10~20 minutes, wash it after half an hour. Unopened products can be stored for three years, after opening, please use within 6 months.

ژل لاغری و ژل سفت کننده کوچک کننده سینه فوری ایچن گیاهان سبز

انواع بزرگی پستان در مردان

اولین قدم برای از بین بردن چربی سینه در مردان این است که با انواع بزرگی سینه در آقایان آشنا شوید. جینوماستیا، بزرگ شدن پستان ناشی از رشد بیش از حد بافت آن است. علت اصلی رشد بیش از حد بافت پستان در مردان، به سطوح بالای هورمون زنانه استروژن در مردان بر می گردد.

یکی از روشهای کوچک کردن سینه مردان انجام تمرین های ورزشی سخت است که شامل ورزش های کاردیو و تمرین عضلات سینه با وزنه میباشد .

قرص چربي سوز سينه و ژل چربیسوز سینه

بعضی از مردان نیز استعداد بیشتری برای ذخیره چربی بدن در سینه هستند. اگر قصد دارید برای از بین بردن چربی‌های سینه از مکمل استفاده کنید، می‌توانید از مکمل جینکترول استفاده کنید؛ این یک مکمل تهیه شده با مواد طبیعی است که انحصارا برای سوزاندن چربی‌های سینه استفاده می‌شود. و یا از کرم ها و ژهای کوچک کننده سینه در مردان که با بالابردن متابولیسم در ناحیه سینه باعص چربیسوزی در سینه می شود نیز میتوان اشاره کرد.
البته لازم بذکر است که حتما قبل از مصرف هر دارو و مکملی با پزشک و مربی بدنسازی خود مشورت کنید.

عکس عمل جربیسوزی سینه در  مردان

کرم چربیسوز سینه
  • حاوی عصاره چای و اکالیپتوس

  • کاهش سریع چربی های سینه و شکم

  • سفت کننده سینه
  • درمان افتادگی سینه
  • روشن و جوان کننده پوست
  • کاملا گیاهی
  • تاثیر سه روزه با کاهش 3 سانتیمتری
  • جلوگیری از ذخیره دوباره چربی ها

  • عدم شل شدن پوست سینه بعد از استفاده

  • فرم دهی زیبای سینه

  • گیاهی و بدون ایجاد عوارض جانبی

  • استفاده آسان و جذب سریع

  • حجم : 200 میل

از آنجا که هر فنجان چای حاوی تقریبا هیچ کالری نبست ژل ژل سفت کننده کوچک کننده سینه فوری ایچن گیاهان سبز می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد و باعث افزایش کارایی بدن شما برای سوختن انرژی شود .

سوزاندن چربي سينه مردان

تحقیقات نشان داده است که چای سبز حاوی فلاونوئیدها است که مسئول افزایش سطح اکسیداسیون چربی و بهبود فعالیت انسولین در بدن شما هستند .

برای افرادی که سینه های بزرگی دارند و در ابتدا نیاز هست چربی های اطراف سینه از بین برود با کوچک شدن سینه دیگر گردن درد و دست در از بین می رود و سینه ها جمع میشوند

این کرم ارجینال جزو بهترین کرم های سفت کننده و چربیسوزی سینه می باشد.

وزن واقعی شما با چای کم می شود و همچنین به کاهش چربی سینه کمک می کند . چربی زیر جلدی به عنوان خطرناک ترین چربی بدن است زیرا به شدت با التهاب ، مقاومت به انسولین ، دیابت نوع 2 ، بیماری قلبی و سایر بیماری های مزمن ارتباط دارد چون چای سبزو اکالیپتوس به طور خاص سطوح این نوع چربی را کاهش می دهد .

این محصول کاملا گیاهی حاوی عصاره چای می باشد که باعث سوختن چربی های اطراف سینه و دورسینه ایی در زمان ماساژ شده و سلول های پوست را به صورت منظم ، ظریف و جوان تر ظاهر می کند . چربی های زیر پوستی در نقاطی مانندسینه، شکم ، را از بین می برد این ژل سرعت سوختن چربی ها را افزایش داده و از ذخیره سازی آنها جلوگیری می کند به سرعت باعث کوچک شدن سلولهای چربی می شود مواد افزایش دهنده جریان خون و لنف در این محصول ، آب تجمع یافته در بین بافت چربی را دفع کرده و بدون نیاز به انجام ماساژ موجب دفع سریع مواد زائد و آب اضافی می شود .چربیسوز سینه

هر چند ماساژ سرعت حذف مواد را افزایش می دهد مواد استفاده شده در این ژل استحکام پوست را افزایش داده و از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن جلوگیری می نماید  وسینه ها را سفت میکند.

ژل لاغری 8تکه EIGHT PACK

ژل لاغری بسیار قوی

مخصوص چربی های سخت شکم و پهلو

حاوی کارنتین

بهترین چربی سوز قرن

توتال بادی

مخصوص شکم  ، پهلو ، بازو و ران و…

تخفیف به مدت

ژل لاغری سوماتولین پاستیل یکی از قوی ترین و بهترین مکمل لاغری های دنیا برای چربی سوزی و لاغر کردن سریع می باشد که به صورت کاملا موضعی بوده و با ماساژ دادن بر روی پوست و جذب از طریق منفذهای پوستی به شکسته شدن بافت های چربی اضافی زیر پوستی و کاهش سایز و تراشیده کردن اندام و عضلات شما کمک میکند.

ژل لاغری 8تکه EIGHT PACK

ژل لاغری بسیار قوی

مخصوص چربی های سخت شکم و پهلو

حاوی کارنتین

بهترین چربی سوز قرن

توتال بادی

مخصوص شکم  ، پهلو ، بازو و ران و…

تخفیف به مدت

قیمت : 1380٫۰۰۰ تومان

قیمت : 1280٫۰۰۰ تومان

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *