ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم

13%

ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم


قیمت اصلی 270000 تومان بود.قیمت فعلی 236000 تومان است.

تخفیف : 34,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن Sunkiss Garden یکی دیگر از بهترین عطر های زنانه برند اوریفلیم است که بسیار مدرن،شیک و خوشبو بوده و با رایحه ملایم و شیرین خود توانسته است طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد .پس از اسپری نمودن و استشمام بوی نت های بسیار ناب این عطر حس شادی و تعادل درونی خواهید داشت .لذا خرید این عطر به علت پخش بو و ماندگاری بالا ،برند شناخته شده و شیشه زیبایی آن برایتان بسیار هیجان انگیز می باشد .شما با خرید و استفاده از جادوی این عطر زنانه می توانید خاص بودن و منحصر بفرد بودنتان را بیش از پیش برجسته تر سازید .

نقد و بررسی : ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم

ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم عطری زنانه ،خوشبو و بسیار خاص و پرطرفدار است که با رایحه دل انگیز خود احساسی رویایی را در شما به وجود می آورد.این عطر بسیار شیک و با کلاس بوده و جزو عطرهای بسیار جذاب و پر فروش زنانه برند اوریفلیم شناخته شده است.

ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم معرفی

ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم یکی از خوشبو ترین،بهترین و معروف ترین ادوتویلت های اوریفلیم است که دارای رایحه ای دلپذیر و دلربا بوده و جزو یکی از مهم ترین محصولات با اصالت و محبوب این شرکت به شمار می رود .اگر شما جزو خانم هایی هستید که علاقه فراوانی به استفاده از عطر های شیرین دارید این محصول یکی از مناسب ترین عطر ها برای شما به شمار می رود .


سال معرفی و عطار ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم

سانکیس گاردن در سال 2019 میلادی با رایحه ای ملایم و شیرین به دنیای عطر و ادوکلن معرفی شد .خالق و عطار این عطر یکی از مستر نوزهای برجسته صنعت عطر سازی به نام   Elise Benat  است که با استفاده از ترکیبات و روایح فوق العاده این عطر را جهت افزایش شادابی ،اعتماد به نفس و سرزندگی بانوان شیک پوش طراحی نموده است .


جدول مشخصات ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن Sunkiss Garden
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 34473
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر Elise Benat 
سال معرفی 2019
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت زنانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم

این عطر بسیار شیک،خوشبو و متفاوت زنانه متعلق به گروه بویایی گلی- میوه ای می باشد .نام سانکیس گاردن به معنای باغ – بوسه خورشید بوده و نت های آن تشکیل دهنده رایحه آن شامل نت های زیر می باشد:

  • نت ابتدایی :متشکل از نت های گرمسیری میوه اژدها (دراگون فروت) ،نعناع و لیمو
  • نت میانی:تمشک،لیلی دره و گل فرانجیپیانی
  • نت پایانی:گل های گرمسیری

رایحه پایه این عطر شامل بوی مشک ،پرلینال و چوب سدر بوده که در انتها پایانی کلاسیک برای روایح این عطر جذاب ایجاد کرده و پایان بخش روایح این عطر می باشد.


ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این محصول زنانه هوس انگیز و اغوا کننده پخش بوی بالا و میزان ماندگاری بسیار مناسبی دارد و با توجه به رایحه شیرین و ملایم خود مناسب استفاده در تمامی فصول سال می باشد .در واقع این محصول دارای طبیعتی معتدل است و از همین رو در تمامی چهار فصل سال می تواند مورد استفاده قرار گرفته و یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه و هیجان انگیز به شمار آید.


طراحی بطری ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم

ظاهر بطری این عطر بسیار لوکس و مجلل بوده و در نتیجه این عطر در شیشه ای بسیار شکیل و زیبا نگهداری می شود. شیشه این عطر از جنس شیشه شفاف بوده و رنگ عطر از درون آن کاملا مشخص بوده و خودنمایی می کند.افشانه طلایی رنگ ،شیشه فانتری و دکوراتیو و دربی هماهنگ با بطری  ظاهری جذاب و زیبا را برای بطری این عطر ایجاد نموده است .با توجه به بوی خوش،پخش بو ، ماندگاری مناسب،کیفیت بالا ، حجم و قیمت مناسب این محصول به همراه زیبایی و ظرافت شیشه عطر ،این ادوتویلت بهترین گزینه به عنوان یک هدیه و یادگاری فاخر به شمار می رود.


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریف لیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب اوریفلیم به صورت تخصصی در زمینه فروش اینترنتی عطر و ادکلن و کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم فعالیت می‌نماید. محصولات این فروشگاه شامل انواع و اقسام عطرهای مردانه و زنانه و لوازم آرایشی برند اوریفلیم است که به صورت کاملا اورجینال و با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می شود .در این سایت شما می توانید محصولات را به تفکیک گروه بویایی و جنسیت فیلتر کرده و در نتیجه پس از مطالعه صفحه نقد و بررسی هر محصول به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.قیمت ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم در حراج زمستانه و پر تخفیف محصولات اوریفلیم تنها 236000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با ضمانت اصل بودن کالا و با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه پر تخفیف سلامت وب خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت زنانه سانکیس گاردن اوریفلیم”