کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم

20%

کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم


قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 200000 تومان است.

تخفیف : 50,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 19 سپتامبر, 2020

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا Swedish Spa حاوی روغن های طبیعی و گیاهی و ویتامین ها جهت جلوگیری از خشکی پوست و تأمین رطوبت مورد نیاز پوست بدن است و استفاده از آن در تغذیه پوست و کمک به تجدید ساختار آن و افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست تاثیر بسزایی دارد .

نقد و بررسی : کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم

کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم یکی از محصولات فوق العاده با کیفیت برند اوریفلیم است که برای آبرسانی ،نرمی ،لطافت و زیبایی پوست شما طراحی و تولید شده است .این محصول با بهره مندی از ترکیبات فوق العاده طبیعی و کملا ارگانیک تغذیه کننده و مرطوب کننده قوی پوست بوده و به پوست بدن شما طراوت و تازگی می بخشد.

کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم چیست؟

کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم یک محصول مراقبت از پوست تخصصی است که آبرسان قوی و نرم کننده فوق العاده مغذی پوست بوده و با ساختار غنی و خامه ای خود به سرعت پوست شما را تغذیه و مرطوب می نماید. این محصول به راحتی جذب پوست شده و در نتیجه پوستی صاف ،شاداب ،شفاف و نرم را برایتان به ارمغان می آورد.


ترکیبات تشکیل دهنده کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریف لیم

در ترکیبات و فرمولاسیون این محصول از مواد مفید مورد نیاز پوست هم چون عصاره جلبک قرمز (حاوی مواد معدنی و آنتی اکسیدان) ،روغن نارگیل،شی باتر،روغن کانولا و روغن بادام شیرین استفاده شده است .در نتیجه این کرم بدن محصولی بی نظیر برای مراقبت از پوست بدن و افزایش نرمی و زیبایی پوست می باشد که استفاده از آن رمز سلامتی ،زیبایی و شادابی پوست بدن شما تلقی می شود .


جدول مشخصات کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریف لیم

نام محصول کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا Swedish Spa
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 34025
گروه مراقبت روزانه از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کره بدن مرطوب کننده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. برطرف کننده ترک و خشکی پوست
  2. مرطوب کننده پوست بدن
  3. دارای جذب سریع و ماندگاری طولانی
  4. رفع خارش و التهابات ناشی از خشکی پوست بدن
  5. تقویت کننده و تغذیه کننده عالی پوست
  6. مناسب برای انواع پوست
  7. ایجاد حس تازگی و آرامش در طول روز
  8. ایجاد شفافیت و شادابی در پوست
  9. پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست
  10. محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی
  11. صاف کننده و زیبا کننده پوست بدن
  12. بازسازی کننده و ترمیم کننده سلول های پوستی
  13. دارای رایحه مطبوع روغن بادام و روغن نارگیل
  14. ضد حساسیت
  15. فاقد پارابن

کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای همه افراد بالای 15 سال و انواع پوست مناسب است.شما می توانید از این کرم برای نرمی و لطافت پوست بدن خود استفاده نموده و تمامی خشکی ها و زبری های پوست را به سرعت ترمیم و درمان نمایید .


نحوه استفاده از کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریف لیم

برای استفاده از این محصول ویژه و استثنایی تنها کافی است مقداری از کرم را روی پوست تمیز ماساژ داده و بگذارید تا جذب شود .استفاده از این محصول بدون محدودیت بوده و می توانید در طی روز  و به دفعات از این محصول برای آبرسانی و افزایش نرمی و لطافت پوستتان استفاده نمایید.استفاده از این محصول پس از استحمام نیز می تواند در ایجاد بافت مخملی روی پوست بسیار مفید و سودمند به شمار آید.


مکانیسم اثر کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم

این کرم بدن تغذیه کننده و مرطوب کننده قوی پوست بوده و به علت دارا بودن بافت خامه‌ ای به سرعت جذب پوست شده و نرمی و لطافت خاصی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .این محصول در پیشگیری از ایجاد چروک و افتادگی پوست موثر بوده و قوی ترین محصول سفت کننده و ترمیم کننده پوست به شمار می رود .استفاده از این محصول در رفع هر نوع خشکی پوست نیز مفید و کاربردی بوده و باعث احساس تازگی و آرامش در طول روز می شود.


نحوه خرید و قیمت کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم مجموعه کاملی از کالاهای مورد نیاز شما از برند برتر و با کیفیت اوریفلیم را فراهم آورده است.این فروشگاه به صورت کاملا تخصصی در حوزه عرضه و فروش کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم فعالیت کرده و با دارا بودن سبد کالایی متنوع توانسته است پاسخگوی نیازهای آرایشی و بهداشتی شما باشد.  در این فروشگاه برای هر کدام از محصولات توضیحاتی دقیق و کارشناسی شده ارائه شده و علاوه بر آن شما می توانید از مشاوره ای رایگان در مورد هر یک از محصولات استفاده نمایید.قیمت کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم درحراج آخر فصل فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 200000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کره بدن مرطوب کننده سوئدیش اسپا اوریفلیم”