ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم

7%

ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم


قیمت اصلی 500000 تومان بود.قیمت فعلی 465000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه پوزس Possess Man با دارا بودن رایحه ای بسیار دلنشین و ملایم متعلق به گروه بویایی گلی میوه ای بوده و با دارا بودن با ترکیبی از گل ها و میوه های ملایم در میان آقایان طرفداران بسیار زیادی دارد.این عطر دارای پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی بوده و مناسب استفاده برای محافل زسمی ،میهمانی های شبانه در فصول پاییز و زمستان می باشد.

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم

ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم  یکی از ادوکلن های فوق العاده محبوب  و حرفه ای برند اوریفلیم است که حسی  سرشار از انرژی و جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد.  این عطر در عین شادابی و نشاط ، وقار و ابهت شما را افزایش داده و در طی مدت حضور در بازار به خوبی توانسته است نظر بسیاری از مردان سخت پسند را به سمت خود جلب کرده و انتخابی مناسب برای آقایان متفاوت و جذاب امروزی باشد.

ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم یکی از بهترین، خوشبو ترین و ماندگارترین عطر های آروماتیک برند مشهور و بین المللی اوریفلیم است که به عنوان نمادی از قدرت جاودانه با دارا بودن رایحه قوی و جسورانه تاثیر فوق العاده ای بر روی اطرافیان دارد .این عطر اغوا کننده و بسیار خوشبو عطری بی رقیب در خانواده عطر های گیاهی تولید شده توسط این برند بوده و مناسب استفاده توسط آقایان شیک و جذاب می باشد.


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم

همان طور که می دانید برند سوئدی اوریفلیم یک برند بسیار معتبر و شناخته شده جهانی است که به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تولید محصولات آرایشی ، بهداشتی ، عطر و ادکلن شناخته شده و تا به امروز محصولات فوق العاده با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است.  این عطر توسط معروف ترین طراحان عطر فرانسه به نام های دافن باگی و دورا آرناد  طراحان عطر پوسس زنانه در سال 2014 میلادی طراحی شده و در سال 2016 میلادی به علت دارا بودن عطر و بوی خاص و منحصر به فرد، ترکیبات و بیس کاملاً طبیعی و ارگانیک ،پخش بو و ماندگاری بالا و ظاهری شکیل و دوست داشتنی برنده 3 جایزه بوده است.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه پوزس Possess Man
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 31825
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر دافن باگی و دورا آرناد
سال معرفی 2014
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم

عطر مردانه پوزس با رایحه کاریزماتیک و گرمابخش خود بسیار دلفریب و جذاب است که شروعی دلنشین از رایحه قوی و نشاط بخش میوه  گریپ‌ فروت دارد و  شما را با خود به باغ‌ های سرسبز مرکبات برده و طراوت آن جا را به شما منتقل می نماید.  با گذر زمان رایحه گریپ ‌فروت قوی تر شده و نت های میانی این عطر که شامل عطر گشنیز  و آناناس ،روغن لورل ، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال می باشد به نت اولیه اضافه می گردد. رایحه و نت پایانی این عطر  با بوی ریشه زنبق زرد ، نعناع هندی و چرم ترکیب شده و در نتیجه سبب ایجاد و  استشمام رایحه ای گرم و شیرین شده است .این عطر متعلق به گروه بویایی گلی میوه ای بوده و حس برازندگی و شیک بودن را از خود تراوش می نماید.


ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این عطر از جمله محصولات محبوب و بسیار با کیفیت اوریفلیم است  که تلفیقی از حس تمیزی ،تازگی و ثروت را در شما ایجاد کرده و رایحه آن نوید دهنده احساسات پاک و هیجان آمیز مردان جسور و پر احساس می باشد .این عطر از ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب استفاده در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان می باشد.


شکل ظاهری ادوتویلت مردانه پوزس اوریف لیم

طراحی ظاهری بطری این محصول پرطرفدار فوق العاده زیبا و شکیل می باشد و در نگاه اول می‌تواند  توجه شما را به خود جلب نماید. رنگ بطری و طراحی درب بطری حالتی لوکس به آن بخشیده است و بر روی شیشه  نام پوزس و پایین آن نشان تجاری اوریفلیم  به چشم می خورد.  در بطری با شکل خاص و مسحور کننده‌اش  به خوبی شیشه سوار شده  و مایع طلایی رنگ درون بطری  از روی شیشه شفاف آن  به خوبی دیده می شود.  بطری کاملاً شیک و امروزی طراحی شده و به خوبی در دست جا می شود ، درب محکم  و نقره ای آن بسیار خوش دست بوده و عمل اسپری را به راحتی و با کمترین فشار بر روی نازلش  برای شما انجام می دهد.


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه پوزس اوریف لیم

سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از ارائه دهندگان معتبر ترین برند عطر و ادکلن  به شما کمک می کند تا با توجه به سلایق و اهداف و ایده های خود عطر مناسب خویش را انتخاب کرده و دنیای خود و اطرافیانتان را زیباتر نمایید. عطر پوزس عطری مردانه و بسیار قدرتمند است که بیانگر عظمت ، اقتدار و صلابت بوده  و مخصوص مردان شیک ، جسور و با اراده است. این عطر که در حجم 75 میلی لیتر ساخته شده است در افزایش اعتماد به نفس شما تاثیر بسزایی داشته محصولی کاملا گرم و هیجان انگیز به شمار می آید.قیمت ادوتویلت مردانه پوزس اوریف لیم در حراج پاییزه محصولات اوریفلیم تنها 465000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوتویلت مردانه پوزس اوریف لیم از فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه پوزس اوریفلیم”