ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم

15%

ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم


قیمت اصلی 300000 تومان بود.قیمت فعلی 254000 تومان است.

تخفیف : 46,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه فرندز ورلد Friends World محصولی بی نظیر و استثنایی از برند جهانی اوریفلیم است که با دارا بودن رایحه خنک خود انتخابی مناسب برای تمامی فصول علی الخصوص فصول گرم سال می باشد.این محصول مردانه متلق به گروه بویایی گلی بوده و استفاده از آن برای مرذان جذاب و شیک پوش امروزی بسیار مفید و مناسب می باشد .با این عطر خوشبو و جذاب شده ودر تمامی محافل و مجالس هم چون نگینی خاص بدرخشید.

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم

ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم یکی از پر فروش ترین،خوشبوترین و رویایی ترین ادوتویلت های برند اوریفلیم است که استفاده از آن احساسی رویایی و کاملا منحصر بفرد را در شما ایجاد کرده و نت های آن باعث شور  نشاطی وصف ناپذیر در شما خواهد شد.این عطر با دارا بودن رایحه فوق العاده خاص خود همتایی نداشته و از همین رو جزو یکی از شاهکارهای دنیای عطر و ادوکلن در جهان به شمار می رود.

ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم محصولی کلاسیک،ماندگار،خوشبو و جذاب است که جهت استفاده توسط آقایان شیک پوش و با اعتماد به نفس خلق و به بازار عرضه شده است .ترکیبات فریبنده و هوس انگیز به کار رفته در فرمولاسیون این عطر همگان را مجذوب شما ساخته و این عطر سمبلی از طراوت ،شادابی و آرامش می باشد.


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم

ادوتویلت فرندز ورلد از برند معروف سوئدی اوریفلیم در سال 2017 میلادی به بازار معرفی شد.طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط یک عطر ساز معروف و مشهور به نام Jean-Christoph-Ero انجام شده است.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه فرندز ورلد Friends World
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 33384
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر Jean-Christoph-Ero
سال معرفی 2017
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم

این ادوتویلت همانند سایر محصولات اوریفلیم دارای بیس گیاهی بوده و در نتیجه در فرمولاسیون آن از ترکیبات ارگانیک و کاملا طبیعی استفاده شده است.پس از اسپری نمودن این عطر بر روی پوست و محل نبضتان متوجه رایحه ابتدایی این عطر که بوی پیچک سوئدی می باشد خواهید شد .این ترکیب خنک شادی و نشاط فراوانی را در شما ایجاد خواهد نمود.پس از مدتی رایحه نت میانی به مشام رسیده و جایگزین رایحه آغازین این عطر می گردند .این نت از نوعی نعناع ساخته شده است و در نتیجه آرامش و تعادل روحی عمیقی را در شما ایجاد می نمایند .در ادامه و با گذشت زمان نت پایانی به آرامی جایگزین نت میانی شده و رایحه پایانی برگرفته از دانه تونکا می باشد که آرامش و طراوت خاصی را در ما ایجاد کرده و شادابی را به شما القا می نماید .


ادوتویلت مردانه فرندز ورلد مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

استفاده از این عطر با توجه به بوی خنک،گیاهی و مرطوب آن برای تمامی فصول سال علی الخصوص فصل بهار و تابستان مناسب بوده و پیشنهاد می شود.


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریف لیم

این عطر متعلق به گروه بویایی گلی بوده و طراوت و تازگی خاص و بی نظیری را در شما ایجاد می نماید .این عطر نمادی از طبیعت و سمبل دوستی و وفاداری بوده و دارای پخش بو و ماندگاری بالایی می باشد.


طراحی بطری ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریف لیم

بطری عطر فرندز ورلد بسیار ساده و در عین حال بسیار شیک طراحی شده است.بر روی بطری این عطر نام فرندز ورلد با رنگ سفید چاپ شده و به خوبی دیده می شود .مایع آبی رنگ درون بطری به وضوح از روی شیشه شفاف این عطر قابل مشاهده می باشد .درب بطری با رنگ نقره ای اش به خوبی بر روی شیشه سوار شده است .


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف تسهیل خرید انواع محصولات برند اوریفلیم به صورت اصل و اورجینال و با بهترین قیمت تاسیس شد . این فروشگاه با فروش اینترنتی کلیه محصولات این برند اعم از لوازم آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن به عنوان مرجع تخصصی عرضه کننده محصولات اوریفلیم در ایران شناخته شده است و در طی سال های فعالیت خود به دلیل عرضه تمامی محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و قیمتی استثنایی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نموده و در  در این زمینه موفق باشد .قیمت ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم در حراج زمستانه و پر تخفیف محصولات اوریفلیم تنها 254000 تومان است .بنابراین خرید این عطر با توجه به پخش بوی بالا،قیمت مناسب،برند شناخته شده و شیشه زیبایش برای شما و افرادی که این عطر را به آن ها هدیه می دهید بسیار جذاب و دل انگیز خواهد بود . چنان چه قصد خرید ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با کیفیت بسیار بالا و با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه ما خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه فرندز ورلد اوریفلیم”