ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

10%

ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 300000 تومان بود.قیمت فعلی 270000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 12 آگوست, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوپرفیوم زنانه ولار گلد Volare Gold یکی از انواع ادوکلن های خوشبو و پر فروش برند اوریفلیم است که با دارا بودن روایح گلی و میوه ای طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده است .این عطر ظریف ،شکیل و بسیار خوشبوی زنانه با داشتن روایح گل رز،شکلات و کارامل و هلو می تواند شادی و نشاط را در شما ایجاد کرده و به علت ماندگاری بسیار بالا در تمام طول روز شما را خوشبو و جذاب نگهداشته و لحظات فراموش نشدنی را برایتان ایجاد نماید .

نقد و بررسی : ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم عطری فوق العاده لاکچری است که دارای رایحه ای بسیار پرطرفدار و خوش بو بوده و به علت داشتن پخش بو و ماندگاری بسیار بالا از محبوبیت بسیار فراوانی در میان زنان جوان و شیک پوش امروزی برخوردار می‌باشد. این عطر استثنایی ، بسیار منحصر به فرد و شیک محصولی از برند اوریفلیم است که در ادامه به معرفی بیشتر این محصول و ویژگی های ارزشمند و منحصر به فرد آن خواهیم پرداخت:

 ادو پرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم معرفی

ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ادکلن های زنانه برند اوریفلیم است که به علت دارا بودن رایحه وسوسه انگیز و فریبنده خود توانسته است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و از زمان معرفی به بازار تاکنون در صدر پرفروش ترین ادکلن های زنانه برند اوریفلیم قرار گیرد. این محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و خرید آن به تمامی بانوانی که عاشق روایح گلی و میوه ای می باشند پیشنهاد می گردد.


 ادو پرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم توسط چه کسی ساخته شده است؟

مسترنوز،طراح یا عطار این عطر بی نظیر و استثنایی فردی ایتالیایی به نام Fabric Pellegrin بوده که این عطر را در سال 2017 میلادی طراحی و بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه نموده است.


جدول مشخصات ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

نام محصول ادوپرفیوم  زنانه ولار گلد Volare Gold
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف   بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 33448
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر Fabric Pellegrin
سال معرفی 2017
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  پرفیوم زنانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

 رایحه ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

ترکیب این عطر از مواد اولیه منحصر به فرد و بسیار طبیعی ساخته شده است. ادو پرفیوم ولار گلد اوریفلیم  متعلق به گروه بویایی گلی – میوه ای بوده  و دارای رایحه ای گرم و شیرین می باشد.  نت ابتدایی این عطر از عطر خوش هلو تشکیل شده است پس از نت ابتدایی در نت میانی شاهد حضور تعادلی حاصل از شکلات و کارامل بوده و این تعادل در ادامه و در نت پایانی به رایحه خوش گل رز قرمز رسیده و ختم می شود.  این عطر به علت طراحی مدرن ظاهری و فرمولاسیون، قدرت ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی فراوان گزینه ای بسیار عالی برای خانم های شیک پوشی که به جادوی عطر در جذب اطرافیان خود اعتقاد دارند به شمار می رود.


ادو پرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این ادوپرفیوم با دارا بودن رایحه گرم و شیرین به آسانی می تواند در چهار فصل سال مورد استفاده قرار گرفته و برای کسانی که به دنبال یک عطر خوشبو و بوی جسورانه و پیچیده می باشند بسیار مناسب و کاربردی باشد. غلظت و ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر آن را به  یکی از بهترین ادکلن های خوشبو، عالی و همه پسند شرکت اوریفلیم تبدیل نموده است   و استفاده از این عطر گرما و هیجان بی نظیری را ایجاد کرده  و حس نشاط را در شما برمی‌انگیزد.


شکل ظاهری ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

این ادو‌پرفیوم یکی از برترین شاهکارهای برند اوریفلیم است که شیشه ای فانتزی، شکیل و بسیار زیبا و جذاب دارد. شیشه این عطر به شکل گل رز طلایی بوده و بسیار سبک و قابل حمل می باشد. علاوه بر این قرار دادن این عطر بر روی میز آرایشتان می‌تواند سبب زیباتر نشان دادن آن گشته و جلوه ای زیبا و خاص به آن بخشیده و  نگاه کردن به آن شادابی و سرزندگی را در ذهنتان متبادر نماید.


 قیمت و نحوه خرید ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با عرضه و فروش مجموعه کاملی از بهترین محصولات آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن های برند اوریفلیم با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت توانسته است تا نیاز یکایک شما را برای خرید اینترنتی کلیه محصولات این برند برآورده نموده و بدین طریق نقش مثبتی در سلامت و زیبایی شما هموطنان عزیز داشته باشد.  قیمت ادوپرفیوم زنانه ولار گلد اوریفلیم در حراج تابستانه فروشگاه سلامت وب تنها 270000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوپرفیوم ولار گلد اوریفلیم  و بهره مندی از تخفیفات استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصول می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت خریداری نمایید .

 

 

  1. مهرانه فکور

    قیمتتون عالس
    عطر خاص و خوشبوییه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه