پرپشتی را به موهایتان هدیه کنید

یکی از دغدغه های همیشگی برخی آقایان و خانم ها پرپشتی مو می باشد  از همین رو شما را با  چند راه برتر برای پر پشت شدن مو و پیشگیری از ریزش مو در خانه  آشنا خواهیم کرد:

روشهای پر پشت کردن مو با مواد طبیعی

1-سفیده‌ تخم مرغ :

ماسک سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین می باشد ضخامت موها را باز می‌گرداند و به رشد مو سرعت می‌بخشد.برای تهیه ماسک سفیده تخم مرغ  سفیده‌های تخم مرغ را در یک کاسه بهم بزنید, اجازه دهید که سفیده‌ تخم مرغ حداقل بمدت یکساعت در دمای اتاق بماند. برای افزایش قدرت موهایتان به سفیده‌ تخم مرغ, عسل و روغن زیتون اضافه کنید.این ماسک را روی پوست سر خشک بمالید و بگذارید حداقل بمدت ۲۰ دقیقه بماند. سپس سرتان را با آب ولرم و یک شامپوی ملایم بشویید.

2-سرکه‌ سیب :

سرکه‌ سیب  فولیکول‌های مو را تحریک نموده ، رشد مو را افزایش می‌دهد و تجمع مواد را روی هر تار مو از بین می‌برد.برای استفاده از سرکه‌ سیب, قسمت‌های مساوی آب و سرکه‌ سیب را در یک کاسه‌ تمیز بریزید.بعد از شستن موهایتان با شامپو، با این مخلوط موها را آبکشی کنید, بعد از این کار دیگر موها را آبکشی نکنید.

چگونه موهایمان را پرپشت کنیم؟

3-آلوئه ورا :

آلوئه ورا حاوی ترکیبات گیاهی تسکین دهنده است که فولیکول‌های مو را تحریک و همچنین موی نواحی کم موی پوست سر را ضخیم می‌کند.به منظور استفاده از آلوئه ورا برای بازگرداندن حجم مو ژل را از گیاه آلوئه ورا جدا کنید. ژل تازه را روی پوست سر بمالید و بگذارید حداقل بمدت ۲۰ دقیقه بماند.سپس سرتان رابشویید.

4- پیاز قرمز :

پیاز حاوی سولفور است, ترکیبی که تولید بافت‌ های کلاژن ( کلاژن یک ماده‌ی ضروری برای رشد مو است) را افزایش می‌دهد. با بالا رفتن سن سطح کلاژن به مقدار قابل توجهی کاهش می‌ یابد.عصاره‌ پیاز کلاژن را به بدن باز می‌گرداند و به رشد مجدد موها کمک می‌کند. عصاره‌ پیاز موها را هم براق می‌کند.به منظور استفاده از پیاز قرمز برای رشد مو , ۲ یا ۴ عدد پیاز بردارید.پیازها را پوست بکنید و رنده کنید تا آب بیفتند, پیازهای رنده شده را در یک پارچه‌ کتان قرار دهید و دو طرف آنرا گره بزنید. حالا این عصاره را روی پوست سرتان مالش دهید.روی جاهای بدون مو تمرکز کنید و سپس بگذارید حداقل بمدت ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند.سپس سرتان رابشویید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *