ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم

13%

ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم


قیمت اصلی 280000 تومان بود.قیمت فعلی 245000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک Citrus Tonic عطری بسیار محبوب و پر طرفدار از برند اوریفلیم است که با دارا بودن رایحه خنک و ترش می تواند در افزایش جذابیت و خوشبو شدن شما در روزهای گرم تاثیر بسزایی داشته باشد.اگر به دنبال طراوت و شادابی می باشید حتما این ادوتولیت را خریداری کرده و در تمام طول روز با بوی خوش خود در تمامی محافل و مجالسی که حضور پیدا می کنید بدرخشید.

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم

ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم به عنوان محصولی کاملا جذاب و لذت بخش یکی از بهترین،شیک ترین و محبوب ترین عطرهای برند تخصصی و معروف اوریفلیم است .این عطر بویی عمیق و دلربا داشته و خرید و استفاده از آن برای مردان مدرن و امروزی بهترین انتخاب به شمار می رود .

ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم محصولی جادویی و بسیار شگفت انگیز است که روایح آن اطرافیانتان را افسون کرده و طلسم می نماید .این عطر از جمله محصولات بسیار خارق العاده برند اوریفلیم بوده و در زمره ادوکلن های پر فروش و پر طرفدار در دنیای عطر و ادوکلن می باشد.


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم

این ادوتویلت محصولی از کمپانی خوش سابقه سوئدی اوریفلیم است که در اواخر سال 2104 میلادی توسط عطاری مشهور و برجسته به نام خانم ناتالی فیز تایتر خلق گردید و به دنیای عطر و ادوکلن معرفی شد .این عطر بسیار منحصر بفرد است و با دارا بودن ترکیبات فوق العاده و طراحی بسیار ماهرانه به خوبی توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و جزو یکی از پر فروش ترین عطر و ادوکلن های روز دنیا قرار گیرد.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک Citrus Tonic
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 30058
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر  ناتالی فیزتایتر
سال معرفی 2014
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریف لیم

این ادوتویلت متعلق به گروه بویایی میوه ای دریایی بوده و سرشار از انرژی و حس تازگی و بسیار شادی بخش می باشد.هم زمان با اسپری نمودن این عطر جذاب و دلربا رایحه خوش و دلچسب مرکبات آغاز می شود .پس از گذشت اندک زمانی نت میانی این عطر که شامل نت های دریایی است آشکار شده و در انتها با نت پایانی این عطر که رایحه تمشک سیاه می باشد مواجه خواهید شد .


ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این محصول بسیار جذاب بوده و به عنوان یک شاهکار دارای بویی بسیار خنک و مردانه است .با توجه به رایحه خنک این عطر این ادوتویلت مناسب استفاده در فصول گرم سال همانند بهار و تابستان بوده و استفاده از آن روزها و شب های ایام نامبرده را به لحظاتی شاد و دلچسب تبدیل می نماید.


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریف لیم

این عطر مردانه لوکس و بسیار تاثیر گذار است و دارای ترکیبات رمانتیک و بسیار مجلل بوده و با دارا بودن روایح دل انگیز خود شما را غافلگیر می کند.تمامی این کلمات پس از تنها یک بار استفاده از این عطر معنای واقعی شان را پیدا خواهد کرد .دوام و ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و پخش بوی قوی آن مطمئنا شما را از انتخاب این عطر خرسند و خوشحال خواهد نمود و جذابیت و متانت خاصی را به شما خواهد بخشید.


طراحی بطری ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریف لیم

شیشه این عطر در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب بوده و بر روی بطری نشان اوریفلیم و نام عطر را می توانید مشاهده کنید.نوشته های بر روی شیشه جلوه خاصی به این شیشه بخشیده و زیبایی و جذابیت بصری این عطر را دو چندان نموده است.


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم یک فروشگاه عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی اینترنتی است که با استفاده از تجربیات سال ها فعالیت خود در امر فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم بهترین انتخاب برای خرید و تهیه محصولات مورد نیازتان به صورت آنلاین می باشد.شما می توانید با مطالعه صفحه نقد و بررسی هر محصول اطلاعات کاملی را در مورد هر محصول به دست آورده و با تماس با مشاورین بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه ما هر گونه ابهام باقیمانده را برخورداری ار مشاوره ای رایگان برطرف نموده و سپس اقدام به خرید محصول نمایید . قیمت ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم در حراج پاییزه و آخر فصل محصولات اوریفلیم تنها 245000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اورجینال و با قیمتی بسیار مناسب و استثنایی تنها از فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه سیتروس تونیک اوریفلیم”