ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم

10%

ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم


قیمت اصلی 360000 تومان بود.قیمت فعلی 323000 تومان است.

تخفیف : 37,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت زنانه دیواین Divine یکی از خوشبوترین ،بی نظیرترین و محبوب ترین ادوکلن های زنانه برند اوریفلیم است که با بویی فوق العاده عالی بهترین عطر زنانه و اغواگر در طی سال های اخیر شناخته شده است .با خرید و استفاده از این عطر منحصر بفرد می توانید تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب کرده و همیشه خوشبو و جذاب باشید.

نقد و بررسی : ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم

انتخاب یک عطر و ادوکلن خوب می تواند در افزایش جذابیت و ایجاد حس آرامش و نشاط در  هر فرد تاثیر گذار باشد و حس شادابی و نشاط را در فرد ایجاد نماید .ادوتویلت زنانه دیواین Divine یکی از بهترین ادوتویلت های زنانه بسیار معروف است که طرفداران بسیاری میان افراد مشهور در سرتاسر جهان دارد و محصول برند اوریفلیم می‌باشد.اگر می خواهید درباره این عطر اطلاعات بیشتری به دست آورید با مقاله امروز فروشگاه ما همراه شوید تا به طور کامل با عطر دیواین اوریفلیم آشنا شوید و از این راه بتوانید انتخاب مناسبی در خرید عطر مورد نظر داشته باشید.

ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم معرفی

ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم یکی از عطرهای لوکس و بسیار شیک زنانه است که با بهره مندی از ترکیب روایح گل ها و میوه ها دارای بوی دل انگیز و پخش بوی بسیار بالایی می باشد .این عطر با دارا بودن بوی ملایم و گلی شاهکاری از کمپانی سوئدی اوریفلیم بوده و ویژه استفاده توسط زنان شیک و مدرن امروزی می باشد .


معرفی برند اوریفلیم

اوریف لیم یکی از تولیدکنندگان سوئدی مطرح و شناخته شده لوازم آرایشی ، بهداشتی ،عطر و ادکلن است که محصولات خود را به صورت کاملا ارگانیک تولید کرده و محصولات این شرکت جزو برترین محصولات آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان به شمار می روند.

این شرکت در سال 1967 میلادی توسط دو برادر به نام های رابرت و یوناس تاسیس شده و در طی نیم قرن سابقه فعالیت این شرکت این برند از مشهورترین برندهای اروپایی بوده و تولیدات این شرکت از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مجموع عطرها و ادوکلن های زنانه و مردانه تولید شده توسط این برند با رده های قیمتی متفاوت تا به امروز در حدود 200 مورد بوده و راز محبوبیت و فروش بالای این عطر و ادوکلن ها ماندگاری بالا،رایحه های خوش،طراحی شکیل و خلاقانه و قیمت مناسب این محصولات می باشد.


ادوتویلت زنانه دیواین Divine توسط چه افرادی ساخته شده است؟

طراحان و عطر سازان معروفی با این برند همکاری نموده اند و این عطر دلربا و فوق العاده توسط بهترین متخصصان عطر یا مستر نوز شرکت اوریفلیم  طراحی و تولید شده و در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شده است .


رایحه ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم

رایحه این عطر بسیار شیک و دلربای زنانه در گروه بویایی گل -میوه ای -چوبی و مشکی قرار دارد و این عطر زنانه با ترکیبی از این روایح دل انگیز و دل فریب حس مدرن و شاد بودن را در زنان تقویت نموده و نت های آن به شرح زیر می باشد:

  1. نت آغازین این عطر از رایحه عطر یاس، كيوى، سنبل و بنفشه سرشار است و با رایحه ترش کیوی و عطر یاس و بنفشه و سنبل آغاز می شود.
  2. در نت میانی آن عطر گل ياسمن، زنبق، گل رز و گلبرگ اركيده سبب می شود تا رایحه ملایمی از گل ها به مشام برسد .
  3. در نهایت در نت پایانی این عطر لوکس و بسیار دوست داشتنی عطر مشك، چوب صندل و تمشك نمایان می شود.

ادوتویلت زنانه دیواین اوریفلیم مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این عطر دارای رایحه ای ملایم و خنک بوده و با استفاده از ترکیبی از چند رایحه بی نظیر عطری دلربا و با بویی خوش بوده و  مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان می باشد.


شکل ظاهری ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم

طراحی ظاهری بطری این عطر در عین سادگی بسیار زیبا ،هنرمندانه و شکیل است و ظاهر آن شیشه ای ساده با انحنایی فانتزی می باشد .

با مشاهده خطوط صاف و بدنه ی قوس دار شیشه‌ ای این عطر، زیبایی و ظرافت اندام زنانه در ذهن تان تداعی شده و با استفاده از این عطر حسی هماهنگ با طبیعت زیبای زنانه را تجربه خواهید کرد.

بطری های این عطر 50 میلی لیتری بوده و دارای دربی نقره ای می باشد .

جعبه شکیل این محصول نیز دارای دو رنگ سفید و آبی بوده و برند اوریفلیم بر روی قسمت بالا و نام عطر در قسمت پایین آن خودنمایی می کند .


قیمت عطر ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم

اگر علاقمند به خرید یک ادوپرفیوم بی نظیر با رایحه ای خاص و دوست داشتنی برای روزهای گرم سال هستید ما به شما خرید ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم با کد مرجع: 11355 را پیشنهاد می کنیم .این عطر با برخورداری از بوی ملایم و گلی دارای بویی ماندگار و بی نظیر بوده و پخش بوی بسیار بالایی داشته و روایح به کار رفته در آن حس شادابی ،قوی بودن و اعتماد به نفس را در زنان زنده می کند .قیمت ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم با توجه به حجم آن و اصالت آن بسیار مناسب بوده و در آف پاییزه محصولات اوریفلیم 229000 تومان می باشد.


خرید عطر ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم

اگر به دنبال عطری خاص ،لوکس ،شیک ، دوست داشتنی،ملایم و خوشبو برای خودتان یا به عنوان هدیه به نزدیکانتان می باشید درنگ نکنید و برای خرید این ادوتویلیت بی نظیر به صورت اصل و با گارانتی ضمانت کالا با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و از خرید مطمئن یک محصول لوکس و بی همتا با رایحه ای دل انگیز ،ماندگار و اغوا کننده لذت ببرید.


چگونه از ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم استفاده کنیم؟

برای افزایش کارایی عطر بسیار خوشبو و خنک دیواین آبی و ماندگاری بیشتر آن پس از استحمام از این عطر استفاده کرده و آن را دقیقا بر روی پوست بدن در نقاط پالس که شامل پشت گوش،زیر گردن و روی نبض ها می باشد اسپری کنید تا با واکنش با گرمای بدن نت های آن آشکار شده و عطر لطیفی از گل ها و میوه ها فضایی رمانتیک را برایتان ایجاد نماید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت زنانه دیواین Divine اوریفلیم”