پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم

13%

پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم


قیمت اصلی 580000 تومان بود.قیمت فعلی 505000 تومان است.

تخفیف : 75,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

پرفیوم زنانه اکلت مون Eclat Mon Perfum یکی از بهترین ،جدیدترین ،لوکس ترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه برند اوریفلیم است که با بهره مندی از روایح گل ها و میوه ها ، رایحه ای خنک و شیرین دارد و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در فصول گرم سال به شمار آید.

نقد و بررسی : پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم

پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم محصولی کاملا مدرن،جذاب و اصیل است که با دارا بودن رایحه ای ظریف و افسانه ای در این روزهای گرم سال می تواند در افزایش حس شادابی شما تاثیر چشمگیری داشته و رایحه خنک و شیرین آن نظر بسیاری از زنان مشکل پسند امروزی را به خود جلب نماید .این پرفیوم مخصوص زنانی است که به ظاهر خود اهیمت داده و از محصولاتی با ماندگاری بالا و مدرن برای افزایش میزان جذابیت خود استفاده می نمایند .

پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم چیست؟

پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم یکی از جدید ترین ،خاص ترین ،لوکس ترین و ارزشمند ترین عطرهای زنانه در تاریخ دنیا محسوب می شود که بر اساس تحقیقات انجام شده بسیاری از زنان مطرح در جهان از این عطر برای افزایش قدرت و اعتماد به نفس خود استفاده می نمایند .با این عطر بسیار شیک و منحصر بفرد می توانید گروه بویایی تازه ای را تجربه نموده و از ماندگاری و پخش بوی عالی این عطر بهره مند شوید .


معرفی برند اوریفلیم

برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از برند های قدیمی و سرشناس سوئدی است که توسط دو برادر سوئدی (برادران آف يوكنيك) در کنار  همکارشان (Bengt Hellsten) بنیان گذاری شده و در حدود نیم قرن است که به صورت تخصصی در حوزه تولید لوازم آرایشی ،بهداشتی ،زیبایی و عطر و ادوکلن فعالیت می نماید .محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت اوریفلیم، کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و این برند به عنوان دومین برند برتر جهان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته شده است .


پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم توسط چه کسی ساخته شده است؟

خالق یا مستر نوز اين عطر بسیار دلربا و دوست داشتنی فردی به نام خانم امیلی (بویه) کوپرمن است که این عطر را در سال 2018 میلادی طراحی نموده و به بازار عطر و ادوکلن عرضه نموده اند .این عطر با طراحی بسیار مدرن و قدرت ماندگاری بسیار بالایی که دارد یک گزینه بسیار عالی برای استفاده توسط تمامی خانم های شیک پوش امروزی می باشد .


جدول مشخصات پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم

نام محصول پرفیوم زنانه اکلت مون Eclat Mon Perfum
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 33957
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر امیلی (بویه) کوپرمن
سال معرفی 2018
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  پرفیوم زنانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم

عطر زنانه اکلت مون با دارا بودن رایحه ای ظریف و افسانه ای نمادی اصیل از سبک پاریسی است که به صورت پرفیوم تولید شده است و با دارا بودن روایح بسیار عالی دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار طولانی مدت و عالی است .نت های این عطر در ابتدا با ترکیبی آبدار و شیرین از گلابی چینی، گلبرگ بنفشه و بری قرمز آغاز می شود و سپس نت های میانی این عطر که شامل روایح ارکیده سفید فرانسوی، زنبق سفید، گل هلیوتروپ می باشد به خوبی آشکار گردیده و فضا را معطر می سازد. در پایان نت انتهایی این عطر آشکار شده و بوی بادام، مشک و نعنا هندی را می توانید استشمام نمایید .این عطر دارای رایحه خنک با شیرینی ملایم بوده و ترکیب بویایی گلی -میوه ای به کار رفته در آن طراوت و تازگی را در شما ایجاد می کند .


پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

اکلت مون اوریفلیم با بهره مندی از روایح استثنایی و بسیار منحصر بفرد از گل ها و گیاهان معطر و دلپذیر و داشتن رایحه ای خنک و ملایم گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در تمامی روزهای بهاری و تابستانی به شمار می رود و تمامی خانم های شیک پوش می توانند از این عطر به دلیل دارا بودن رایحه دل انگیز و بسیار منحصر بفرد برای مصرف در طول روز و یا مهمانی های رسمی خود استفاده نمایند .


شکل ظاهری پرفیوم زنانه اکلت مون اوریف لیم

طراحی شیشه این عطر از نظر جذابیت های بصری بسیار زیبا و مدرنیته بوده و بسیار شکیل طراحی شده است . روبانی مشکی بر دور گردن این عطر خودنمایی کرده و هارمونی جالبی را با رنگ صورتی این عطر که از شیشه به خوبی نمایان است و درب طلایی این عطر برقرار نموده است .


قیمت پرفیوم زنانه اکلت مون اوریف لیم

نام پرفیوم زنانه اکلت مون در صدر لیست خوشبوترین و بهترین عطرهای زنانه سال 2018 قرار گرفته است که به علت ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا توانسته است عنوان بهترین ادوکلن زنانه را در سه سال پیاپی به خود اختصاص دهد .قیمت پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم با گارانتی ضمانت اصل بودن این کالا در آف و حراج آخر فصل فروشگاه سلامت وب اوریفلیم تنها 505000 تومان می باشد که مطمئنا قیمتی بسیار مناسب و استثنایی برای این محصول با توجه به حجم و اصالت آن به شمار می رود .


خرید پرفیوم زنانه اکلت مون اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب با عرضه بهترین و بی نظیرترین مجموعه از عطرهای اورجینال برند جهانی اوریفلیم زمینه خریدی امن،آسان و رضایت بخش را برایتان فراهم نموده است .شما عزیزان می توانید جهت خرید پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت خریداری نمایید .

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “پرفیوم زنانه اکلت مون اوریفلیم”