کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم

29%

کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم


قیمت اصلی 70000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 20,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 24 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل Coconut Oil یک مرطوب کننده بسیار قوی است که حاوی عصاره نارگیل و سایر ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن بوده و به صورت روزانه قابل استفاده می باشد . با استفاده از این کرم به علت دارا بودن ترکیبات مغذی پوست تان نرم ، لطیف و مرطوب شده و شاداب و با طراوت خواهد شد.

نقد و بررسی : کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم

کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم با دارا بودن فرمولاسیون قوی و موثر در تنظیم تعادل میان چربی و آب پوست موثر بوده و از همین رو به عنوان بهترین کرم مرطوب کننده و نرم کننده پوست دست شناخته شده است .این محصول با افزایش سنتز کلاژن به بهبود الاستیسیته (کشسانی) پوست کمک کرده و پوست دستان شما را نرم و خوش بو می سازد .

کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم چیست؟

کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم قوی ترین محصول نرم کننده و مرطوب کننده عمیق پوست دست است که به منظور حفظ شادابی و جوانی پوست دستان شما با استفاده  از موثرترین و بهترین مواد مؤثره فرموله و تهیه شده است. استفاده از این محصول علاوه بر حفظ رطوبت و نرمی پوست، رشد سلولی و ترمیم بافت پوست را افزایش داده و از پوست شما در برابر آسیب های محیطی محافظت می نماید .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریف لیم

این کرم دست با دارا بودن روغن نارگیل و سایر ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز پوست رطوبت پوست را افزایش داده و به خوبی آن را آب رسانی می نماید .این کرم هم زمان با آب رسانی و هیدراته شدن پوست ،پوست دست را به خوبی تغذیه و تقویت نموده و شادابی و طراوت را به پوستتان هدیه می نماید .این محصول با دارا بودن قابلیت جذب بسیار بالا افزایش دهنده حالت الاستیسیته (کشسانی) پوست بوده و در برطرف نمودن چین و چروک های سطحی و عمقی تاثیر بسزایی دارد.


جدول مشخصات کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریف لیم

نام محصول کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل Coconut Oil
حجم   75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست و اطراف ناخن
کد بهداشتی یا کد مرجع 35846
گروه مراقبت از بدن و مراقبت از پوست دست ها
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
پوست مناسب برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. محتوی مواد مرطوب کننده پوست
  2. تقویت کننده پوست
  3. دارای خاصیت ترمیم کنندگی بسیار بالا
  4. تنظیم کننده چربی پوست
  5. اکسیژن رسانی به بافت پوست
  6. مناسب برای انواع پوست
  7. محافظ پوست و ضد لک
  8. روشن کننده پوست
  9. تنظیم PH پوست
  10. جلوگیری از تخریب پوست
  11. طراوت بخشیدن به پوست
  12. با رایحه نارگیل
  13. فاقد پارابن

کرم دست روغن نارگیل اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم دست برای استفاده توسط تمامی افراد در تمامی سنین و با دارا بودن انواع پوست مناسب و مفید می باشد .این کرم دست قوام و نرمی پوست را افزایش داده و از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می کند.


نحوه استفاده از کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریف لیم

برای استفاده از این محصول کافی است تا مقدار مناسبی از این کرم را بر روی پوست خشک و تمیز دست قرار داده و سپس آن را به صورت دورانی ماساژ دهید تا کرم به خوبی جذب پوستتان شود.این محصول کاملا ارگانیک بوده و استفاده روزانه از آن بدون محدودیت می باشد .


مکانیسم اثر کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریف لیم

کرم دست تغذیه کننده اوریفلیم با روغن نارگیل صد در صد طبیعی غنی شده است.مصرف این کرم به صورت روزانه، علاوه بر  آب رسانی قوی و موثر پوست باعث رفع خشکی پوست های دهیدراته می شود. این محصول با تامین نرمی، رطوبت و شادابی پوست دست قوی ترین کرم ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست بوده که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.


نحوه خرید و قیمت کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با عرضه و فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم با تضمین اصل ‌بودن کالا به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش محصولات متنوع این برند در ایران شناخته شده است. به محض ورود به سایت فروشگاهی ما با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید که می توانید در مورد آن ها اطلاعات جامع و کاملی را کسب کرده و بر اساس سلایق ،نیاز و بودجه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خریداری نمایید.قیمت کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم در آف پایان سال فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 50000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و محصول و یا محصولات مورد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا و به صورت اورجینال خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست تغذیه کننده روغن نارگیل اوریفلیم”