ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم

15%

ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم


407000 تومان

تخفیف : 73,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه اسندنت Ascendant با رایحه بسیار شیک و اغواگرانه خود یکی از بهترین عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم است که استفاده از آن می تواند جذابیت خاصی به شما بخشیده و پخش بوی بسیار بالا و ماندگار آن اثر حضور شما را در ذهن اطرافیانتان ماندگارتر نماید. این عطر کاملا ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی بوده لذابا دارا بودن خواص درمانی می تواند علاوه بر خوشبو نمودن شما در درمان برخی بیماری ها نیز کار آمد و موثر باشد.

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم

ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم محصولی بی نظیر و استثنایی است که به علت پخش بو و ماندگاری بسیار بالا جزو عطر و ادکلن های فوق العاده محبوب و حرفه‌ای برند اوریفلیم به شمار می رود. این عطر شگفت انگیز دارای ترکیبات منحصر به‌ فردی از گل ها، چوب ها و میوه های معطر بوده و با رایحه ی گرم و شیرینی که دارد بهترین انتخاب برای روزهای پاییزی به شمار می رود.چنان چه می خواهید با این عطر جادویی بیشتر آشنا شوید به ادامه این مقاله که به بررسی این محصول اختصاص داده شده است توجه بفرمایید.

ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم عطری جذاب، مردانه و بسیار خوشبو است که با دارا بودن رایحه وسوسه انگیز و فریبنده خود از ابتدا تا کنون محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان خود دارد و جزو پرفروش ترین ادوتویلت های برند اوریفلیم شناخته شده است. این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد و بسیار شیک دارای پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی است که با استفاده از آن می توانید همیشه بوی خوشایندی داشته و در خاطر دیگران ماندگار بمانید.


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم

این عطر در سال 2007 میلادی توسط عطار برجسته و مستر نوز شرکت اوریفلیم به نام  Vincent Schaller و با استفاده از ترکیبات بی نظیری طراحی و ساخته شده و به بازار معرفی شده است.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه اسندنت Ascendant
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 10919
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر  Vincent Schaller
سال معرفی 2007
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه اسندنت اوریف لیم

این ادوتویلت عطری است مردانه و منحصر به فرد که رایحه ی اولیه آن از نارنگی، هل، ترنج، زنجبیل، گریپ فروت، رازیانه و رایحه میانی آن از اسطوخودوس ، رز ماری و رایحه انتهایی و پایانی آن از چوب درخت سرو و وانیل تشکیل شده است. شما پس از اسپری نمودن این ادوتویلت بر روی پوست یا مو های خود بوی گل ها و میوه ها را به خوبی احساس خواهید کرد و نت های این عطر با توجه به قدرت پخش بوی بالا با سرعتی مهار نشدنی در فضای اطراف شما پخش خواهد شد. بنابراین به جرأت می توان گفت این عطر یکی از ماندگارترین عطر های مردانه اوریفلیم است که با دارا بودن رایحه ای استثنایی خود را به جهانیان معرفی نموده است.


ادوتویلت مردانه اسندنت مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

ادو تویلت اسندنت ادکلنی بسیار حرفه‌ای و پرفروش است که جزو گروه بویایی گلی – میوه ای- چوبی بوده و با بهره گیری از روایح خاص و دل انگیز عطری لوکس، مجلل و مردانه مخصوص آقایان شیک و جذاب امروزی می باشد. با توجه به رایحه گرم این عطر مناسب استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می‌باشد.


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه اسندنت اوریف لیم

کیفیت، رایحه، پخش بوی بالا و ماندگاری عالی این عطر سبب شده است تا عطر اسندنت مشکی اوریفلیم به عنوان یکی از شاهکارهای شده تولید شده در بین سایر تولیدات برند اوریفلیم محسوب گردد و ترکیب گرم و سنگین آن انرژی و هیجان زیادی را به شما منتقل خواهد نمود.


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه اسندنت اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم ویترینی کامل از انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن های اورجینال برند اوریفلیم را با بهترین و مناسب ترین قیمت و با بالا ترین کیفیت عرضه نموده و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند. مشتریان گرامی فروشگاه ما می‌توانند پس از مطالعه صفحه مربوط به بررسی هر محصول به راحتی اقدام به خرید کالای مورد نظر خود به صورت آنلاین نمایند. همچنین کارشناسان بخش فروش ما آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان بوده تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت و آرامش کامل کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.قیمت ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم در حراج آخر فصل محصولات اوریفلیم تنها 407000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اصل و با دارا بودن بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه اسندنت اوریفلیم”