ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم

8%

ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم


قیمت اصلی 350000 تومان بود.قیمت فعلی 321000 تومان است.

تخفیف : 29,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوتویلت مردانه اکلت توژورز Eclat Toujours با دارا بودن رایحه جذاب و عاشقانه خود و بهره مندی از روایح زنبق بنفش، نعنا و چرم دارای رایحه خنک و بسیار دلپذیری بوده و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد.این محصول بسیار خوشبو بوده و استفاده از آن باعث می شود تا شما در تمامی محافل و مجالس همچون نگینی درخشان بدرخشید.

 

نقد و بررسی : ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم

ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم یکی از جدیدترین،بهترین ،خوشبوترین و شیک ترین عطرهای برند محبوب و معروف جهانی اوریفلیم است که با دارا بودن بویی نشاط آور ،عامه پسند و هیجان انگیز برای مردان مدرن و شیک پوش امروزی انتخابی ایده آل بوده و شادی و جذابیت ویژه ای را به شما می بخشد .برای اطلاع  کامل تر در مورد این محصول جدید و شگفت انگیز می توانید ادامه این نوشتار را مطالعه کرده و با جذابیت های ویژه این عطر بیشتر شوید.

ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم معرفی

ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم عطری شاداب،لوکس و مردانه از لاین تخصصی و محبوب اکلت است که دارای بویی خوش و متعادل بوده و استفاده از آن حس رهایی و آرامش را به شما القاء می نماید .این عطر جزو فریبنده ترین ،پر فروش ترین و محبوب ترین  عطرهای کمپانی اوریفلیم بوده که به دلیل شور، هیجان و انرژی که همراه خود دارد جسارت و اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان می آورد .


سال معرفی و عطار ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم

فرمولاسیون این عطر با شکوه و بی نظیر توسط دو تن از عطرسازان مشهور و معروف سوئد و فرانسه به نام Alexandra Carlin، Alienor Massenet انجام شده و این عطر در سال 2020 معرفی و به بازار عرضه شده است.


جدول مشخصات ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم

نام محصول ادوتویلت مردانه اکلت توژورز Eclat Toujours
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 35651
گروه عطر و ادوکلن
طراحان عطر Alexandra Carlin، Alienor Massenet
سال معرفی 2020
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوتویلت مردانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم

این محصول هوس انگیز و شاداب دارای رایحه ی آروماتیک و گلی بوده و شروعی دلپذیر و شاداب از رایحه زنبق بنفش دارد . در نت میانی می توانید رایحه نعنا را حس کرده و نت انتهایی آن به رایحه چرم ختم می شود .پس از اسپری نمودن این عطر و استشمام نت های آن حس شادابی،آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.


ادوتویلت مردانه اکلت توژورز مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

با توجه به خنک بودن روایح این محصول بی نظیر و استثنایی استفاده از آن در تمامی فصول علی الخصوص فصول گرم سال مناسب بوده و در نتیجه جهت شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی این عطر انتخاب مناسبی به شمار می رود .


ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریف لیم

این محصول کلاسیک و جذاب با دارا بودن رایحه خنک خود برای عاشقان طبیعت و آقایان شیک پوش و با اعتماد به نفس خلق شده است .این عطر دارای رایحه ای دلپذیر و شاداب بوده و ماندگاری و پخش بوی نسبتا بالایی دارد و روزی شاد و به یاد ماندنی را برایتان خلق می کند.


طراحی بطری ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریف لیم

طراحی بطری این عطر در عین سادگی بسیار خاص و جذاب بوده و در نتیجه بطری این عطر بسیار درخشان و لوکس به نظر می رسد .روی بطری نام و نشان عطر و در پایین آن نام و نشان شرکت خودنمایی می کند.نوشته ها بر روی شیشه این عطر جلوه خاصی دارند و مایع آب رنگ درون بطری به خوبی از روی شیشه شفاف قابل مشاهده می باشد.درپوش دکوراتیو و زیبای این عطر به خوبی بر روی گردنه فلزی بطری سوار شده و جذابیت ظاهری و بصری بطری عطر را تکمیل نموده است.


قیمت و نحوه خرید ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه و فروش جدیدترین و پر تخفیف ترین محصولات برند اوریفلیم آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریان در سراسر ایران می باشد .شما در این فروشگاه پس از مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی هر محصول می توانید تنها با یک تماس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .قیمت ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم در حراج زمستانه و پر تخفیف محصولات اوریفلیم تنها 321000 تومان است.چنان چه قصد خرید ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اورجینال از فروشگاه ما خریداری نمایید .ثبت سفارش راحت،پرداخت آنلاین،خرید مطمئن و با کیفیت و بهره مندی از تخفیفات ویژه و استثنایی را تنها می توانید با خرید از فروشگاه سلامت وب اوریفلیم تجربه نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوتویلت مردانه اکلت توژورز اوریفلیم”