از نقش پیلاتس در راه کاهش وزن چه می دانید؟

پیلاتس چیست؟

پیلاتس،جهت  سوزاندن کالری و افزایش توده عضلانی بسیار موثر است. پیلاتس، شما را به حرکت وا می‌دارد و از تجهیزات متنوعی هم استفاده می‌کند. جوزف پیلاتس، مبدع پیلاتس است او در ابتدا آنرا به عنوان یک برنامه‌ی تمرینی برای نیروهای مسلح و مجریان قانون در نظر گرفت، اما اکنون  پیلاتس در تمام طول دستیابی به تناسب اندامتان به شما کمک می‌کند، و می‌تواند شما را از ابتدا تا انتهای مسیر همراهی کرده و به هدفتان برساند. اگر نا متناسب یا غیر منعطف هستید، نگران نباشید. پیلاتس، یک راه عالی برای کمک به خوش اندام شدن شما و بهبود آمادگی جسمی کلی شماست.

پیلاتس چیست؟

اثرات پیلاتس بر بدن

در برنامه پیلاتس،  قدرت مرکز بدن و کنترل عضلات مهم بوده  و سبب می شود  که به قدرت عملکردی بیشتر و آمادگی بهتری دست یابید. پیلاتس برای به چالش کشیدن افراد، دارای تمام سطوح تناسب اندام طراحی شده است، و هر تمرین که به روش درستی انجام شود، چالش برانگیز خواهد بود.وجه تمایز پیلاتس  نسبت به سایر روش های رسیدن به تناسب اندام  این است که  هر کسی (بدون در نظر گرفتن وضعیت جسمی‌) می‌تواند تمرینی پیدا کند که مناسب وضعیت  او باشد. پیلاتس، به بهبود انعطاف پذیری بدن شما کمک خواهد کرد. با انجام پیلاتس بطور منظم، شما انعطاف پذیری‌تان را افزایش خواهید داد. انعطاف پذیری، نقش مهمی در تناسب اندام کلی شما ایفا می‌کند، زیرا افراد منعطف‌تر، کنترل بهتری بر بدن هایشان دارند. پیلاتس، بر ایجاد قدرت و همچنین بهبود انعطاف پذیری تمرکز می‌کند.

سن مناسب برای انجام ورزش پیلاتس

هر فردی، و در هر سنی می‌تواند پیلاتس انجام دهد. پیلاتس می‌تواند توانبخشی فیزیکی را نیز مضاعف کند، و به افراد مصدوم کمک کند که به تدریج بهبود یابند. این برنامه می‌تواند برای برطرف کردن مشکلاتی مانند آرتروز، اسکولیوز، کمر درد، آسیب‌های زانو و انواع دیگر مشکلات سلامتی مفید باشد.

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. برنامه نویسی اندروید گفت:

    باسلام
    ممنون از پست خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *