رسیدن به وزن ایده آل با 4 حرکت

وجود یک برنامه ریزی صحیح و دقیق برای رسیدن به وزن دلخواه، ، نقش موثری دارد.رژیم های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد ، اما هرکدام از این رژیم های غذایی  ممکن است تنها برای برخی افراد موثر باشد
.

روشهای لاغری سریع

در این مطلب 4 روش را که به شما کمک می کند  تا موثرتر و سریع‌تر به وزن ایده‌آل خود برسید به شما معرفی می کنیم.

1-وعده های غذایی را بیشتر کنید

متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند در هر وعده غذای کمی  بخورید و به جای سه وعده غذا در پنج وعده غذا بخورید   چرا که اگر تعداد وعده‌های غذایی خود را بیشتر کنید و هر وعده سبک‌تر بخورید، بدن شما بهتر و موثرتر از زمانی که غذای سنگین بخورید کالری می‌سوزاند و در نتیجه به کاهش وزن سریع‌تری خواهید رسید.

2-طعم غذا موثر در کنترل معده

با استفاده از  مواد غذایی طعم دهنده، مانند فلفل، ‌زنجبیل و آب‌ لیمو در هر وعده، غذای خود را طعم‌دار کنید تا خوشمزه شده  وبتواند تا حدودی احساس سیری و ارضا از غذاخوردن را به شما منتقل کرده که بتوانید مدت زمان بیشتری بر معده گرسنه تان غلبه کنید.

رسیدن به تناسب اندام با رعایت اصول زیر

3- مصرف پروتئین وکربوهیدرات را معقول نمایید

غذاهای دارای کربوهیدرا‌ت بالا مانند نان و برنج و ماکارونی را کمتر مصرف کنید  و بیشتر از سالاد ها که جزو غذاهای کم کربوهیدرات طبقه بندی می شوند  استفاده کنید. در ضمن لازم است بدانید که  استفاده از  رژیم کم کربوهیدرات شما را ملزم می کند  از غذاهای حاوی پروتئین بالا مصرف کنید.چرا که پروتئین سبب کنترل  اشتهای شما شده  و به راحتی چربی‌های‌شما را می سوزاند.

4- تفاوت بین دو مقوله تشنگی وگرسنگی

هنگام احساس تشنگی  به جای این که معده خود را با کالری‌های غیرضروری پر کنید سعی کنید یک لیوان آب سرد بنوشید تا از اشتهای کاذب خود پیشگیری کنید .وهرگز برای رفع تشنگیتان از آب میوه های صنعتی  استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *