Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h182383/public_html/wp-content/plugins/disto-function/functions.php on line 94

خواص کندش+قیمت روغن کندش

ریزش موها یکی از مشکلات بسیار رایج در میان عامه مردم است که می تواند به دلایل مختلفی مانند عوامل وراثتی ،بارداری و شیردهی ،ابتلا به برخی از بیماری ها ،اختلالات هورمونی ،مصرف داروهای خاص و شیمی درمانی ایجاد شود .روش های بی شماری برای درمان ریزش موها وجود دارد که بیشتر آن ها گران بوده و یا همراه با پذیرش ریسک ها و عوارض جانبی می باشد .در این میان استفاده از تدابیر طب سنتی مانند استفاده از روغن کندش برای درمان ریزش مو روشی بسیار موثر و اثر بخش شناخته شده است .تنها مساله ای که باید بدان توجه نمایید استفاده از روغن کندش اصل می باشد که برای تهیه روغن کندش اصل می توانید با کارشناسان فروشگاه ما تماس بگیرید و با خرید آنلاین از فروشگاه ما در کوتاه ترین زمان ممکن ریزش موهای خود را درمان نمایید .جهت برقراری ارتباط با کارشناسان بخش فروش فروشگاه با شماره زیر تماس بگیرید :


راه ارتباطی فروشگاه ما تماس با شماره 09301116808  می باشد.

خواص کندش چیست؟

خواص کندش بسیار فراوان و شگفت انگیز است .روغن کندش که با نام های مشابهی مانند کاندو، کندس، لندن، کندو، کاندون و … در فروشگاه های آنلاین خارجی به فروش می رسد یکی از پر کاربرد ترین محصولات گیاهی برای درمان ریزش مو و مشکلات ناشی از طاسی موها می باشد . بنابراین برای آشنایی با خواص کندش بهتر است ابتدا با گیاه کندش و نحوه استخراج روغن کندش آشنا شوید تا در بندهای بعدی خواص کندش و روغن کندش را به شما معرفی نماییم .


گیاه کندش چیست؟

گیاه کندوش گیاهی پایا با ساقه ای کوتاه همانند گیاه کنگر فرنگی بوده که با برگ های سبز متمایل به سفید از این گیاه متمایز می شود . منشاء رویش این گیاه در کشور هندوستان می باشد. ریشه این گیاه کاملا سیاه رنگ و درون ریشه نیز زرد مایل به قهوه ای و دارای بوی تیزی می باشد.طبیعت کندش گرم و خشک بوده و ریشه این گیاه مصارف دارویی بی شماری دارد به نحوی که اثرات دارویی این گیاه تا 20 سال می تواند باقی بماند. بنابراین استفاده از ریشه کندش بهترین راه درمان ریزش موی سر ،ریش و سبیل می باشد .لازم به ذکر است بدانید این گیاه سمی بوده و استفاده خوراکی محدودی دارد و این که کندش را با کندر اشتباه نگیرید .


خواص کندش در طب سنتی

  1. کاهش فشار خون
  2. کاهش دردهای مفصلی و روماتیسمی
  3. درمان کننده سینوزیت
  4. عطسه آور قوی
  5. بازکننده گرفتگی بینی
  6. موثر در برطرف نمودن بیهوشی های ناشی از صرع
  7. تقویت کننده بینایی
  8. درمان تنگی نفس
  9. درمان کننده سنگ کلیه

روغن کندش چیست؟

روغن کندش Gypsophila struthium برترین روغن گیاهی است که استفاده از آن از قرون گذشته برای درمان ریزش موها و کمک به رشد مجدد مو بسیار متداول و اثر بخش بوده است.این روغن کاملا سازگار با پوست و موی سر بوده و در رویش مجدد تضمینی مو اثرات بالینی اثبات شده را به همراه دارد .این روغن گیاهی با تقویت پیاز موها سبب رویش مجدد موها و پرپشت شدن موهای ریش و سبیل خواهد شد .در صورتی که قصد خرید روغن کندش را دارید می توانید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید و این محصول شگفت انگیز را پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه درب منزل تحویل بگیرید .

شماره تماس جهت خرید روغن کندش اصل

09301116808


مهم ترین فواید روغن کندش

  • ضد لک و جوش صورت
  • از بین برنده چین و چروک پوست
  • رفع شوره سر
  • از بین برنده مو خوره و شپش
  • کمک به رشد مجدد مو
  • کمک در درمان ریزش مو
  • روشی طبیعی جهت تقویت پوست
  • تقویت موی ریش و سبیل ، ابرو و مژه
  • ضد ریزش مو
  • جوان کننده پوست
  • مناسب در درمان ریزش ابرو
  • پرپشت کننده ابرو و مژه(ضخیم کننده ابرو و مژه)

انواع روش های تهیه روغن کندش

  1. استفاده از دستگاه عصاره گیر و دستگاه بنماری
  2. استفاده از روش ماندگاری و روش بنماری
  3. استفاده از روش حرارت

متداول ترین روش تهیه روغن کندش روش عصاره گیر و بنماری می باشد که در زیر به معرفی آن می پردازیم:


نحوه تهیه روغن کندش به چه صورت می باشد؟

طرز تهیه روغن کندش فرایندی بسیار  پر هزینه ،زمان بر و مشکل می باشد . در لابراتوارهای مجهز داروسازی با استفاده از دستگاه عصاره گیر و بنماری گیاه خشک کندش با یک روغن پایه مانند روغن زیتون یا روغن کنجد ترکیب می شود و پس از تغلیظ و جوشاندن آن با انجام عمل تصفیه روغن خالص کندش را استخراج می نمایند .شفافیت و غلظت بالای این محصول نشان از دقت و ظرافت تولید کننده در تهیه روغن کندش دارد .با خرید این محصول جادویی و به صرفه به راحتی می توانید از خواص کندش و فواید روغن کندش استفاده نموده و ریزش موهایتان را برطرف نموده و اطرافیان خود را حیرت زده نمایید .شما می توانید برای خرید این محصول و استفاده از مزایای بی نظیر آن با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید.

روغن کندش هندی اصل

تلفن ارتباط باکارشناسان فروش :

09301116808


نحوه استفاده از روغن کندش

روغن کندش محصولی بسیار غلیظ و به صرفه هست که با قطره قطره آن می توانید زیبایی از دست رفته موهایتان را به راحتی بازیابی نمایید .شما می توانید هفته ای یک بار بیست دقیقه قبل از حمام پوست سر خود را با روغن کندش ماساژ داده و سپس در حمام اقدام به شست و شو نمایید .غلظت بالای این محلول باعث می‌شود تا مصرف روغن کندش بسیار ساده تر و تمیز تر انجام شود و چربی زیادی را بر روی پوست باقی نگذارد.


مدت زمان اثر گذاری روغن کندش

تاثیر گذاری روغن کندش مسلما در همه افراد در بازه زمانی مشخصی نمی باشد و بسته به نوع پوست و مو متغیر می باشد. اما بر اساس آمار های جمع آوری شده به طور میانگین برای کسب نتیجۀ مطلوب از روغن کندش به زمانی در حدود شش تا هشت ماه نیاز می باشد.در واقع با استفاده مداوم از روغن کندش در یک بازه زمانی شش ماه می توانید نتیجه دلخواهتان را به راحتی به دست آورید و از ماندگار بودن نتایج اطمینان داشته باشید .


احتیاط های لازم در هنگام مصرف روغن کندش

  1. به علت سمی بودن گیاه کندش استفاده خوراکی روغن کندش ممنوع می باشد.
  2. مصرف روغن کندش در افراد زیر 2 سال، خانم های باردار و شیرده ممنوع می باشد.
  3. به علت طبیعت گرم و خشکروغن کندش مصرف بیش از سه بار در هفته روغن کندش توسط افراد گرم مزاج ممنوع می باشد.

عوارض جانبی ناشی از مصرف روغن کندش

بر اساس مطالعات و ارزیابی های انجام شده در میان مصف کنندگان روغن کندش تاکنون شواهدی دال بر بروز عوارض جانبی روغن کندش در میان مصرف کنندگان مشاهده نشده است .به خاطر داشته باشید در صورتی که روغن کندش را به صورت اصل و اورجینال با خلوص بسیار بالا تهیه و استفاده کنید مطمئنا مشکلی برای شما پیش نیامده و دچار عارضه ای نخواهید شد.بنابراین برای تهیه روغن کندش هندی اصل و بهره مندی از خواص کندش تنها کافی است با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و پس از ثبت سفارش این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید .

تلفن تماس جهت استفاده از مشاوره رایگان روغن کندش:

09301116808


روغن کندش را چگونه تهیه نماییم ؟

روغن های موجود در بازار همگی خالص و اصل نبوده و به علت پایین آوردن قیمت تمام شده عمدتا دارای افزودنی های دیگری نیز می باشند .چنانچه شما برای بهره مندی از فواید روغن کندش تمایل به خرید روغن کندش اصل را دارید با فروشگاه ما تماس بگیرید .ما مفتخریم با ارائه محصول اورجینال و اصل به مشتریانمان رضایت آن ها را کسب نماییم و با یک خرید آن ها را مشتری دائمی نماییم .جهت برقراری ارتباط با مشاورین بخش فروش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول شگفت انگیز با شماره زیر تماس بگیرید و با انجام مشاوره ای رایگان این محصول را به صورت اصل خریداری نمایید .

تلفن تماس جهت خرید روغن کندش اصل:

09301116808


قیمت روغن کندش

گیاه کندش از جمله گیاهانی است که در ایران رشد نمی کند و از کشورهایی مانند هند، سوریه و پاکستان وارد ایران می شود بنابراین قیمت روغن کندش به دلیل عدم کاشت این محصول در ایران ،مراحل ساخت استخراج و تولید این محصول کمی گران و بالا می باشد .اما با پرداخت این هزینه علاوه بر بهره مندی از مزایای درمانی بی شمار ذکر شده از عوارض جانبی ناشی از بسیاری از روش های درمان ریزش مو مانند کاشت مو و …. در امان بوده و در مدت زمان کوتاه تر و با پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به روش های مشابه شاهد رویش مجدد موهایتان خواهید بود .برای خرید این محصول شگفت انگیز و استثنایی با شماره زیر تماس گرفته و این محصول را به صورت اصل سفارش دهید .

تلفن ارتباط با کارشناسان بخش فروش جهت خرید روغن کندش

09301116808


نحوه نگهداری از روغن کندش به چه صورت می باشد؟

روغن کندش را در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب نگه داری نمایید تا از ،از بین رفتن کیفیت و خواص این روغن جلوگیری نمایید .برای خرید این محصول و استفاده از مزایای بی نظیر آن لطفا با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید.

روغن کندش هندی اصل

تلفن ارتباط باکارشناسان فروش :

09301116808


مواد غذایی مناسب برای رشد و تقویت موی سر ،ابرو ،ریش و سبیل

با استفاده از روغن کندش و بهره مندی از خواص کندش می توانید به راحتی موی سر را که در اثر بارداری و یا شیردهی کم پشت شده اند تقویت کرده و مجددا پرپشت نمایید .در کنار استفاده از خواص کندش استفاده از مواد غذایی زیر راه حل مناسب دیگری برای رشد و تقویت موی سر ،ابرو ،ریش و سبیل به شمار می آید .


1- خشکبار

خشکبار یکی از گروه های غذایی بسیار مفید برای تامین سلامتی بدن و علی الخصوص سلامتی و زیبایی پوست و مو می باشد .این ماده غذایی سرشار از ویتامین های گروه ب ،روی و سلنیوم بوده و از این رو در سلامت موها تاثیر فراوانی دارد .برای درمان ریزش موهای خود و ضخیم تر شدن تارهای نازک موهایتان از خشکباری مانند گردو ، بادام ، پسته و … استفاده کنید.


2- مواد غذایی حاوی آهن

شاید شما ندانید مصرف مواد غذایی حاوی آهن چقدر می تواند روی سلامت موها تاثیر داشته باشد. کمبود آهن در بدن علاوه بر بیماری کم خونی در ریزش موها نیز نقش مهمی دارد .بنابراین برای تهیه آهن مورد نیاز بدنتان از مصرف جگر،تخم مرغ،پسته ،سبزیجات برگ سبز و …. غافل نشده و برای جذب بهتر و بیشتر آهن از مواد غذایی حاوی ویتامین ث مانند مرکبات ،هلو،انبه ،توت فرنگی و … به همراه مصرف مواد غذایی حاوی آهن استفاده نمایید .


3-ویتامین های گروه ب

در دوران بارداری و یا شیردهی به علت تغذیه جنین یا نوزاد از خون و یا شیر مادر ممکن است مادر دچار کاهش برخی از ویتامین ها شود که ویتامین های گروه ب از مهم ترین آن ها به شمار می آید .ویتامین ب3 یا بیوتین در تولید کراتین موها نقش مهمی داشته و در تقویت و بهبود گردش خون در پوست سر نقش بسزایی دارد .ویتامین ب5 نیز از سفیدی و ریزش موها جلوگیری نموده و در پرپشت کردن موها نقش موثری دارد .بنابراین با مصرف مواد غذایی حاوی این ویتامین ها مانند  زرده تخم‌مرغ، انواع غلات، جگر، برنج و شیر سلامت و زیبایی موهایتان را تضمین نمایید .


4-حبوبات 

مصرف حبوبات به علت غنی بودن از آهن ،روی ،ویتامین های گروه ب و پروتئین راهی بسیار ساده برای سلامت موها و جلوگیری از ریزش موها به حساب می آید .شما با مصرف حبوبات علاوه بر سلامت موهایتان می توانید در کاهش وزن و لاغری نیز موفق باشید .


5- محصولات لبنی کم‌چرب

مصرف محصولات لبنی کم چرب و حاوی پروبیوتیک مانند ماست ،پنیر ،شیر و ….یکی دیگر از روش های درمانی برای ریزش موها محسوب می شود .لبنیات با تامین کلسیم مورد نیاز بدن شما می توانند در بهبود رشد موها و تامین مواد مورد نیاز بدن در زمان بارداری و شیردهی برای جلوگیری از ریزش موها نقش مهمی داشته باشند .


نتیجه گیری

اگر بنا به دلایل ذکر شده در ابتدای این مقاله از ریزش موهای سر ،ریش و سبیل خود رنج می برید روغن کندش را حتما خریداری نمایید و در کنار مصرف کندش و بهره مندی از خواص کندش از مصرف مواد غذایی نامبرده جهت رشد موهایتان غافل نشوید .جهت خرید روغن کندش اصل نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید.

تلفن ارتباط باکارشناسان فروش :

09301116808

 

کندش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *