ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم

18%

ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم


320000 تومان

تخفیف : 70,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه مستر جوردانی Mister Giordani ادوکلنی بی نظیر از لاین جوردانی برند مشهور و جهانی اوریفلیم است که مناسب آقایان شیک پوش و جوان امروزی است .این محصول فوق العاده قدرتمند با ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا می تواند راز محبوبیت و جدابیت شما در میان اطرافیانتان به شمار آید .

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم

ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم عطری است ساده اما بسیار خوشبو و با کیفیت که بر پایه رایحه چوب ومرکبات تهیه شده و محصولی از برند نام آشنای اوریفلیم می‌باشد. این محصول جزو پرفروش‌ترین عطرهای مردانه دنیا بوده که پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد و رایحه تحریک آمیز این عطر دارای قدرت جذب بسیار بالایی بوده و بیانگر شور، احساس و عشق می‌باشد.

ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم بهترین عطر مردانه جهانی است که با بوی دل‌انگیز و بسیار استثنایی و کیفیت فوق‌العاده خود مخصوص مردان با سلیقه و منحصر به فرد طراحی و تولید شده است. این عطر مردانه و دلفریب دارای ماندگاری بالا و خط بوی فوق‌العاده‌ای بوده و نماد مردای جذاب، شاداب و باطراوت می‌باشد.


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم

عطر مستر جوردانی در سال 2018 میلادی وارد بازار جهانی شد. این عطر بلافاصله پس از معرفی‌اش توسط برند اوریفلیم توانست به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه دنیا تبدیل شود. مستر نوز و عطار این عطر خانم ناتالی لارسن بوده که با استفاده از روایح شگفت‌ انگیز و رؤیایی این محصول را برای مردان جذاب و شیک‌پوش امروزی ساخته و طراحی نموده است.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه مستر جوردانی Mister Giordani
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 33654
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر ناتالی لارسن
سال معرفی 2018
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم

رایحه ابتدایی این عطر با بوی دل ‌انگیز و مسحور کننده گیاه خس خس آغاز شده و حسی بسیار لطیف و آرامش‌بخش را برایتان ایجاد کرده و تداعی می‌نماید. با گذر زمان رایحه خس خس ضعیف‌تر گشته و رایحه گل شمعدانی به مشام می‌رسد و احساسی بسیار شیک و خاص در شما ایجاد می‌نماید. پس از مدتی این نت ‌ها جای خودشان را به نت پایانی می‌دهند. نت پایانی از رایحه پرتقال سرخ تشکیل شده و بوی چوب- گل و میوه تمرکز- شادابی و طراوت بی‌نظیری را به شما منتقل می‌نمایند.


ادوتویلت مردانه مستر جوردانی مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این عطر شیک و جذاب مردانه با دارا بودن روایح خاص و بی‌نظیر خود اطرافیانتان را غافلگیر کرده و دیگران را مجذوب شما خواهد ساخت. رایحه گرم و شیرین و شیک این عطر سبب شده است تا این محصول انتخابی ایده‌آل برای فصول سرد سال هم چون پاییز و زمستان باشد.


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریف لیم

این ادوتویلت پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد و در همان لحظه اسپری نمودن بر روی پوست کنترل اوضاع را در دست گرفته و ترکیبات گلی- چوبی و میوه‌ای این عطر شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. ماندگاری این عطر دلپذیر و خوشایند نیز بسیار بالا و در حدود 12 ساعت می‌باشد.


طراحی بطری ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریف لیم

بطری این عطر بسیار ساده اما شیک و خاص طراحی شده و رنگ شفاف شیشه سبب شده است تا این عطر دلربا به خوبی از درون شیشه نمایان باشد. درب محصول نیز نقره‌ای بوده و طراحی و خطوط موجود بر روی آن، ظاهری خاص و فوق‌العاده به این محصول بخشیده است. نام عطر به همراه نام کمپانی سازنده این عطر با رنگ سیاه بر روی شیشه عطر خودنمایی کرده و توجه شما را به سمت خود جلب می‌نماید.


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم یک سایت فروشگاهی است که تمامی محصولات شگفت انگیز و ارگانیک برند اوریفلیم را با کمترین قیمت،بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اورجینال به تمامی نقاط ایران عرضه می نماید .قیمت های باور نکردنی،تضمین صددرصدی اصالت کالا،مشاوره رایگان در مورد هر محصول ،خرید آسان و تحویل سریع محصول از مهم ترین ویژگی های فروشگاه ماست که آن را از سایر فروشگاه های آنلاین متمایز نموده است .قیمت ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم در حراج زمستانه و پر تخفیف محصولات اوریفلیم تنها 320000 تومان است که شما عزیزان برای خریدادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با کیفیت بسیار بالا و با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از فروشگاه پر تخفیف سلامت وب خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه مستر جوردانی اوریفلیم”