چگونه بازوهای باریک و خوش تراشی داشته باشیم؟

روشهای لاغر کردن و باریک کردن بازو

اثرات استفاده از دمبل در زیبایی بازوها 

با استفاده از تنها یک جفت دمبل که وزنی در حدود ۵/ ۲ الی ۵ کیلوگرم دارد بازو هایی باریک و زیبا داشته باشید .این مقاله به معرفی ورزش هایی با استفاده از دمبل جهت باریک شدن بازوهای شما و کاهش قطر آن می پردازد.

روش اول 

به فاصله یک متر پشت به صندلی  قرار بگیرید. زانو ها را خم کنید و دست های خود را روی  صندلی بگذارید. در این حالت زوایه زانو های شما باید ۹۰ درجه باشد و دست های شما عمود بر صندلی باشند.سپس دست ها را از آرنج خم کنید و همزمان با خم کردن آرنج بدن رو به پایین برود، خم شدن آرنج تا زوایه ۹۰ درجه آن ادامه داشته باشد.سپس به موقعیت اول برگردید. انجام این حرکت در ۲ ست با ۱۰-۱۵بار  تکرار  مفید می باشد.

 

کوچک کردن بازوها

 روش دوم 

روی یک میز بنشینید.وزنه (وزنه ۲ کیلویی و یا یک  بطری یک لیتر و نیم پر از آب) را در دست گرفته و بالای سر برده و  کف هر دو دست را زیر وزنه  قرار دهید؛ به نحوی که وزنه روی کف هر دو دست شما قرار گرفته باشد.در این وضعیت فاصله بین دو آرنج نباید زیاد باشد و بازو های شما نزدیک به گوش تان باشد. آرنج خود را خم تا زاویه ۹۰ درجه خم کنید؛ و به موقعیت اول برگردید.انجام این حرکت  در ۳ ست با 10-15 بار تکرار مفید است.

باریک کردن بازوها

 

روش سوم

یک طناب کشی را به چهار چوب در (قسمت بالائی ) و یا از جائی مانند آن آویزان کنید.در انتهای طناب یک حلقه کوچک درست کنید.سپس یک تکه چوب و یا لوله پلاستکی(فلزی) را از آن حلقه عبور دهید. صاف بایستید و دست ها را روی لوله پلاستیکی بگذارید.در این وضعیت زاویه آرنج شما باید ۹۰ درجه باشد، بازو های شما باید تقریبا” چسبیده به تنه باشند. با وارد کردن فشار به طناب به طرف زمین حرکت را انجام دهید و به موقعیت اول برگردید. انجام این حرکت در ۳ ست با ۱۵ تکرار مفید است .

باریک کردن بازوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *