صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم

33%

صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم


قیمت اصلی 55000 تومان بود.قیمت فعلی 37000 تومان است.

تخفیف : 18,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

صابون شیر و عسل امبر Milk & Honey Amber Elegance یکی از محصولات جدید و بسیار ایده آل برند اوریفلیم است که جهت دستیابی به اهدافی هم چون زیبایی و مراقبت از انواع پوست تهیه و تولید شده است. ترکیبات موجود در این محصول علاوه بر شست و شو و پاک سازی پوست به حفظ ثبات و استحکام طبیعی پوست کمک کرده و با هیدراته نگه داشتن پوست از بروز چین و چروک و در نتیجه پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

نقد و بررسی : صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم

صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم محصولی جدید و متفاوت از برند اوریفلیم است که جهت مراقبت روزانه از پوست بدن شما و با استفاده از ترکیبات فوق العاده عالی و طبیعی تهیه و تولید شده است.این محصول با رطوبت رسانی به پوست سبب افزایش شفافیت پوست گردیده و از بین برنده هر گونه خشکی پوست می باشد .با این محصول پوستتان را ترمیم و احیا نموده و سلامتی و شادابی را به آن هدیه کنید و از بوی خوش پوستتان پس از استفاده از این محصول لذت ببرید.

صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم چیست؟

صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم یکی دیگر از محصولات جدید و فوق العاده کاربردی برند اوریفلیم است که در طی مدت زمان بسیار کمی که به بازار عرضه شده است توانسته است محبوبیت بسیاری پیدا کرده و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد .این محصول طبیعی و کاملا ارگانیک علاوه بر خاصیت پاک کنندگی پوست از آلودگی های روزمره ، با دارا بودن فرمولاسیون کاملا جدید و پیشرفته خود قادر است پوست را به خوبی هیدراته نموده و با افزایش فرایند کلاژن سازی شادابی و جوانی را برای پوستتان به ارمغان بیاورد .


ترکیبات تشکیل دهنده صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم

صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم حاوی پروتئین شیر و عصاره عسل و فاقد سولفات، پارابن، نمک و مواد قلیایی بوده و بهترین و موثرترین پاک کننده و نرم کننده پوست بدن می باشد.این محصول علاوه بر دارا بودن ترکیبات مغذی و ویتامینه دارای رایحه ملایم عسل، اسطوخدوس و کهربا بوده و جهت حفظ بهداشت و سلامت پوست تمامی خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد.


جدول مشخصات صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم

نام محصول صابون شیر و عسل امبر Milk & Honey Amber Elegance
وزن  75 گرم
محل مصرف مناسب شست و شو و پاکسازی پوست بدن و صورت
کد بهداشتی یا کد مرجع 35954
گروه  مراقبت تخصصی روزانه از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه مقوایی
نوع محصول صابون
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. آب رسانی و رطوبت رسانی مداوم پوست
  2. افزایش شادابی و شفافیت پوست
  3. بهبود نسبی خطوط و چروک های پوست
  4. از بین برنده خشکی و خارش و مشکلات پوستی
  5. ضد التهاب و احیا کننده ی پوست
  6. مناسب انواع پوست
  7. حفظ بهداشت و سلامت پوست
  8. پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع پوست
  9. جمع کننده منافذ پوست
  10. ترمیم کننده ،تقویت کننده و تغذیه کننده پوست
  11. ایجاد فعالیت کلاژن سازی
  12. فاقد پارابن

صابون شیر و عسل امبر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این صابون برای تمامی خانم ها و آقایان با دارا بودن انواع پوست مناسب و مفید می باشد .این محصول مناسب جهت شست و شوی روزانه پوست صورت و بدن بوده و از ایجاد خشکی و زبری پوست جلوگیری کرده و شادابی و لطافت را برای پوستتان به ارمغان می آورد.


نحوه استفاده از صابون شیر و عسل امبر اوریف لیم

برای استفاده از این صابون شگفت انگیز و استثنایی تنها کافی است تا ابتدا پوست صورت یا بدن خود را با آب ولرم خیس کرده و سپس صابون را به پوست یا بر روی لیف مالیده و پوست بدنتان را به خوبی ماساژ دهید. پس از یک الی دو دقیقه پوستتان را آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید و از تمیزی و خوشبویی پوستتان لذت ببرید.


مکانیسم اثر صابون شیر و عسل امبر اوریف لیم

همه ما به خوبی می دانیم آب به تنهایی قادر به پاکسازی پوست نمی باشد بنابراین برای پاکسازی کامل خود از حیث آلودگی ها شما می بایست از یک صابون مناسب برای شست و شوی پوست خود استفاده نمایید.صابون شیر و عسل امبر یکی از مفیدترین،موثرترین و قوی ترین شوینده های پوست بدن است که بر خلاف سایر صابون ها دارای PH طبیعی و مشابه با PH پوست یعنی بین 5 تا 6 می باشد.این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ترکیبات غنی و بسیار با کیفیت موجب آب رسانی مداوم به پوست شده و بالتبع آن زمینه را برای لطافت و رطوبت رسانی عمیق پوست فراهم می آورد.این محصول از خشکی و زبری پوست جلوگیری کرده و شفاف کننده و شاداب کننده پوست می باشد.این محصول فاقد سولفات، پارابن، نمک و مواد قلیایی بوده و جهت مصرف بانوان و آقایان بسیار مناسب می باشد.


طریقه خرید و قیمت صابون شیر و عسل امبر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف عرضه و فروش کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم و ارائه حق انتخاب به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای متنوع این برند و در نهایت دسترسی سریع و آسان به آن ها تاسیس شد.شما پس از مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی هر محصول می توانید در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین وقت و انرژی کالای مورد نظر خود را با مناسب‌ ترین قیمت تهیه کنید. قیمت صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم در حراج زمستانی محصولات اوریفلیم  37000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و خریدی آسان،ارزان و مطئن را تنها با سلامت وب اوریفلیم تجربه نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “صابون شیر و عسل امبر اوریفلیم”