سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

19%

سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

(1 بررسی مشتری)

195000 تومان

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 جولای, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز Optimals Urban Guard با دارا بودن فرمولاسیون سبک و با جذب فوق العاده شفاف کننده و روشن کننده پوست می باشد.این محصول جادویی با خواص آبرسانی و آنتی اکسیدانی خود، باعث تامین رطوبت لازم برای پوست شما شده و خشکی آن را کاهش می‌دهد و زیبایی ،جوانی و شادابی را برای پوستتان به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی : سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز و فوق العاده استثنایی برند اوریفلیم است که به واسطه دارا بودن انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موثر، می تواند با روند پیر شدن پوست مبارزه نموده و پوست را عمیقا آبرسانی ،تقویت ،ترمیم و تغذیه نماید. هیالورونیک اسید موجود در این محصول به سرعت رطوبت لازم برای فعالیت‌ های ضروری سلول‌ های پوست شما را فراهم کرده و با افزایش و تحریک سنتز کلاژن سرعت بازسازی سلول‌ های پوست شما را افزایش داده و آن را جوان کرده و زیبایی و جوانی را به پوستتان هدیه می کند.

سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم محصولی جدید و موثر از لاین اسنس اوریفلیم است که دارای عوامل ضد پیری و خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد .این محصول پوست صورت شما را عمیقا آب رسانی نموده و آن را شاداب و با نشاط سازد. این سرم مغذی و ضد پیری حاوی هیالورونیک اسید و انواع مختلف ویتامین ها و املاح معدنی است که به پوست لطافت و قوام بخشیده و به سرعت پوست شما را ترمیم و احیا نموده و آن را جوان تر، شاداب تر و شفاف تر خواهد نمود.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

سرم آبرسان و ضد پیری اسنس اربن گارد حاوی میزان قابل توجهی اسید هیالورونیک و پانتنول (ویتامین B5) جهت ترمیم سریع بافت های آسیب دیده پوست می‌باشد.این محصول علاوه بر ترکیبات نامبرده با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی با قدرت بالا و به سرعت، به داخلی‌ترین لایه پوست نفوذ کرده و با ایجاد لایه ای محافظ بر روی پوست از پوست صورت شما در برابر پیری زودرس پوست محافظت می نماید.


جدول مشخصات سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز Optimals Urban Guard
حجم  30 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت به جز دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 44254
گروه مراقبت روزانه و تکمیلی از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه بطری
نوع محصول سرم آبرسان
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست
  • استحکام بخشیدن و محکم شدن پوست
  • ضد چروک و بازسازی کننده پوست
  • جوان کننده و شاداب کننده پوست
  • محافظت، احیا و ترمیم پوست
  • از بین بردن آسیب های ناشی از آلودگی
  • تقویت کننده و تغذیه کننده پوست
  • افزایش دهنده خاصیت کشسانی پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین ب 5
  • کلاژن سازی قوی
  • سفت کننده و موثر در برابر پیری زود رس
  • سبک با جذب سریع
  • فاقد پارابن

سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول با دارا بودن ترکیبات بسیار مغذی و ویتامینه برای استفاده توسط انواع پوست و تمامی سنین مناسب بوده و باعث بازگشت زیبایی و جوانی به پوست می شود .ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این محصول آن را در برابر حمله رادیکال های آزاد محافظت کرده و به آسانی پس از استفاده سایز خطوط و چروک کاهش یافته و شما  پس از مصرف این محصول در مدت بسیار کوتاهی لطافت، صافی ،شفافیت و روشن شدن رنگ پوستتان را به وضوح مشاهده خواهید نمود.


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

برای استفاده از این محصول روزانه در دو نوبت یعنی هر صبح و شب چند قطره از سرم را روی پوست ماساژ دهید و پس از آن از کرم روز یا شب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید از این محصول در اطراف چشم استفاده نکنید و برای گرفتن نتیجه بهتر، حداقل دو ماه از این محصول استفاده نمایید.


مکانیسم اثر سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریف لیم

این محصول با حداکثر آبرسانی به پوست صورت و رطوبت رسانی سریع به پوست در افزایش درخشندگی و شفافیت و طراوت پوست تاثیر بسزایی دارد .این محصول قوی ترین و بهترین تقویت و ترمیم کننده بافت پوست بوده و در کاهش خطوط و چروک‌ های ریز پوست صورت و پیری زودرس پوست به علت دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی بسیار موثر و مفید می باشد.


نحوه خرید و قیمت این محصول به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین فروشگاه های آنلاین تخصصی در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم در ایران است که تمامی محصولات متنوع این برند را می توانید پس از مشاهده نقد و بررسی هر محصول به آسانی در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت سفارش نموده و آن ها را با قیمتی بسیار استثنایی و با کیفیتی بسیار بالا تنها از فروشگاه ما خریداری نمایید.قیمت سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم در تخفیفات فصلی و آف بهارانه این فروشگاه تنها  195000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید سرم اسنس اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول مراقبت از پوست را در نشانی دلخواه و مد نظر خود دریافت نمایید.

  1. کیمیا طاهرخانی

    من چطور میتونم سفارشم رو پیگیری کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه