ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم

15%

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم


قیمت اصلی 350000 تومان بود.قیمت فعلی 298000 تومان است.

تخفیف : 52,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس Excite Force محصولی مردانه با بویی جذاب و به یاد ماندنی است که استفاده از آن می تواند شما را به فردی خاص و شیک تبدیل کرده و حس طراوت و تازگی را در شما ایجاد نماید .اگر می خواهید در تمامی محافل نگاه ها را به خود معطوف نمایید حتما این ادوتویلت شگفت انگیز را خریداری و استفاده نمایید.

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم عطری جادویی و بسیار هیجان انگیز است که جزو پرفیوم های معروف و پر فروش برند اوریفلیم است که خرید و استفاده از آن طراوت و تازگی را برایتان به ارمغان آورده و هیجان و انرژی مثبت فراوانی را به شما منتقل می کند این عطر مخصوص آقایان جذاب و با اعتماد به نفس بوده و خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد آن به شرح زیر می باشد:

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم محصولی فریبنده و جذاب از برند اوریفلیم است که با دارا بودن رایحه ای دل انگیز و به یاد ماندنی در میان آقایان شیک پوش امروزی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . بی شک اکسایت فورس اوریفلیم یکی از شاهکارهای شرکت اوریفلیم در چند سال اخیر بوده و استفاده از آن می تواند آرامش خاصی را به شما و اطرافیانتان منتقل نماید.


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم

عطر مردانه اکسایت فورس اوریفلیم محصول سال 2015 برند شناخته شده سوئدی اوریفلیم است. این عطر پس از معرفی به بازار عطر و ادوکلن به دلیل دارا بودن رایحه ای دلپذیر به آسانی و به سرعت توانست به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های مردانه دنیا تبدیل شود. طراحان این عطر دو تن از طراحان برجسته و مطرح شرکت اوریفلیم به نام های  Marie Salamagne و Fabrice Pellegrin می باشند که با استفاده از روایح دل انگیز و بسیار خوشبو یک عطر لذت بخش و بسیار دوست داشتنی را برایتان تهیه و تدارک دیده اند اسپانسر این عطر آقای دیما بیلان خواننده پاپ معروف کشور روسیه می باشد.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه اکسایت فورس Excite Force
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 31639
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر Marie Salamagne و Fabrice Pellegrin
سال معرفی 2015
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم

این عطر با بوی جذاب و به یادماندنی سرشار از حس طراوت و تازگی بوده و جزو گروه بویایی گلی – میوه‌ای می باشد. در نت آغازین این عطر رایحه ملایم ملون، پرتقال ماندارین و سیب آشکار شده و پس از مدتی نت میانی عطر که سرشار از بوی برگ‌ کاج  و گل شمعدانی است جایگزین نت ابتدایی می‌گردد و در نت پایانی بوی کهربا به مشام می‌رسد .در واقع نت های اولیه این ادکلن انرژی و شادی را در شما ایجاد کرده و در میانه و انتها رایحه دل ‌انگیزی این عطر انرژی مثبت و تازگی را به شما القا می نماید.


ادوتویلت مردانه اکسایت فورس مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این ادوکلن دارای رایحه ای گرم و مرطوب بوده و به راحتی می توان در تمام فصول سال از آن استفاده نمود. با اسپری کردن این ادوتویلت بر روی پوست و نبض خود نت های آن کنترل وضعیت شما را در دست گرفته و انرژی ،شادابی و شادی غیر قابل وصفی را در شما ایجاد می نمایند.این ادوتویلت به دلیل دارا بودن روایح باشکوه و بسیار دلربا متعلق به جنس خاصی نبوده و خبر خوب این که علاوه بر آقایان خانم‌ها نیز می توانند از این عطر استفاده نمایند .بو و رایحه این عطر بسیار ملایم است و هر مشامی  را عاشق خود خواهد کرد.


شکل ظاهری ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم

طراحی زیبای ظرف و بسته بندی این ادکلن نیز جلوه و اعتبار بیشتر و خاصی به آن بخشیده است .طراحی بی نظیر درب و شیشه این عطر از جذابیت بصری بسیار بالایی برخوردار بوده و بر روی بطری و در سمت راست نام عطر و در پایین آن نام برند تولید کننده این عطر چاپ شده و مشاهده می شود .


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریف لیم

پخش بوی بسیار قوی ،ماندگاری بالا ،بطری زیبا و قیمت مناسب این عطر آن را برای شما و هر آن کسی که این عطر را از شما هدیه می گیرد بسیار ارزشمند نموده است .


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریف لیم

هر روز عطرهای جدیدی به بازار عطر و ادوکلن معرفی و عرضه می شود اما در این میان عطرهایی وجود دارند که با دارا بودن روایحی خاص همچنان و پس از گذشت سال ها محبوبیت خود را در میان عطربازان حفظ نموده و فراموش نشده اند.ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم نیز در زمره همین عطرهای محبوب بوده و به علت دارا بودن رایحه ای دلنشین جزو پر طرفدارترین عطرهای دنیا محسوب می شود .قیمت ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم در حراج آخر فصل محصولات اوریفلیم تنها 298،000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم از فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم”