کرفس دشمن چربی وچاقی

کرفس  به دلیل داشتن فیبر فراوان، اثر بسیار مطلوبی روی سلامت دستگاه گوارش دارد.  ویتامین‌هایی مانند ویتامین A و ویتامین C به وفور درکرفس یافت می شود و از این نظر شباهت فراوانی به جعفری دارد بنابراین افرادی که به مصرف این گیاه با برگ عادت دارند، می‌توانند مقادیری از ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را با خوردن آن تأمین کنند.

تاثیر کرفس بر لاغری و کاهش وزن

اگر قصد لاغری و تناسب‌ اندام دارید حتماً از کرفس استفاده کنید.این ماده‌ی غذایی به ظاهر ساده سرشار از نیتریت است که نقش موثری در گشاد شدن عروق خونی و گردش بهتر خون دارد… توصیه می‌کنیم حتماً کرفس را در برنامه‌ی غذایی روزانه‌تان بگنجانید .

کرفس واینهمه خاصیت در از بین بردن چاقی

این روزها میکس کرفس با میوه هایی چون پرتقال،سیب و هویج نیز طرفداران زیادی دارد….با این وجود خیلی ها پس از سر کشیدن یک لیوان آب کرفس این سوال را از خود می پرسند که آیا نوشیدن این معجون تاثیری در لاغری یا سوختن چربی های اضافی بدنشان دارد؟ثابت شده است که کرفس و آب آن دارای موادی هستند که روند سوخت و ساز چربی های بدن را تسهیل می کنند کرفس بر اشتهای فرد در رابطه با مواد شیرین اثر می گذارد…..کرفس باعث می شود تمایل فرد به مصرف خوراکی های شیرین و شیرینی جات کاهش پیدا کند….پس انرژی کمتری به شخص می رسد و از طرفی تحمل رژیم غذایی برای شخص آسان می شود.

کاهش چربی خون و فشار خون با آب کرفس

آنتی اکسیدان موجود در کرفس از سرطان های مختلف در بدن جلوگیری می کند و باعث کم شدن میزان کلسترول خون می شود و در کاهش فشار خون هم نقش دارد،خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.:::مصرف آب کرفس روی زیبایی و سلامتی پوست هم تاثیر دارد و به کاهش میزان التهاب در بدن کمک میکند.هضم و جذب کرفس توسط بدن شگفت‌انگیزتر از آن چیزی است که در ظاهر به نظر می‌رسد.در واقع کرفس بیش از میزان کالری که به بدن می‌رساند از بدن انرژی می‌گیرد تا هضم و جذب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *