شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم

23%

شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم


قیمت اصلی 110000 تومان بود.قیمت فعلی 85000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا Discover با بهره‌گیری از عصاره گل ‌ها و میوه‌ هایی هم‌چون انبه و انار علاوه بر پاکسازی پوست نرم‌ کننده‌ای قوی برای پوست به شمار می‌رود و با آب‌رسانی عمیق پوست موجب حفظ رطوبت طبیعی پوست می‌گردد. ترکیبات منحصر به فرد این محصول علاوه بر تغذیه و تقویت پوست به واسطه دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان خارجی محافظت کرده و سلامتی، شادابی و زیبایی را به پوست‌تان هدیه می‌نمایند.

نقد و بررسی : شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم

شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم محصولی عالی و بسیار بی‌نظیر برای پاکسازی پوست و از بین بردن تمامی آلودگی‌ ها از سطح پوست می‌باشد. علاوه بر این، این محصول با آب‌رسانی پوست از خشکی آن جلوگیری کرده و آن را نرم، روشن و شفاف می‌سازد و با حفظ حالت ارتجاعی پوست سد دفاعی پوست را تقویت کرده و با ترمیم پوست از بروز هرگونه واکنش آلرژی ‌زا جلوگیری می‌نماید.

شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم یک شوینده غیر صابونی با کف مطلوب است که خرید و استفاده از آن می تواند پوست شما را تمیز کرده و باعث لطافت و شادابی آن گردد. این محصول نه تنها باعث پاکسازی پوست می شود بلکه با رطوبت رسانی قوی به پوست شما از خشکی و التهابات پوستی جلوگیری کرده و آرامش و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد .این محصول با ایجاد لطافت در پوست حین شستشو آن را به خوبی نرم و تقویت نموده و بدنتان را خوش بو می سازد.


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد حاوی عصاره گل‌های بهاری و عصاره های میوه هایی مانند انبه و انار بوده و با دارا بودن رایحه دل ‌انگیز خود پوست بدن را به خوبی پاکسازی کرده و به آن طراوت و تازگی می‌بخشد. این محصول پوست را به خوبی آب‌رسانی کرده و عصاره ‌های گیاهی موجود در آن درخشندگی و لطافت فوق‌العاده‌ای به پوست می‌بخشد. ترکیبات فوق‌العاده این محصول آن را به محصولی شگفت‌انگیز و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها تبدیل نموده است و ویتامین ث موجود در آن موجب سنتز کلاژن والاستین و بازسازی پوست و افزایش استحکام آن و باعث ایجاد حس تازگی و شادابی در شما می‌شود.


جدول مشخصات شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم

نام محصول شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا Discover
حجم  250 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 43580
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه بطری پلاستیکی
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

    • دارای قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا
    • تامین رطوبت مورد نیاز پوست
    • آب‌رسان و تغذیه‌کننده پوست
    • تقویت سد دفاعی پوست
    • افزایش استحکام والاستیته پوست
    • درمان خشکی، خارش و حساسیت‌های پوستی
    • دارای فرمولاسیون ملایم و فاقد صابونی
    • PH سازگار و مناسب پوست بدن
    • دارای رایحه دل‌پذیر و نشاط‌ بخش انار و انبه
    • مناسب برای انواع پوست
    • فاقد پارابن
    • تعادل چربی پوست
    • دارای خواص آنتی‌اکسیدان
    • نرم و شفاف‌کننده پوست بدن

شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 12سال با دارای بودن انواع پوست مناسب می‌باشد. شما با استفاده از این محصول و قدرت شویندگی بالای آن به آسانی می‌توانید بدن خود را پاکیزه و تمیز کرده و پوست خود را تقویت و ترمیم نمایید و شاداب و با نشاط شوید.


نحوه استفاده از این شامپو چگونه است؟

مقدار مناسبی از شامپو را بر روی پوست مرطوب بدن خود قرار داده و سپس با لیف یا دست تمامی بدن خود را به این محصول آغشته نموده و پوست بدنتان را با این محصول به آرامی ماساژ دهید پس از چند دقیقه می‌توانید پوست بدنتان را آبکشی نمایید. لازم به ذکر است تا بدانید برای ایجاد کف بهتر و بیشتر و جلوگیری از تحریکات پوستی از لیف‌های نایلونی هم چون لیف پفی اوریفلیم یا لیف پفی کندی اوریفلیم استفاده نمایید.


مکانیسم اثر شامپو بدن اوریفلیم 

این محصول به عنوان معجزه ‌ای طبیعی برای پاکسازی، لطافت و تقویت پوست به شمار می‌رود. ترکیبات استثنایی این محصول در ایجاد لطافت و شفافیت پوست تاثیر بسزایی داشته و به خوبی پوست را از حیث آلودگی‌ها لایه‌برداری می‌نماید. این محصول به عنوان یک شامپو بدن فوق‌العاده در جلوگیری از خشکی پوست نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و با رطوبت‌رسانی به پوست باعث ایجاد حس تازگی و شادابی در شما گردیده و آرامشی خاص را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.


نحوه خرید و قیمت این شامپو بدن به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم،عرضه کننده انواع محصولات برند اوریفلیم اعم از محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم است که با هدف مشتری مداری و ارائه خدمات نوین جهت خرید آنلاین کلیه محصولات نامبرده و در جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز تاسیس شده است .قیمت شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم در جشنواره و آف پر تخفیف بهارانه این فروشگاه تنها 85000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول و یا سایر محصولات مورد نظر خود را با گارانتی اصل بودن کالا تنها از این فروشگاه خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن دیسکاور کاستاریکا اوریفلیم”