ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیمSo Fever Her

15%

ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیمSo Fever Her


قیمت اصلی 400000 تومان بود.قیمت فعلی 340000 تومان است.

تخفیف : 60,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوپرفیوم زنانه سوفیور So Fever Her عطری اغوا کننده و پرشور، نمادی از زن پرنشاط می باشد که در اواخر ماه ژانویه سال 2015 میلادی به بازار عرضه شده است .طراح این عطر “وینسنت شلر” است و این عطر دارای رایحه ای گرم و شیرین می باشد .رایحه این عطر جزو گروه بویایی گل ،میوه و چوب بوده و دارای پخش بوی بالا،ماندگاری بسیار بالا می باشد .بهترین زمان استفاده از این عطر دلفریب فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می باشد .این عطر محصول برند اوریفلیم و ساخت کشور سوئد می باشد .

نقد و بررسی : ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیمSo Fever Her

 ادوپرفیوم زنانه سوفیور یکی از عطرهای بسیار شیک و اشرافی عرضه شده از سوی برند معروف و پرطرفدار اوریفلیم می باشد که در ابتدای سال 2015 میلادی به بازار عرضه شده است .این عطر ،عطری دل انگیز ،اغوا کننده و پرشور بوده و  نمادی از زن پرنشاط ،جسور و با اعتماد به نفس بسیار بالا می باشد .این عطر طبع گرمی داشته و مناسب استفاده در فصول سرد سال می باشد .سایر ویژگی ها و خواص شگفت انگیز این عطر را می توانید در صفحه زیر مطالعه نمایید .

ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیم معرفی

ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیم So Fever Her عطری زنانه با رایحه ای گرم و شیرین از گروه بویایی گل، چوبی است که دارای ماندگاری عالی و پخش بوی بسیار خوب می باشد .این عطر نمادی از زن پر نشاط و با اعتماد به نفس بسیار بالاست و عطری کاملا شیک و لوکس از برند اوریف لیم به شمار می رود .


ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیم توسط چه کسی ساخته شده است؟

اوریفلیم یک شرکت بزرگ سوئدی مطرح در زمینه طراحی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی،عطر و ادکلن است که در در اواخر ماه ژانویه سال 2015 میلادی عطر زنانه سوفیور را روانه بازار نموده است . این عطر دارای روایح زیبا و مطبوعی بوده و ترکیبی از روایح معطر شکوفه ها و چوب می باشد .طراح یا مستر نوز این عطر فردی به نام “وینسنت شلر” است که در طراحی این عطر خلاقیت و هنر زیادی به خرج داده است .ماندگاری بالای این عطر،خوشبو بودن آن ،طراحی شکیل و خلاقانه محفظه عطر و قیمت مناسب این ادوپرفیوم سبب محبوب شدن این عطر در میان تمامی زنان شیک و مدرن امروزی شده است .


رایحه عطر ادوپرفیوم زنانه سو فیور اوریف لیم

رایحه عطر ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیم بسیار خاص و دلفریب بوده و انتخاب زنان شیک و مدرن امروزی می باشد . این عطر از سه نت مختلف و ترکیبات جالبی تشکیل شده است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  1. نت آغازین این عطر از رایحه شکوفه سدر و توت تازه بهره مند شده است.
  2. در نت میانی آن رایحه چوب صندل استشمام می شود .
  3. در نهایت در نت پایانی این عطر بی نظیر رایحه ای فوق العاده آرام بخش از زنجبیل به مشام می رسد .

ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیم مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

ادوپرفیوم زنانه سو فیور اوریف لیم از گروه بویایی گلی ،چوبی عطری بسیار گرم و شیرین با رایحه گرم و شیرین و چوبی است که استفاده از آن می تواند در روزهای سرد پاییزی و زمستانی حسی لطیف و آرامش بخش را برایتان به ارمغان بیاورد .برای استفاده از این عطر آن را با فاصله بر روی نبض ها (مچ دست، پشت لاله گوش، گردن، اتصال بازو و ساعد) اسپری نمایید و در کل روز خوشبو باشید.


شکل ظاهری ادو پرفیوم سو فیور اوریف لیم

کمپانی اوریف لیم عطر سو فیور را با شعار (تبدیل تمام رویا به واقعیت) برای زنان خاص و مشکل پسند طراحی نموده است .این عطر علاوه بر این که دارای رایحه ای مجذوب کننده و اغوا کننده است دارای محفظه ای شکیل ،زیبا ،ظریف ،فریبنده و دکوراتیو می باشد .شیشه زیبای این عطر طراحی بسیار فانتزی دارد و انحنای آن در میان شیشه سبب جذاب تر نشان دادن شیشه شده است به طوری که شیشه را به صورت دو مثلث نامساوی نشان می دهد .این گنجینه با ارزش درون بسته بندی مقوایی قرمز رنگ قرار داشته و نام عطر به صورت مورب در قسمت وسط به سمت بالای این جعبه و نام اوریفلیم در پایین جعبه نوشته شده است .


جدول مشخصات ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریف لیم

نام محصول ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیمSo Fever Her
حجم 50 میلی لیتر
جنسیت مصرف  زنان
کد بهداشتی یا کد مرجع 31099
گروه عطر و ادوکلن زنانه
نوع محفظه بطری شیشه ای 
عطار وینسنت شلر
سال معرفی 2015
گروه بویایی گل -میوه ای -چوبی
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

قیمت ادو پرفیوم زنانه سوفیور اوریف لیم

قیمت ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریف لیم با توجه به حجم 50 میلی لیتری ،غلظت بالای عطر ، ادوپرفیوم بودن آن و ماندگاری بسیار بالای این عطر بسیار مناسب بوده و 340000 تومان می باشد .افرادی که به صورت حرفه ای از عطر استفاده می کنند مطمئنا به خوبی می دانند قیمت چنین عطری با این خصصوصیات شگفت انگیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .


نحوه خرید ادو پرفیوم زنانه سوفیور اوریف لیم

ادوپرفیوم زنانه سوفیور محصولی از برند مطرح اوریفلیم و ساخت کشور سوئد می باشد .این عطر به علت داشتن بیس گیاهی و فقدان مواد مضر نگهدارنده شیمیایی جزو پر فروش ترین محصولات اوریفلیم بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.خرید ادوپرفیوم زنانه سوفیور اصل به علت داشتن رایحه ای گرم و شیرین از گروه بویایی گل،چوبی ،میوه ای ،ماندگاری بسیار بالا،پخش بوی بسیار بالا،ایجاد حس تازگی و طراوت در شما خریدی معقولانه و لوکس به نظر می رسد .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوپرفیوم زنانه سوفیور اوریفلیمSo Fever Her”