ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم

15%

ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم


قیمت اصلی 400000 تومان بود.قیمت فعلی 340000 تومان است.

تخفیف : 60,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت زنانه اکلت فم Eclat Femme عطری زنانه است که با دارا بودن رایحه میوه ای همراه با رایحه گلی و چوبی حس تازگی و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد .این عطر ملایم و شیرین انتخاب مناسبی برای روزهای گرم سال بوده و با ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در تمامی مهمانی ها و مجالس رسمی شما گزینه مناسبی می باشد .

نقد و بررسی : ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم

ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم ، یکی از عطرهای محبوب زنانه است که رایحه خوش آن هیچ گاه از ذهن پاک نمی شود. این عطر زنانه یکی از بهترین عطرهای برند اوریفلیم است که بسیار زنانه و دوست داشتنی است. بوی ماندگار،رایحه زنانه و برند شناخته شده اوریفلیم، از دلایلی است که خرید این عطر را به انتخابی عالی برای شما تبدیل کرده و جذابیت خاصی را به شما می بخشد.

ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم چیست؟

ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم یکی از محصولات پرفروش،بسیار استثنایی و خارق العاده برند اوریفلیم است که با دارا بودن رایحه بسیار ماندگار با پخش بوی بسیار بالا و دلچسب یکی از گزینه های پیش رو برای زنان شیک پوش و مدرن امروزی می باشد .این ادوتویلت با دارا بودن رایحه ملایم و سحر آمیز خود بهترین انتخاب برای میهمانی های شبانه شما بوده و حس جذابیت و جوانی را برای مصرف کننده خود به ارمغان می آورد .


معرفی برند اوریفلیم

کمپانی اوریفلیم (Oriflame)، یک شرکت تخصصی تولید کننده عطر ادوکلن،لوازم آرایشی و زیبایی می باشد که در سال 1967 میلادی در قلب کشور سوئد توسط دو برادر سوئدی (برادران آف يوكنيك) در کنار  همکارشان (Bengt Hellsten) تاسیس شد.این شرکت از زمان تاسیس تا کنون با ارائه محصولات فوق العاده بی نظیر و کاملا ارگانیک توانست مفهوم اصلی جلال ،شکوه و زیبایی را تجدید نموده و زیبایی ،جذابیت و جوانی را به استفاده کنندگان محصولات خود هدیه نماید .


ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم توسط چه فردی ساخته شده است؟

طراح اين عطر ALEXIS DADIER از معروف ترين طراحان عطر از قلب فرانسه و سوئد، دو كشور مهد خلق عطر هستند و این عطر را در سال 2014 میلادی به بازار عطر و ادوکلن عرضه نموده اند .هدف از تولید این عطر به چالش کشیدن عطرهای زنانه موجود در بازار بوده و طراحی فوق العاده این عطر توانسته است رضایت تمامی بانوان شیک پوش را به خوبی جلب نماید .


جدول مشخصات ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت زنانه اکلت فم Eclat Femme
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 30128
گروه عطر و ادوکلن
گروه بویایی گلی -چوبی
سال معرفی 2014
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت زنانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم

این ادوتویلت با ماندگاری بالا و بهره مندی از رایحه گلی و چوبی با گرمی ملایم یکی از شاهکارهای بی نظیر برند اوریفلیم است که رایحه مطبوع و دلپذیری از گل ها و میوه ها را به همراه دارد .رایحه ابتدایی عطر با بوی لطیف گل یاسمن آغاز می شود و پس از آن رایحه بسیار شفافی از تمشک و گل بنفشه آن را همراهی کرده و در نت پایانی این عطر رایحه دل انگیز چوب صندل به مشام می رسد .

این عطر با داشتن چنین روایح دل انگیزی محصولی بسیار مدرن و دارای پیچیدگی های بسیار عمیق یک عطر کلاسیک می باشد .این عطر یکی از بهترین و ماندگارترین عطرهای اوریفلیم است که مناسب استفاده در مجالس و میهمانی های خاص شماست .


ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

وقتی دمای هوا افزایش می یابد و هوا رو به گرمی می رود شما به عطری نیاز دارید که رایحه ملایمی داشته و بتواند در شما حس تازگی و شادابی را ایجاد نماید .عطر زنانه اکلت با دارا بودن پایه گل – میوه ای و چوبی بهترین انتخاب برای روزهای گرم بهار و تابستان به شمار می رود که استفاده از آن در چنین روزهایی می تواند به افزایش جذابیت استایل شما کمک شایانی نماید.


قیمت ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم

این عطر زنانه ، بسیار دلربا و بسیار لوکس با ماندگاری و پخش بو بسیار استثنایی عطری کاملا جذاب و هوس انگیز است که در لیست خوشبو ترین و بهترین عطرهای زنانه قرار دارد .قیمت ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم در فستیوال بهاره محصولات اوریفلیم در فروشگاه ما تنها 340000 تومان است که با توجه به حجم آن و اصالت آن قیمتی بسیار مناسب به شمار می رود.


خرید ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریف لیم

شما عزیزان می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و با خرید ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت هیجان،لذت،شادی ،جوانی و شادابی را به خود و اطرافیانتان هدیه نمایید .ما این اطمینان را به شما می دهیم تا پس از خرید این محصول دغدغه تکرار خرید آن تمام روح شما را تسخیر خواهد نمود.


چگونه از ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریف لیم استفاده کنیم؟

پس از خرید این عطر جهت استفاده از آن و افزایش دوام و ماندگاری بوی این عطر دل انگیز آن را بر روی نقاط مناسبی از بدنتان همانند پشت گوش،روی گردن،روی نبض دست و داخل بازوهایتان اسپری نمایید .همچنین شما می توانید این عطر را بر روی موهایتان اسپری نموده و برای پخش بهتر و یکنواخت این ادوکلن کمی از آن را بر روی برس مو اسپری نموده و سپس آن را به موهایتان بکشید .

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت زنانه اکلت فم اوریفلیم”