ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم

10%

ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم


قیمت اصلی 450000 تومان بود.قیمت فعلی 407000 تومان است.

تخفیف : 43,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه فلمبویانت Flamboyant عطری لوکس ،خاص و کاملا منحصر بفرد است که دارای رایحه پرطرفدار گرم ،تلخ و چوبی می باشد .این عطر تجربه ای متفاوت و دلنشین را برایتان به ارمغان آورده و با قاطعیت کامل بهترین و خوشبوترین عطر مردانه به شمار می رود .

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم

ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم یکی از شاهکارهای معروف ،محبوب و بسیار خوشبوی برند اوریفلیم است که با بهره گیری از ترکیبات و روایح بی نظیر به خوبی توانسته است جذابيتي بي نهايت براي مردان كاريزماتيك ایجاد کرده و رایحه میوه ای و تلخ آن شادی و نشاط ویژه ای را به شما و اطرافیانتان می بخشد .این عطر محصولی لوکس و کاملا منحصر بفرد است که به خوبی می تواند نظر و سلیقه ی تمامی مردان را به خود جلب کرده و تازگی ،سرزندگی و شادابی را برایتان به ارمغان آورد.

ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم محصولی گرم و کاملا مردانه است که به عنوان یک عطر بسیار شیک و جذاب دارای رایحه ای ماندگار با پخش بوی بسیار بالا می باشد .این عطر سمبلی از عشق،هیجان و جذابیت بوده و استفاده از آن شما را شاد و پر انرژی نشان خواهد داد.اگر می خواهید شیک بودن،جذابیت و مدرن بودن خود را به دیگران یادآوری نمایید حتما از این عطر استفاده نمایید.


سال معرفی و عطار ادوتویلت فلمبویانت اوریفلیم

طراحی و فرمولاسیون ادوتویلت مردانه فلمبویانت توسط عطر ساز مستعد ،مشهور و برجسته ای به نام میشل آلمریک انجام شده است و این عطر در پاییز سال 2010 میلادی به بازار عطر معرفی شده و از آن رونمایی شده است .


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه فلمبویانت Flamboyant
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 19639
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر میشل آلمریک
سال معرفی پاییز 2010
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم

رایحه ابتدایی این عطر با رایحه خوش گریپ فروت آغاز شده و این عطر شروعی دلپذیر و قدرتمند از رایحه گریپ فروت دارد .با گذر زمان نت میانی این عطر با روایح هل، برگ بو، جوزهندی و فلفل سیاه نمایان گشته و در پایان نت پایانی با روایح چوب سدر، چوب صندل و مشک را احساس خواهید نمود .رایحه میوه ای و چوبی این عطر رویای پرسه در باغی پربار را برایتان تداعی نموده و بوی گرم و تلخ این عطر مشامتان را نوازش می دهد .


ادوتویلت مردانه فلمبویانت مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این عطر به دلیل دارا بودن رایحه گرم و تلخ و چوبی بسیار خاص و دوست داشتنی بوده و مناسب استفاده در فصول سرد سال هم چون پاییز و زمستان است .شما با زدن این عطر خوشبو و جذاب می توانید توجه دیگران را به سمت خود جلب کرده و آن ها را افسون نمایید.


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم

این عطر مردانه بسیار خوشبو و دلربا بوده و با دارا بودن ماندگاری بسیار بالا و پراکندگی عالی گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در  مهمانی های شبانه و مجالس رسمی به شمار می رود و به همین طریق توانسته است مورد توجه و پسند آقایان شیک پوش امروزی قرار گیرد .


طراحی بطری ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریف لیم

بطری این عطر بسیار زیبا و خارق العاده طراحی شده است .بطری عطر کاملا مدرن و خوش دست بوده و دایره ای نقره ای رنگ در وسط شیشه به جذابیت بطری افزوده است .مایع درون بطری به خوبی از درون شیشه قابل رویت بوده و درپوش نقره ای با دایره وسط شیشه به خوبی هماهنگ شده و بر جذابیت شیشه عطر افزوده است .


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم با عرضه گستره‌ ای از محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطرهای متنوع برند اوریفلیم تجربه ی یک خرید امن و لذت بخش را برای تمام اقشار جامعه فراهم نموده است .

فروشگاه ما از بدو تاسیس تاکنون با پایبندی به سه اصل «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین با کیفیت بودن کالا» فرایند خرید کلیه محصولات این برند جهانی را برایتان تسهیل نموده و در نتیجه شما می توانید علاوه بر محصولات آرایشی ،بهداشتی و مراقبتی  انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه  اوریفلیم را با بهترین قیمت و کیفیت تنها از فروشگاه ما خریداری نمایید.

قیمت ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم  در حراج پایان سال محصولات اوریفلیم تنها407000 تومان است.چنان چه قصد خرید ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و با خرید این عطر محبوب و خوشبو بر جذابیت خود بیفزایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم”