ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

8%

ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 380000 تومان بود.قیمت فعلی 350000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه سیگنیچر Signature اوریفلیم عطری محبوب و پرطرفدار از برند اوریفلیم است که به علت پخش بوی بالا و روایح دل انگیز و دلربا توانسته است از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و جرو پرفروش ترین ادوکلن های این برند قرار گیرد.اگر شما نیز به دنبال عطری شیک و منحصر بفرد می باشید می توانید با خرید و استفاده از ادوکلن مردانه سیگنیچر در تمامی مجالس و محافل درخشیده و تمامی افراد را مجذوب خود نمایید .

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

ادو تویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم محصولی بی نظیر از برند معروف و مشهور اوریفلیم است که به عنوان یک ادکلن لوکس و بسیار تاثیرگذار شناخته شده است و به علت دارا بودن ترکیبات رمانتیک و مجلل خود از ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار می باشد. این عطر با بوی بسیار خوب خود از همان آغاز ورود به بازار تا کنون به سرعت جای خود را در میان دل عطربازها باز کرد و به عنوان بهترین انتخاب برای مردان مشکل پسند امروزی شناخته شده است.

ادوتویلت مردانه سینگنیچر اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم یک محصول خارق العاده کاملا مردانه، پر رمز و راز و بسیار شیک و خاص از برند پرطرفدار و با سابقه درخشان اوریفلیم است که استفاده از آن طراوت و تازگی را در شما ایجاد کرده و شما را به فردی خاص و منحصر به فرد تبدیل می‌کند. رایحه ماندگار و منحصر به فرد این عطر به نحوی است که با اولین اسپری عاشق این عطر و بوی مطبوع، دلربا و جذاب آن می‌شوید.


سال معرفی و عطار ادو تویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم در سال 2008 میلادی توسط بهترین عطار فرانسوی و مستر نوز برند اوریفلیم به نام خانم ماریا سالامگان با استفاده از ترکیباتی استثنایی و ویژه از میوه ها، چوب و گل های معطر و دلپذیر برای مصرف در طول روز و مهمانی های ویژه طراحی و به بازار معرفی و عرضه شد.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریف لیم

نام محصول ادوتویلت مردانه سیگنیچر Signature
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 12190
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر ماریا سالامگان
سال معرفی 2008
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادو تویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

ترکیب روایح به کار رفته در این ادوتویلت بسیار خلاقانه و هنرمندانه است .نت بویایی سیگنیچر در ابتدا با ترکیب روایح میوه هایی مانند شلیل، گلابی و هلو شما را غافلگیر می کند و به آرامی نت میانی این عطر آشکار شده و بوی بسیار جذاب و دلربای جوز هندی و وانیل به مشام می رسد. در انتها و در نت پایانی این عطر بوی مشک و چوب رایحه ای مستی آور و دلربا را ایجاد کرده و با ایجاد حس لطیف و بی نظیری از روایح میوه ای – چوبی و گلی رایحه این عطر به پایان می رسد.


ادوتویلت مردانه سیگنیچر مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این عطر مردانه با دارا بودن رایحه گرم و شیرین خود مناسب استفاده در تمامی طول سال علی الخصوص فصول بهار و پاییز بوده و مناسب استفاده توسط مردان پر انرژی و کاریزماتیک می باشد. این عطر شخصیت شما را بسیار شاد و با طراوت نشان داده و در افزایش اعتماد به نفس و جذابیت شما تاثیر بسزایی دارد.


شکل ظاهری ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

طراحی بطری این عطر در عین سادگی بسیار زیبا و چشم نواز بوده است .این عطر با بوی دلنشین خود ظاهری مردانه تر به شما بخشیده و تصویری بسیار شیک و جذاب در ذهن اطرافیانتان از شما به ماندگار خواهد گذاشت .


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفیلم

این عطر دارای میزان پخش بوی بسیار قوی (تا دو متر) بوده و میزان ماندگاری آن بسیار بالا و در حدود 6 تا 8 ساعت می باشد.


مزایای استفاده از ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

با توجه به این که این عطر دارای بیس گیاهی و فاقد مواد نگهدارنده ی مضر شیمیایی می باشد فاقد هر گونه اثر سوء بر روی سلامتی انسان بوده و حتی می توان مزایایی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد .استفاده از این عطر به دلیل روایح به کار رفته در آن دارای اثر درمانی بوده و در بهبود خلق و خو و رفع استرس و اضطراب بسیار مفید و کارآمد است .


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان یک فروشگاه تخصصی عرضه کننده محصولات اورجینال اوریفلیم با ارائه کامل ترین مجموعه ادکلن های مردانه و ادکلن های زنانه با قیمت مناسب در خدمت شماست .ادوتویلت سیگنیچر اوریفلیم عطری بسیار ماندگار با میان پراکندگی بوی بسیار عالی می باشد که این محصول نفیس و مجلل دارای رایحه ای کلاسیک،خاص و جذاب بوده و در میان آقایان شیک پوش و جوان امروزی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .قیمت ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم در حراج آخر فصل محصولات اوریفلیم تنها 350000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه سیگنیچر اوریفلیم”